Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Контент-маркетинг: стратегія і тактика/Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна // Маркетинг в Українi, 2018. т.№ 6.-С.45-51
|
>2.
| Танасійчук А. Вивчення попиту на мінеральну воду/Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 6.-С.42-49
|
>3.
| Калараш Андрій Андрійович Конс'юмеризм та комунітаризм: актуальні питання детермінованості та взаємодії в межах територіальної громади/Андрій Андрійович Калараш // Часопис Київського університету права, 2020. т.№ 2.-С.141-146
|
>4.
| Пазюк В. Л. Визнання ефективності винного бренда/В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 3.-С.171-175
|
>5.
| Локтюнов В. Економічне виховання і гомеостазис нації/Віталій Локтюнов // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 3.-С.2-3.
|
>6.
| Сатіна Г. М. Розвиток горіхоплідного виробництва в Україні/Г. М. Сатіна // Економіка АПК, 2012. т.№ 5.-С.48-51
|
>7.
| Розумей С. Б. Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій. що склалися/С. Б. Розумей // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 5.-С.99-107
|
|