Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Локтюнов В.
Назва : Економічне виховання і гомеостазис нації
Місце публікування : Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 3. - С. 2-3. (Шифр Г430673/2011/3)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Виховання економічне
Економіка-- Економічна культура
Дескриптори: культура споживання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитиноцентризм--система цінностей особистості--стереотипи свідомості--економічна культура--культура споживання
Анотація: Про результати пропаганди споживчих цінностей і своєрідного духовного вакууму в суспільстві, про процес виховання у молоді культури розумного споживання, економічної культури взагалі, оскільки підвищення рівня і якості життя не лише полегшує процес виховання, а й робить його більш складним і трудомістким.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 42.357
Автор(и) : Сатіна Г. М.
Назва : Розвиток горіхоплідного виробництва в Україні
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 5. - С. 48-51: табл. (Шифр Е969742/2012/5)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 42.357
Предметні рубрики: Плодівництво-- Горіхи
Аграрний сектор-- Виробничий потенціал --Україна
Садівництво України-- Горіх грецький-- Вирощування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--внутрішній ринок--попит
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану та досліджено напрями розвитку горіхоплодного виробництва в Україні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Розумей С. Б.
Назва : Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій. що склалися
Місце публікування : Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 99-107: рис., табл. (Шифр Н187698/2015/21/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 106-107
Предметні рубрики: Пивоварне виробництво-- Ринки --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виробник--дистриб`ютор--роздрібний торговець--розподільчі системи пивоварних підприємств--імпорт--експорт--культура споживання--конкуренція--торговельний баланс
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пазюк В. Л.
Назва : Визнання ефективності винного бренда
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2015/3). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 175
Предметні рубрики: Торгові марки
Алкогольні напої
Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--якість продукції--реклама--купівля
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савицька, Наталія, Михайлова, Валерія, Полевич, Катерина, Декадіна, Вікторія
Назва : Контент-маркетинг: стратегія і тактика
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51: табл. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 51
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічні рішення--культура споживання--контент-план--бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Танасійчук, Альона, Габрид, Аліна
Назва : Вивчення попиту на мінеральну воду
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49: рис., табл. (Шифр М636468/2019/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 49
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Дослідження-- Попит-- Мінеральна вода
Мінеральні води-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова марка--структура споживання--екологічна культура--культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 342.2+342.7
Автор(и) : Калараш, А. А.
Назва : Конс'юмеризм та комунітаризм: актуальні питання детермінованості та взаємодії в межах територіальної громади
Місце публікування : Часопис Київського університету права. - 2020. - № 2. - С. 141-146 (Шифр В357921/2020/2)
УДК : 342.2+342.7
Предметні рубрики: Місцеве самоврядування-- Територіальні громади
Конституційне право
Політична філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунітаризм--конс'юмерізм--споживання--споживацтво--культура споживання--підприємництво--вніб 5
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)