Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Овчаров А. А. Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход/А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология, 2017. т.№ 3/4.-С.9-25
|
>2.
| Шуть М. Розвиток креативності дітей на музичних заняттях [в дит. садку]/М. Шуть // Музичний керівник, 2013. т.№ 8.-С.4-12
|
>3.
| Бережанська Л. Розвиваємо креативність. Практичне заняття для підлітків/Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.31-33
|
>4.
| Романенко В. Життєвотворчі компетентності вихованців/В. Романенко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 8.-С.48-55
|
>5.
| Пустолякова Л. Особливості фізичного виховання та професійно-прикладної фізичної підготовки учнів профільних ліцеїв/Л. Пустолякова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ), 2011. т.№ 29 (жовтень).-С.7-9
|
>6.
| Овчаров А. А. Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход/А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология, 2017. т.№ 1/2.-С.5-13
|
>7.
| Бережанська Л. Розвиваємо креативність. Практичне заняття для старшокласників/Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.34-44
|
>8.
| Дзега Л. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи/Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ), 2017. т.№ 23/24.-С.25-53
|
>9.
| Жарова А. Технологія "Відкритого простору". З Ізраїлю в Україну/А. Жарова // Педагогічна майстерня, 2017. т.№ 6.-С.35
|
>10.
| Кузовкова О. Розвиватися не "під копірку" - метод креативного руху [завдання на креативність дітей в дит. садку]/О. Кузовкова // Музичний керівник, 2017. т.№ 12.-С.7-15
|
>11.
| Дерев'янко С.П. Емоційна креативність осіб з різним рівнем алекситимії/С. П. Дерев'янко // Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання. -Чернігів:Десна Поліграф, 2016.-С.46-49
|
>12.
| Ткаченко Н. С. Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку/Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017.-С.50-54
|
>13.
| Притуляк Н. М. Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні/Н. М. Притуляк // Економіка України. -К., 2017,N № 11.-С.85-100
|
>14.
| Сологуб Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів/Анатолій Сологуб // Біологія і хімія в рідній школі, 2014. т.№ 1.-С.37-42
|
>15.
| Хоменко І. Бібліотеки в інтернет-просторі: креативність та творчий пошук/І. Хоменко // Бібліотечний форум України, 2013. т.№ 4.-С.15-16
|
>16.
| Бовсунівська Т. Реформа вищої освіти в Україні як нездоланна проблема/Т. Бовсунівська // Віче. -Київ:Київська правда, 2015. т.№ 14.-С.25-27
|
>17.
| Лебедева Н. М. Ценности, социальный капитал и отношение к инновациям/Н. М. Лебедева, Е. В. Бушина, Л. Л. Черкасова // Общественные науки и современность, 2013. т.№ 4.-С.28-41
|
>18.
| Замятина Н.Ю. Креативный класс, символический капитал и территория/Н. Ю. Замятина // Общественные науки и современность, 2013. т.№ 4.-С.130-139
|
>19.
| Емпірична характеристика креативності у шкільному віці/Є. Заїка [та ін.] // Психологія і суспільство, 2013. т.№ 4.-С.136-143
|
>20.
| Петришин Л. Й. Технологія "креативізації особистості" як інтегральна складова процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів (МПС)/Л. Й. Петришин // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 6.-С.21-24
|
|
|