Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Хомуленко Л Формування креативної особистості засобами музичного виховання/Хомуленко Л // Музичний керівник, 2010. т.№ 0(жовтень).-С.14-20
|
>2.
| Корнилова Т.В. Толерантность к неопределенности и интеллект как предпосылки креативности/Т. В. Корнилова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 5.-С.3-13.
|
>3.
| Жарінова А. Г. Інформація, знання і креативність як основні ресурси інтелектуального капіталу/ А. Г. Жарінова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2010,N N 10.-С.6-11
|
>4.
| Волков Ю. Г. Креативное общество как цель российской модернизации/Ю. Г. Волков // Социс, 2011. т.№ 11.-С.25-32
|
>5.
| Андрющенко Т. Підготовка вихователів до формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників/Т. Андрющенко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 12 ( грудень).-С.35-38
|
>6.
| Бачук С. Педрада-тренінг/С. Бачук // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 33 (листопад).-С.11-12
|
>7.
| Мосійчук Г. Що заважає особистості бути креативною ?/Г. Мосійчук // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 43 (листопад).-С.3-4
|
>8.
| Приймак Н. Педагогічні методи та прийоми, спрямовані на розвиток креативного мистення дітей/Н. Приймак // Музичний керівник, 2011. т.№ 7.-С.17-21
|
>9.
| Пустолякова Л. Особливості фізичного виховання та професійно-прикладної фізичної підготовки учнів профільних ліцеїв/Л. Пустолякова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ), 2011. т.№ 29 (жовтень).-С.7-9
|
>10.
| Спивак Гены не подкачали/И.М.Спивак; подготовила Е.Кокурина // В мире науки, 2011. т.№ 12.-С.58-65
|
>11.
| Ковас Ю. В. Проблема стабильности и изменчивости общих способностей в психогенетике/Ю. В. Ковас, Т. Н. Тихомирова, С. Б. Малых // Вопросы психологии, 2011. т.№ 6.-С.67-77
|
>12.
| Семилет Н. Читатель изменился. А мы?/Наталья Семилет, Галина Гречко // Бібліотечний форум України, 2011. т.№ 2.-С.17-20
|
>13.
| Соцков О. Новый взгляд на новую библиотеку/Олег Соцков // Бібліотечний форум України, 2011. т.№ 2.-С.21-23
|
>14.
| Біла І. Феномен дитячої творчості/Ірина Біла // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 1.-С.7-11
|
>15.
| Володівська Ж. Робота з обдарованими дітьми. Профілактика стресів, розумового та емоційного перевантаження/Жанна Володимирівна // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.N 22/23 (червень).-С.15-30
|
>16.
| Коновець С. Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи/Світлана Коновець // Початкова школа, 2011. т.№ 7.-С.44-47
|
>17.
| Шамов А.Н. Усвоение значений многозначного слова в немецком языке как когнитивно-познавательный процесс/А.Н. Шамов // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 6.-С.10-15
|
>18.
| Шуренок Т. Креативна майстерня/Т. Шуренок, С. Вознюк // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 45 (грудень).-С.21-24
|
>19.
| Кучерова Г. Шляхи організації НВП/Галина Кучерова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 29/30.-С.1-3 (серпень)
|
>20.
| Антонюк Г. Перспективні форми креативного і латерального розвитку молодших школярів з математики/Ганна Антонюк // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 35 (вересень).-С.6-8
|
|
|