Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
1.


    Овчаров, А. А.
    Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход [Текст] / А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2017. - № 3/4. - С. 9-25 : рис., табл. - Библиогр.: с. 25. - Начало.- №№ 9-12. - 2016; № 1/2. - 2017.
УДК
Рубрики: Соціально-психологічні теорії--Особистості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- мислення -- темперамент -- релаксація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шуть, Микола.
    Розвиток креативності дітей на музичних заняттях [в дит. садку] [Текст] / М. Шуть // Музичний керівник. - 2013. - № 8. - С. 4-12
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- уява -- креативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

3.


    Бережанська, Лілія.
    Розвиваємо креативність. Практичне заняття для підлітків [Текст] / Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 31-33
УДК
Рубрики: Виховання інтелекту--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
Анотація: Автор пропонує заняття з усвідомлення креативності в собі та її розвитку. Посилення здатності учасників знаходити нові нестандартні (креативні) розв'язання завдань. Налагодження комунікативних зв'зків у класному колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Романенко, Віолета.
    Життєвотворчі компетентності вихованців [Текст] : модель психологічного супроводу / В. Романенко // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 48-55. - Бібліогр.: с. 55.
Рубрики: Діти--Компетентність--Психологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна грамотність -- моніторингове дослідження -- інтелект -- креативність -- саморегуляція -- комунікабельність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Пустолякова, Л.
    Особливості фізичного виховання та професійно-прикладної фізичної підготовки учнів профільних ліцеїв [Текст] / Л. Пустолякова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). - 2011. - № 29 (жовтень). - С. 7-9. - Бібліогр.: с. 9
ББК 74.267.5
Рубрики: Фізичне виховання--Ліцеї
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- фактограма -- фізична підготовка учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Овчаров, А. А.
    Социально-психологические технологии: личностно ориентированный подход [Текст] / А. А. Овчаров // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2017. - № 1/2. - С. 5-13. - Библиогр.: с. 13. - Начало. - № 9-10. - 2016.
УДК
Рубрики: Соціально-психологічні теорії--Особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- креативність -- техносфера -- комунікаційні якості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бережанська, Лілія.
    Розвиваємо креативність. Практичне заняття для старшокласників [Текст] / Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 34-44 : табл. - Бібліогр.: с. 37
УДК
Рубрики: Виховання інтелекту--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
Анотація: Автор пропонує для ознайомлення заняття для старшокласників з усвідомлення креативності в собі та її розвитку та розширення знань учасників про те, як навчитися креативності під час творчої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дзега, Людмила.
    Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта
   Освіта--Реформування галузі--Україна

   Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Жарова, Анна ((Ізраїль)).
    Технологія "Відкритого простору". З Ізраїлю в Україну [Текст] : експерти/-ки EdCamp Ukraine 2017 / А. Жарова // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 6. - С. 35 : портр.
Рубрики: Учнівство--Учительство--Досвід--Ізраїль
   Школи--Інноваційна діяльність--Досвід роботи--Ізраїль

Кл.слова (ненормовані):
відкритий діалог -- підприємливість -- особистий інтерес -- самостійне дослідження -- критичне мислення -- креативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Кузовкова, Ольга.
    Розвиватися не "під копірку" - метод креативного руху [завдання на креативність дітей в дит. садку] [Текст] / О. Кузовкова // Музичний керівник. - 2017. - № 12. - С. 7-15
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
музичні ігри -- танцювально-рухова терапія -- пластичні вправи -- авторські пластичні казки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

11.


    Дерев'янко, С. П.
    Емоційна креативність осіб з різним рівнем алекситимії [Текст] / С. П. Дерев'янко // Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - С. 46-49 . - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК
ББК 88.5я431
Рубрики: Психологія людини--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційні синдроми -- емпіричне дослідження -- кластеризація -- кореляційні зв'язки -- показник емоційної креативності


Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Українська академія акмеологічних наук. Психолого-педагогічний факультети

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Ткаченко, Н. С.
    Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку [Текст] / Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
УДК
Рубрики: Малювання--Педагогічна підготовка--Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
правопівкульне малювання -- креативність -- сприйняття -- здібності -- творчий потенціал -- копіювання зображення


Дод.точки доступу:
Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Притуляк, Н. М.
    Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні [Текст] / Н. М. Притуляк // Економіка України. - 2017. - № 11. - С. 85-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Людський капітал--Рівень розвитку--Україна
Кл.слова (ненормовані):
капітал здоров'я -- капітал знань -- капітал науки -- інноваційна креативність -- рівень життя
Анотація: Досліджено стан і тенденції змін людського капіталу як стратегічного ресурсу України. Виявлено проблеми від втрат національного людського капіталу, пов’язаних з негативною демографічною ситуацією, падінням рівня освіти, неефективною системою матеріального стимулювання, скороченням високопрофесійного кадрового потенціалу, недостатнім фінансуванням наукової та соціальної сфер. Наголошено на стратегічній необхідності соціальної спрямованості економіки, надання соціальним процесам домінуючого характеру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Сологуб, Анатолій.
    Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів [Текст] / Анатолій Сологуб // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- креативний педагогічний підхід -- креативність -- креативна особистість
Анотація: В статті зроблено спробу визначення особливостей профільного природничого навчання та креативного підходу для його здійснення.


Знайти схожі

15.


    Хоменко, Ірина.
    Бібліотеки в інтернет-просторі: креативність та творчий пошук [Текст] / І. Хоменко // Бібліотечний форум України. - 2013. - № 4. - С. 15-16
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційне суспільство--Кіровоград, місто (Україна)
Анотація: У статті подається характеристика бібліотечного сайту Кіровоградської міської централізованої системи, що став переможцем Всеукраїнського конкурсу інтернет інтернет-сайтів 2012 року.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

16.


    Бовсунівська, Т.
    Реформа вищої освіти в Україні як нездоланна проблема [Текст] / Т. Бовсунівська // Віче. - 2015. - № 14. - С. 25-27
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Реформування--Україна
   Креативність --Взаємодія викладачів та студентів

   Студентське самоврядування

Кл.слова (ненормовані):
креативний підхід -- болонська система
Анотація: Стаття присвячена проблемі реформи вищої освіти: пропонуються засади переходу на креативну вищу освіту та альтернативні способи викладання. Основний принцип - вибір студента, на ньому будуються навчальний план та навантаження. Вибір викладачів за рейтингом, індексом цитування та списком праць.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Лебедева, Н. М.
    Ценности, социальный капитал и отношение к инновациям [Текст] / Н. М. Лебедева, Е. В. Бушина, Л. Л. Черкасова // Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 28-41 : рис. - Библиогр.: с.39-41. - Зміст: Теоретические подходы к изучению креативности и инновативности ; Социокультурные предикторы инновативности ; Эмпирическое исследование взаимосвязей ценностей, социального капитала и отношение к инновациям ; Результаты исследования
ББК 65
Рубрики: Інновації--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- відношення до інновацій -- соціальний капітал -- індивідуальні цінності
Анотація: Статья посвящена изучению взаимосвязей ценностей, социального капитала и установок по отношению к инновациям. Эмпирическая модель, полученная с помощью моделирования структурными уравнениями, в целом демонстрирует позитивное влияние ценностей открытости изменениям и социального капитала на отношение к инновациям в России.


Дод.точки доступу:
Бушина, Е. В.; Черкасова, Л. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Замятина, Н. Ю.
    Креативный класс, символический капитал и территория [Текст] : методология / Н. Ю. Замятина // Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 130-139 : рис. - Библиогр. в конце ст. - Зміст: Креативный класс и региональное сообщество ; Место креативного класса, или Символичесую власть - творцам ; Контекст: "интелектуалы и власть" ; Собственность, интеллектуальная собственность. Власть, символическая власть ; Пространство, власть, "заповедники креативного класса" ; В поисках мерила креативной власти
ББК 67 + 66
Рубрики: Суспільство--Держава
Кл.слова (ненормовані):
креативна економіка -- символічна влада -- просторовий поворот -- організація простору -- регіональне співтовариство -- креативність
Анотація: В основе теории креативного класса Р. Флориды лежат "три Т" - талант, терпимость и технологии. В статье показано, что только там, где символическая власть в обществе принадлежит креативному классу, наблюдается эффект "креативной экономики".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


   
    Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Петришин, Л. Й.
    Технологія "креативізації особистості" як інтегральна складова процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів (МПС) [Текст] / Л. Й. Петришин // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 21-24 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.6 + 74.48(4Укр)
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Вища освіта--Підготовка фахівців--Соціальні педагоги

   Креативність--Освіта

Кл.слова (ненормовані):
процес формування креативності
Анотація: У статті на основі проведеного теоретико-методичного аналізу проблеми дослідження описано креативність як необхідна умова професійної діяльності соціального педагога, так як в різних видах діяльності він повинен використовувати індивідуальний підхід до клієнта, який і вимагає творчості; проаналізовано структуру авторської технології "Креатівізаціі особистості" студентів у процесі профільної підготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)