Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 11. - С. 38-46. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 74+88 Рубрики: Вчителі--Взаємодія вчителів з учнями Креативність --Взаємодія вчителів та учнів Анотація: У статті представлено результати спільного аналізу просторів алгоритмічних прийомів, оптико-кінетичних і паралінгвістичних сигналів впливу і взаємодії вчителів з учнями на основі факторного аналізу з урахуванням рис особистості і креативних характеристик учителя. Базова конфігурація інтегральних методів представлена як опис типових стратегій міжособистісної взаємодії, які чергуються в потоці впливів учителя на учнів, а непередбачуване їх комбінування, варіювання і вихід за межі базової конфігурації ролзглядаються як ключові шляхи забезпечення новизни і креативності взаємодії вчителя з учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кулішко, Тетяна. Коли музи сплять, або як дисциплінувати свою креативність [Текст] / Т. Кулішко> // Музичний керівник. - 2018. - № 3. - С. 18-20
Рубрики: Педагогічні поради Анотація: Поради музичним керівниками, які стосуються самопідготовки перед творчою роботою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Губенко, А. В. Социально - психологические аспекты предпринимательской деятельности и необходимость социального предпринимательства [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 6. - С. 73-80 : табл. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 88.3 + 65.09 Рубрики: Підприємницька діяльність--Соціально - психологічні аспекти Кл.слова (ненормовані): Підприємці-трікстери -- Креативність -- Організатори -- Виробництва Анотація: Досліджується феномен новаторства та методи розвитку креативності у сфері підприємництва, аналізуються типи підприємництва та їхні соціально - психологічні особливості. Виділяються такі типи підприємництва, як творчі підприємці, організатори виробництва та трікстери (крутії). Пропонуються соціально - психологчні засоби розвитку соціально корисних функцій та проявів підприємництва.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Воронюк, І. В. Психологічні методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 12-20. - Бібліогр. : 20 назв.
ББК 74.204 Рубрики: Креативність--Взаємодія вчителів та учнів Дослідження емпіричні--Проблеми креативності--Взаємодія вчителя і учня Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологвчні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у різних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 27-34 : табл. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74 Рубрики: Вчитель--Креативність Факторинго-аналітичні дослідження--Взаємодії вчителя з учнями Кл.слова (ненормовані): паралінгвістичні -- сигнали -- інтонування Анотація: У статті предствлено результати факторно - аналітичного дослідження паралінгвістичної складової акту педагогічного впливу - конфігурацію ключових сполучень невербальних характеристик інтонування як інтегральних сигналів, що супроводжують алгоритмічні прийоми впливу. Цілеспрямоване використання паралінгвістичного супроводу розглядається як психологічного виправданий методичний підхід і засіб креативної модуляції взаємодії вчителя з учнями, а також як інструмент посилення та успішності досягнення цілей особистісно - розвивального, організаційного, виховного впливу та результативності навчальної діяльності учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Губенко, А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 67-79 : табл. - Библиогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія бізнесу Підприємництво Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- креативність -- стереотипи Анотація: Досліджуються методи розвитку креативності у сфері підприємництва й маркетингу, аналізуються типові креативні прийоми, які при цьому застосовуються, та пропонується авторська система засобів такого розвитку, яка базується на поєднанні традиційних та інноваційних підходів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудрик, Л. Розвиток творчих здібностей учнів в освітньому процесі [Текст] / Л. Кудрик, Ю. Сурмяк> // Педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 46-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Розвиток творчих здібностей учнів Креативність учнів
Дод.точки доступу: Сурмяк, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шабелян , Ірина Робота з молодими педагогами в межах освітнього округу [Текст] / Ірина Шабелян > // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 4-9
ББК 74.204 Рубрики: Учителі--Педмайстерність Кл.слова (ненормовані): методична робота -- креативність -- гра-тренінг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яцюрик, А. О. Розвиток креативності в підлітковому віці [Текст] / А. О. Яцюрик> // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 11. - С. 23-32
Рубрики: Підлітковий вік--Креативність--Розвиток
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павлюк, Роман. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі [Текст] / Роман Павлюк> // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2 Рубрики: Навчально-виховний процес--Творчі здібності--Педагогічна взаємодія Вчитель--Учні--Педагогічна взаємодія Кл.слова (ненормовані): креативність Анотація: Автор дає визначення особливостей педагогічної взаємодії в сучасному освітньому середовищі, характеризує феномен креативності як обов’язкового складника у розвої педагогічної творчості сучасного педагога.
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хомуха, Оксана. Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості [Текст] : методична робота / О. Хомуха> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 2. - С. 4-14 : іл. - Зміст: Структурні компоненти моделі школи повного дня
Рубрики: Освіта--Обласні науково-методичні проекти--Кривий ріг, місто (Україна) Вчителі--Педагогічна майстерність Освіта--Модульне навчання Креативність--Освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пащенко, Алла. Навчання творчості. Результативність педагогічної діяльності [Текст] : за матеріалами засідання педагогічної ради / А. Пащенко> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Педагогічна діяльність--Навчання творчості Загальноосвітні школи--Інновації Кл.слова (ненормовані): педагогічна творчість -- творчі здібності -- педагогічна креативність Анотація: Творчість - складне, таємниче явище. Це діяльність, яка породжує щось якісно нове, їй властива неповторність, оригінальність, унікальність. Це створення нових цінностей. Дуже важливо розвивати творчість учнів у школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Горбенко, С. С. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання засобами мистецтва--Методика навчання і виховання Кл.слова (ненормовані): актуалізація -- мотивація -- діалогічна взаємодія -- вербальне оточення -- креативність -- самовираження -- емпатія -- фасилітація Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в системі загальної мистецької освіти.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Хмелюк, Я. В. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності [Текст] / Я. В. Хмелюк> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5 Рубрики: Початкова мистецька освіта--Методика навчання і виховання Кл.слова (ненормовані): творча індивідуальність -- творча особистість -- креативність -- музично-драматична діяльність -- музично-театралізовані форми роботи -- театралізоване дійство -- дитяча опера -- музичний спектакль -- мюзикл -- взвємодія різних видів мистецтв Анотація: У статті окреслено проблему взаємозв'язку різних видів мистецтва. Визначено виховний потенціал дитячої опери. Проаналізовано результати використання даної форми роботи на практиці.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Слінчук, Валентина. Організація ціннісно зорієнтованої навчальної діяльності учнів на уроці [Текст] : майстер-клас / Валентина Слінчук> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 16. - Вкладка. - С.15-22 : рис.
Рубрики: Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативність -- професійні уміння -- варіант синквейна -- маршрутний лист майстер-класу Анотація: Даний майстер-клас сприяє розвитку креативності та професійних умінь учителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скрипніченко, О. П. Творчість і креативність в економіці [Текст] / О. П. Скрипніченко, А. С. Ковтун> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 10. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 38-39
Рубрики: Економіка--Інновації Кл.слова (ненормовані): креативна економіка -- творчий потенціал співробітників
Дод.точки доступу: Ковтун, А. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бачук, С. Педрада-тренінг [Текст] / С. Бачук> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 33 (листопад). - С. 11-12
ББК 74.204 Рубрики: Учитель--Педрада--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): авторитет учителя -- активність -- креативність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клименко, Віра. Креативність як ключова якість сучасного педагога [Текст] : засідання педагогічної ради / Віра Клименко> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 2. - С. 46-59 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Педагогічна рада--Загальноосвітні навчальні заклади Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): креативність педагога -- здібності педагога -- технології і методики освітньої діяльності Анотація: Креативність у структурі педагогічної діяльності.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Добненко, Н. Творчість, креативність та сучасність - основне в роботі працівників культури [Текст] / Наталія Добненко> // Промінь. - 2021. - 12 листоп. (№ 46). - С. 3
Рубрики: Культурне життя--Чернігівщина Корюківський район (Чрг) Кл.слова (ненормовані): Сновщина -- публічна бібліотека -- будинок культури -- музична школа -- дитяча бібліотека -- книгозбірня Анотація: Культурне життя Сновщини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мірошниченко, Анастасія Олексіївна. Інстаграм як сучасне освітнє середовище [Текст] / А. О. Мірошниченко, О. Л. Шевнюк> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Образотворче мистецтво--Розробка уроків Соціальні мережі--Інстаграм--Педагогічний потенціал Кл.слова (ненормовані): творчий розвиток дитини -- креативність Анотація: У статті здійснено аналіз освітнього потенціалу середовища соціальної мережі "Інстаграм". Охарактеризовано його можливості для вчителів і учнів у аспекті поширення навчальної інформації в зручному й зрозумілому для сучасної молоді форматі, що обумовлено молодістю аудиторії інстаграму, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом налаштування системи орієнтування в середині певного профілю, кращою візуальною складовою платформи, можливістю подавати інформацію в різноманітних і зручних форматах. У ході дослідження було розроблено й апробовано два інстаграм профілі теоретичного і практичного спрямування з образотворчого мистецтва, результати тестування яких сприяли виявленню найбільш вдалих і продуктивних онлайн-технологій навчання.
Дод.точки доступу: Шевнюк, Олена Леонідівна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
|
|