Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл.
Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг Кл.слова (ненормовані): обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Тарасевич, В. М. Інноваційно-інформаційна економіка: постіндустріальність, генераційність, відкритість [Текст] / В. М. Тарасевич, О. О. Завгородня> // Економіка України. - 2018. - № 4. - С. 18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна економіка--Інноваційна діяльність--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна Кл.слова (ненормовані): знаннєємна інформація -- неос -- екогенетика -- саморозвиток -- креативність Анотація: Розглянуто актуальну проблематику інноваційно-інформаційної економіки постіндустріального типу в контексті європейського вибору України в умовах глобальних трансформацій. Охарактеризовано ендогенні та екзогенно орієнтовані рушійні сили і джерела саморозвитку й генераційності інноваційно-інформаційної економіки. Акцентовано увагу на провідних тенденціях еволюції та креативному потенціалі її відкритої моделі, а також імперативах її регулювання в Україні.
Дод.точки доступу: Завгородня, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мірошниченко, Анастасія Олексіївна. Інстаграм як сучасне освітнє середовище [Текст] / А. О. Мірошниченко, О. Л. Шевнюк> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Образотворче мистецтво--Розробка уроків Соціальні мережі--Інстаграм--Педагогічний потенціал Кл.слова (ненормовані): творчий розвиток дитини -- креативність Анотація: У статті здійснено аналіз освітнього потенціалу середовища соціальної мережі "Інстаграм". Охарактеризовано його можливості для вчителів і учнів у аспекті поширення навчальної інформації в зручному й зрозумілому для сучасної молоді форматі, що обумовлено молодістю аудиторії інстаграму, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом налаштування системи орієнтування в середині певного профілю, кращою візуальною складовою платформи, можливістю подавати інформацію в різноманітних і зручних форматах. У ході дослідження було розроблено й апробовано два інстаграм профілі теоретичного і практичного спрямування з образотворчого мистецтва, результати тестування яких сприяли виявленню найбільш вдалих і продуктивних онлайн-технологій навчання.
Дод.точки доступу: Шевнюк, Олена Леонідівна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Ткаченко, Н. С. Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку [Текст] / Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко> // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
Рубрики: Малювання--Педагогічна підготовка--Вчителі Кл.слова (ненормовані): правопівкульне малювання -- креативність -- сприйняття -- здібності -- творчий потенціал -- копіювання зображення
Дод.точки доступу: Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Жарінова, А. Г. Інформація, знання і креативність як основні ресурси інтелектуального капіталу [Текст] / А. Г. Жарінова> // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 10. - С. 6-11. - Бібліогр.: с.11
. - ISSN 1993-6788 Кл.слова (ненормовані): інформація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Калюжна, О. І. Активізуємо креативність на уроках словесності [Текст] / О. І. Калюжна> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 16-18. - С. 14-18.
ББК 74 Рубрики: Творче мислення--Педагогічні технології--Навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативність Анотація: Стаття розповідає про найголовніше завдання виховання та навчання - пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинуті навички креативного мислення дозволять майбутньому громадянинові грамотно ставити власну мету і досягати її.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дзега, Людмила. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта Освіта--Реформування галузі--Україна Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Хоменко, Ірина. Бібліотеки в інтернет-просторі: креативність та творчий пошук [Текст] / І. Хоменко> // Бібліотечний форум України. - 2013. - № 4. - С. 15-16
ББК 78 Рубрики: Бібліотеки--Інформаційне суспільство--Кіровоград, місто (Україна) Анотація: У статті подається характеристика бібліотечного сайту Кіровоградської міської централізованої системи, що став переможцем Всеукраїнського конкурсу інтернет інтернет-сайтів 2012 року.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Сологуб, Анатолій. Вибір парадигми навчання - ключова проблема сучасної освіти [Текст] / А. Сологуб> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз наукових здобутків, що побудовані на засадах концепції розвиваючого навчання
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): креативно-педагогічна парадигма -- креативність Анотація: У статті автором порушується проблема вибору парадигми навчання учнів середніх навчальних закладів і здійснюється спроба доведення доцільності здійснення практичної освітньої діяльності на засадах креативно-педагогічної парадигми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Датчук, Н. Виховання креативності: нові методи та зміст / Н. Датчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 26-31
ББК 88.54 Рубрики: Психологія--Тренінги Психологічна служба в школі Кл.слова (ненормовані): креатив -- креативність -- творчість -- творчі люди -- креативні методи навчання -- творчий потенціал Анотація: Психолого-педагогічний семінар присвячений креативним методам навчання учнів та розвитку креативності у дітей.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>11.
|
Максимович, Ольга Вплив батьків на виховання обдарованої дитини [Текст] / Ольга Максимович> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 24. - С. 9-13. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): креативність -- обдарованість -- генетична -- обдаровані діти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Майтак, Тетяна Вплив сучасної системи освіти на розвиток креативності [Текст] / Тетяна Майтак> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 34-35. - Бібліогр.: с. 35
ББК 88.8 Рубрики: Творчі здібності--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): креативність -- самовдосконалення -- проблемні ситуації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Коновець, С. Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи [Текст] / Світлана Коновець> // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Технології навчання Кл.слова (ненормовані): творчий розвиток -- молодші школярі -- креативність -- інтеграція різних видів мистецтва -- колективна образотворча діяльність Анотація: У статті розглядаються можливості використання у практиці початкової ланки загальноосвітніх навчальних закладів креативних освітніх технологій, що виступають важливим фактором у процесі творчого розвитку молодших школярів. Подаються методичні рекомендації щодо впровадження у навчально-виховний процес початкової школи інтеграції різних видів мистецтва і колективної творчої діяльності та виховання. З метою практичної реалізації пропонуються орієнтовні завдання для колективної образотворчої діяльності учнів початкових класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Зайцева, Людмила. Впровадження соціальних інновацій на підприємствах легкої промисловості України [Текст] / Л. Зайцева> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 123-131 : рис. - Бібліогр.: с. 130-131
Рубрики: Легка промисловість--Інновації--Соціальний захист Кл.слова (ненормовані): давальницькі схеми -- висококваліфіковані кадри -- інтелект керівника -- креативність персоналу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Спивак, Ирина М.. Гены не подкачали [Текст] : ученые пытаются получить "молекулярный портрет" пихологических способностей / И.М.Спивак; подготовила Е.Кокурина> // В мире науки. - 2011. - № 12. - С. 58-65 : фото.цв.
ББК 28 Рубрики: Біологія--Генетика--Дослідження--Видатні вчені--Росія Кл.слова (ненормовані): креативність -- серотонін
Дод.точки доступу: Ефроімсон, Володимир Павлович (радянський генетик ; 1908-1989) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Волков, Ю. Г. Гуманистическая миссия креативного класса [Текст] / Ю. Г. Волков> // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 2. - С. 3-20. - Библиогр. в подстроч. примеч
. - ISSN 0869-8120 Рубрики: Суспільство--Держава Кл.слова (ненормовані): креативний клас -- креативність -- ідеологія Анотація: В статье выявляется существующий в современном обществе запрос на креативный класс. Автор концептуализирует понятие "креативный класс" и говорит о его стремлении к социальной субъективности, к участию в социальной жизни как системе гуманистических ориентированных отношений, стремлении сделать общественную среду восприимчивой к новым идеям. В гуманистической идеологии креативный класс находит своё социальное кредо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Сологуб, Анатолій. Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів [Текст] / Анатолій Сологуб> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Профільне навчання--Дидактика Кл.слова (ненормовані): діалог -- креативний педагогічний підхід -- креативність -- креативна особистість Анотація: В статті зроблено спробу визначення особливостей профільного природничого навчання та креативного підходу для його здійснення.
Знайти схожі
|
>18.
|
Вовнянко, Т. Дитяча обдарованість / Т. Вовнянко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- талановита дитина -- креативність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Дерев'янко, С. П. Емоційна креативність осіб з різним рівнем алекситимії [Текст] / С. П. Дерев'янко> // Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - С. 46-49
. - ISBN 978-617-7491-27-8ББК 88.5я431 Рубрики: Психологія людини--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційні синдроми -- емпіричне дослідження -- кластеризація -- кореляційні зв'язки -- показник емоційної креативності
Дод.точки доступу: Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Українська академія акмеологічних наук. Психолого-педагогічний факультети Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола> // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3 Рубрики: Психологія--Вікова Кл.слова (ненормовані): шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.
Дод.точки доступу: Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|