Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Креативність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
1.


   
    XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл.
Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність
Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тарасевич, В. М.
    Інноваційно-інформаційна економіка: постіндустріальність, генераційність, відкритість [Текст] / В. М. Тарасевич, О. О. Завгородня // Економіка України. - 2018. - № 4. - С. 18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна економіка--Інноваційна діяльність--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна
Кл.слова (ненормовані):
знаннєємна інформація -- неос -- екогенетика -- саморозвиток -- креативність
Анотація: Розглянуто актуальну проблематику інноваційно-інформаційної економіки постіндустріального типу в контексті європейського вибору України в умовах глобальних трансформацій. Охарактеризовано ендогенні та екзогенно орієнтовані рушійні сили і джерела саморозвитку й генераційності інноваційно-інформаційної економіки. Акцентовано увагу на провідних тенденціях еволюції та креативному потенціалі її відкритої моделі, а також імперативах її регулювання в Україні.


Дод.точки доступу:
Завгородня, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мірошниченко, Анастасія Олексіївна.
    Інстаграм як сучасне освітнє середовище [Текст] / А. О. Мірошниченко, О. Л. Шевнюк // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Образотворче мистецтво--Розробка уроків
   Соціальні мережі--Інстаграм--Педагогічний потенціал

Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток дитини -- креативність
Анотація: У статті здійснено аналіз освітнього потенціалу середовища соціальної мережі "Інстаграм". Охарактеризовано його можливості для вчителів і учнів у аспекті поширення навчальної інформації в зручному й зрозумілому для сучасної молоді форматі, що обумовлено молодістю аудиторії інстаграму, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом налаштування системи орієнтування в середині певного профілю, кращою візуальною складовою платформи, можливістю подавати інформацію в різноманітних і зручних форматах. У ході дослідження було розроблено й апробовано два інстаграм профілі теоретичного і практичного спрямування з образотворчого мистецтва, результати тестування яких сприяли виявленню найбільш вдалих і продуктивних онлайн-технологій навчання.


Дод.точки доступу:
Шевнюк, Олена Леонідівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

4.


    Ткаченко, Н. С.
    Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку [Текст] / Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
УДК
Рубрики: Малювання--Педагогічна підготовка--Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
правопівкульне малювання -- креативність -- сприйняття -- здібності -- творчий потенціал -- копіювання зображення


Дод.точки доступу:
Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Жарінова, А. Г.
    Інформація, знання і креативність як основні ресурси інтелектуального капіталу [Текст] / А. Г. Жарінова // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 10. - С. 6-11. - Бібліогр.: с.11 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
інформація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Калюжна, О. І.
    Активізуємо креативність на уроках словесності [Текст] / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 16-18. - С. 14-18.
ББК 74
Рубрики: Творче мислення--Педагогічні технології--Навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
креативність
Анотація: Стаття розповідає про найголовніше завдання виховання та навчання - пробудити в дитині жагу до пізнання. Розвинуті навички креативного мислення дозволять майбутньому громадянинові грамотно ставити власну мету і досягати її.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Дзега, Людмила.
    Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта
   Освіта--Реформування галузі--Україна

   Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Хоменко, Ірина.
    Бібліотеки в інтернет-просторі: креативність та творчий пошук [Текст] / І. Хоменко // Бібліотечний форум України. - 2013. - № 4. - С. 15-16
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційне суспільство--Кіровоград, місто (Україна)
Анотація: У статті подається характеристика бібліотечного сайту Кіровоградської міської централізованої системи, що став переможцем Всеукраїнського конкурсу інтернет інтернет-сайтів 2012 року.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

9.


    Сологуб, Анатолій.
    Вибір парадигми навчання - ключова проблема сучасної освіти [Текст] / А. Сологуб // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз наукових здобутків, що побудовані на засадах концепції розвиваючого навчання
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
   Розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
креативно-педагогічна парадигма -- креативність
Анотація: У статті автором порушується проблема вибору парадигми навчання учнів середніх навчальних закладів і здійснюється спроба доведення доцільності здійснення практичної освітньої діяльності на засадах креативно-педагогічної парадигми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Датчук, Н.
    Виховання креативності: нові методи та зміст / Н. Датчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 26-31
ББК 88.54
Рубрики: Психологія--Тренінги
   Психологічна служба в школі

Кл.слова (ненормовані):
креатив -- креативність -- творчість -- творчі люди -- креативні методи навчання -- творчий потенціал
Анотація: Психолого-педагогічний семінар присвячений креативним методам навчання учнів та розвитку креативності у дітей.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

11.


    Максимович, Ольга
    Вплив батьків на виховання обдарованої дитини [Текст] / Ольга Максимович // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 24. - С. 9-13. - Бібліогр.: с. 13
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- обдарованість -- генетична -- обдаровані діти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Майтак, Тетяна
    Вплив сучасної системи освіти на розвиток креативності [Текст] / Тетяна Майтак // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 34-35. - Бібліогр.: с. 35
ББК 88.8
Рубрики: Творчі здібності--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- самовдосконалення -- проблемні ситуації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Коновець, С.
    Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи [Текст] / Світлана Коновець // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток -- молодші школярі -- креативність -- інтеграція різних видів мистецтва -- колективна образотворча діяльність
Анотація: У статті розглядаються можливості використання у практиці початкової ланки загальноосвітніх навчальних закладів креативних освітніх технологій, що виступають важливим фактором у процесі творчого розвитку молодших школярів. Подаються методичні рекомендації щодо впровадження у навчально-виховний процес початкової школи інтеграції різних видів мистецтва і колективної творчої діяльності та виховання. З метою практичної реалізації пропонуються орієнтовні завдання для колективної образотворчої діяльності учнів початкових класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Зайцева, Людмила.
    Впровадження соціальних інновацій на підприємствах легкої промисловості України [Текст] / Л. Зайцева // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 123-131 : рис. - Бібліогр.: с. 130-131
Рубрики: Легка промисловість--Інновації--Соціальний захист
Кл.слова (ненормовані):
давальницькі схеми -- висококваліфіковані кадри -- інтелект керівника -- креативність персоналу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Спивак, Ирина М..
    Гены не подкачали [Текст] : ученые пытаются получить "молекулярный портрет" пихологических способностей / И.М.Спивак; подготовила Е.Кокурина // В мире науки. - 2011. - № 12. - С. 58-65 : фото.цв.
ББК 28
Рубрики: Біологія--Генетика--Дослідження--Видатні вчені--Росія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- серотонін


Дод.точки доступу:
Ефроімсон, Володимир Павлович (радянський генетик ; 1908-1989) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Волков, Ю. Г.
    Гуманистическая миссия креативного класса [Текст] / Ю. Г. Волков // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 2. - С. 3-20. - Библиогр. в подстроч. примеч . - ISSN 0869-8120
Рубрики: Суспільство--Держава
Кл.слова (ненормовані):
креативний клас -- креативність -- ідеологія
Анотація: В статье выявляется существующий в современном обществе запрос на креативный класс. Автор концептуализирует понятие "креативный класс" и говорит о его стремлении к социальной субъективности, к участию в социальной жизни как системе гуманистических ориентированных отношений, стремлении сделать общественную среду восприимчивой к новым идеям. В гуманистической идеологии креативный класс находит своё социальное кредо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Сологуб, Анатолій.
    Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів [Текст] / Анатолій Сологуб // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- креативний педагогічний підхід -- креативність -- креативна особистість
Анотація: В статті зроблено спробу визначення особливостей профільного природничого навчання та креативного підходу для його здійснення.


Знайти схожі

18.


    Вовнянко, Т.
    Дитяча обдарованість / Т. Вовнянко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- талановита дитина -- креативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Дерев'янко, С. П.
    Емоційна креативність осіб з різним рівнем алекситимії [Текст] / С. П. Дерев'янко // Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - С. 46-49 . - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК
ББК 88.5я431
Рубрики: Психологія людини--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційні синдроми -- емпіричне дослідження -- кластеризація -- кореляційні зв'язки -- показник емоційної креативності


Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Українська академія акмеологічних наук. Психолого-педагогічний факультети

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

20.


   
    Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)