Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Кінцевий споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 36.95
Автор(и) : Козловський С. В., Тарасюк Н. М.
Назва : Визначення оптимального каналу реалізації молочної продукції
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 46-50: рис. (Шифр Е969742/2012/2)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 36.95
Предметні рубрики: Аграрний сектор економіки-- Молочна галузь --Україна
Регіональна економіка --Вінницька область
Економіка підприємства-- Маркетинг-- Збутова служба
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): канали реалізації--кінцевий споживач--молокопереробне підприємство
Анотація: Досліджено проблему вибору переробним підприємством оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції в контексті вертикальної інтеграції.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палайда О. Б.
Назва : "Гордиев узел" или проблема присоединения к украинским электрическим сетям. Почему Украина занимает 140 место по этому показателю и что с этим делать? В 35-ти вопросах и ответах
Місце публікування : Енергетика та електрифікація. - 2017. - № 2. - С. 2-12: рис. (Шифр Э788823/2017/2)
Предметні рубрики: Електричні мережі --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "стандартне приєднання"--важливість проблеми--можливість рішення проблеми--ціна приєднання--методика оцінки фінансових витрат--кінцевий споживач
Анотація: Проблема присоединений к электросетям на слуху уже давно. Все, кто когда-нибудь подключал объект к электрическим сетям, с содроганием вспоминают, через что им пришлось пройти. Не нравится эта процедура ни потребителям, ни строителям, ни проектантам, ни многим энергетикам. О важности правильного решения проблемы с присоединениями и говорится в данной статье.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабельник, Тетяна
Назва : Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком
Місце публікування : Економіст. - К., 2014. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Е555051/2014/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.9(4Укр)421.5
Предметні рубрики: Фармацевтичний ринок-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментація--споживчі структури--кінцевий споживач--законодавство--кон'юнктура
Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)