Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Бєлова Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності/Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 5.-С.112-115
2.

Герасимяк Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства/Н. В. Герасимяк // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 5/6.-С.40-43
3.

Корінєв В. Л. Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві/В. Л. Корінєв, Г. А. Сємілєтова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 3.-С.194-198
4.

Трохимець О. І. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах господарювання (на прикладі брендів компанії "Юнімілк-Данон")/О. І. Трохимець // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 6.-С.281-286
5.

Тунік А. Г. Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич"/А. Г. Тунік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.186-189
6.

Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків/І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.219-223
7.

Петренко А. В. Особливості продукції овочівництва як передумова інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому підкомплексі/А. В. Петренко // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 6.-С.139-142
8.

Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 11.-С.186-190
9.

Лисогор Е. Презентация об успехах компании (Presentation about the Company's Success)/Е. Лисогор // Секретарь-референт. -К:Тов"МедіаПро", 2013,N № 12.-С.44-54
10.

Луцяк В. В. Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства/В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 3.-С.91-99
11.

Петрицька О. С. Економічний аналіз: перспективи розвитку/О. С. Петрицька // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 3.-С.67-71
12.

Фисинин В. И. Маркетинг в яичном птицеводстве/Фисинин В. И. // Ефективне птахівництво, 2016. т.№ 2.-С.45-48
13.

Гришова І. Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках /І. Гришова, Ю. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2016. т.№ 1.-С.99-107
14.

Савицька Н. Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу/Н. Савицька // Маркетинг в Українi, 2016. т.№ 6.-С.8-14
15.

Зозульов О. Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє/Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 5/6.-С.64-72
16.

Килиленко В. В. Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки/В. В. Килиленко // Економіка АПК, 2018. т.№ 9.-С.69-76
17.

Газуда М. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки/Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2020. т.№ 4.-С.26-33
18.

Родіонов С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства/С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.46-50
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)