Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луцяк, В. В. Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 91-99 : табл. - Бібліогр.: с. 98-99
Рубрики: Малі підприємства--Україна Кл.слова (ненормовані): правове середовище -- маркетингова діяльність -- проблемні аспекти -- заходи щодо розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зозульов, Олександр. Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність Бізнес--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Килиленко, В. В. Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки [Текст] / В. В. Килиленко> // Економіка АПК. - 2018. - № 9. - С. 69-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства АПК Маркетингова діяльність підприємства Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- маркетингова діяльність -- підприємство -- структура управління маркетинговою діяльністю -- організаційна структура -- маркетингова служба Анотація: Мета статті - визначити базові підходи та чинники щодо формування структури управління маркетингом підприємства, проаналізувати основні типи структур управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні з урахуванням досвіду лідерів світового ринку. Результати дослідження мають практичне значення для процесу ефективної організації управління маркетинговою діяльністю у сучасних підприємствах-постачальниках МТЗ з метою покращення загальних результатів діяльності АПК України. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору організаційних структур управління маркетинговою діяльністю на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петрицька, О. С. Економічний аналіз: перспективи розвитку [Текст] / О. С. Петрицька> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 67-71. - Бібліогр.: с. 71
. - ISSN 2411-5215 Рубрики: Економічний аналіз Стратегічний аналіз Розвиток підприємства--Стратегічні напрями Кл.слова (ненормовані): ПІДПРИЄМСТВО -- ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савицька, Наталія. Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Савицька> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 6. - С. 8-14 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Маркетинг--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): професія маркетолог -- маркетингова діяльність -- компетентності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гришова, Інна. Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках [Текст] / І. Гришова, Ю. Зайцев> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 99-107 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 105-107
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Торгівля Кл.слова (ненормовані): розподіл -- збутова діяльність -- суб`єкти продуктового ринку -- товарорух -- маркетингова діяльність
Дод.точки доступу: Зайцев, Юрій Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фисинин В. И. Маркетинг в яичном птицеводстве [Текст] / Фисинин В. И.> // Ефективне птахівництво. - 2016. - № 2. - С. 45-48 : ил.
Рубрики: Птахівництво--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): яєчне птахівництво -- маркетингова діяльність -- птахівниче підприємство -- ринок птахопродуктів -- маркетингові дослідження Анотація: В яичном птицеводстве маркетинг формирует и определяет следующие альтернативные цели для эффективного функционирования производства: максимизация потребления, максимизация выбора потребителей, максимизация качества и уровня жизни населения. Расмотрены вопросы формирования каналов сбыта, планирования маркетинга, стимулирования продаж, рекламы в яичном птицеводстве, а также исследование рынка птицепродуктов.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Корінєв, В. Л. Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв, Г. А. Сємілєтова> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Планування Кл.слова (ненормовані): підприємство -- маркетингова діяльність -- процес планування -- цілі та критерії діяльності підприємства -- маркетинговий план -- попит -- потреби споживача
Дод.точки доступу: Сємілєтова, Г. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Герасимяк, Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст
. - ISSN 1728-6220 Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Родіонов, С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства [Текст] / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології--Підприємства Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- інтернет-маркетинг -- маркетинговий комплекс -- маркетингові стратегії -- туристичні компанії -- програмне забезпечення -- CRV-системи -- автоматизація маркетингу Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.
Дод.точки доступу: Чепела, В. В.; Морозова, Є. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трохимець, О. І. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах господарювання (на прикладі брендів компанії "Юнімілк-Данон") [Текст] / О. І. Трохимець> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 6. - С. 281-286 : рис. - Бібліогр.: с. 285
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- трейд-маркетинг -- молочна продукція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Газуда, Михайло. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки [Текст] / Михайло Газуда, Мирослава Стеців> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4. - С. 26-33 : рис. - Бібліогр.: с. 32-33
Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Цифрові технології Кл.слова (ненормовані): управлінський процес -- маркетингова діяльність -- трансформаційні зміни
Дод.точки доступу: Стеців, Мирослава Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тарасов, І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків [Текст] / І. Ю. Тарасов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223 : табл. - Бібліогр.: с. 222
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Банківська система--Депозити Кл.слова (ненормовані): депозитний ринок -- вкладник -- банк -- сегментація -- маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тунік, А. Г. Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич" [Текст] / А. Г. Тунік> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 2. - С. 186-189 : рис. табл. - Бібліогр.: с. 189
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- конкуренція -- зовнішнє середовище -- маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петренко, А. В. Особливості продукції овочівництва як передумова інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому підкомплексі [Текст] / А. В. Петренко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 6. - С. 139-142 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 142
Рубрики: Овочівництво Кл.слова (ненормовані): овочепродуктовий підкомплекс -- особливості продукції овочівництва -- специфіка овочепродуктового підкомплексу -- маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлова, Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності [Текст] / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 112-115 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): методи оцінювання конкурентоспроможності -- маркетингова діяльність -- товарний асортимент
Дод.точки доступу: Крижко, А. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лисогор, Елена (переводчик). Презентация об успехах компании (Presentation about the Company's Success) [Текст] / Е. Лисогор> // Секретарь-референт. - 2013. - № 12. - С. 44-54
Рубрики: Соціальне управління Управління підприємством Социальное управление Управление предприятием Кл.слова (ненормовані): успіх компанії -- презентація успіху компанії -- охорона праці -- управління персоналом -- інноваційна продукція -- маркетингова діяльність -- фінанси підприємств -- успех компании -- презентация успеха компании -- охрана труда -- управление персоналом -- инновационная продукция -- маркетинговая деятельность -- финансы предприятий Анотація: Розглядаються варіанти проведення презентації успіху компанії на корпоративних вечірках. Презентаційна розповідь про успіх в охороні праці, в управлінні персоналом, в методах збільшення продаж продукції, послуг, про інноваційність виробництва, про рентабельність підприємства.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мезецька, К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [Текст] / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : рис. - Бібліогр.: с. 190
Рубрики: Соціокультурна інфраструктура Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- бренд -- брендинг -- позиціонування бренда -- маркетингова діяльність -- стратегії позиціонування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|