Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петренко А. В.
Назва : Особливості продукції овочівництва як передумова інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому підкомплексі
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 6. - С. 139-142: рис., табл. (Шифр Ф241809/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 142
Предметні рубрики: Овочівництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): овочепродуктовий підкомплекс--особливості продукції овочівництва--специфіка овочепродуктового підкомплексу--маркетингова діяльність
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мезецька К. Ю.
Назва : Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190: рис. (Шифр Ф241809/2013/11)
Примітки : Бібліогр.: с. 190
Предметні рубрики: Соціокультурна інфраструктура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова марка--бренд--брендинг--позиціонування бренда--маркетингова діяльність--стратегії позиціонування
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисогор, Елена (переводчик)
Назва : Презентация об успехах компании (Presentation about the Company's Success)
Місце публікування : Секретарь-референт. - К: Тов"МедіаПро", 2013. - № 12. - С. 44-54 (Шифр С266/2013/12)
Предметні рубрики: Соціальне управління
Управління підприємством
Социальное управление
Управление предприятием
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успіх компанії--презентація успіху компанії--охорона праці--управління персоналом--інноваційна продукція--маркетингова діяльність--фінанси підприємств--успех компании--презентация успеха компании--охрана труда--управление персоналом--инновационная продукция--маркетинговая деятельность--финансы предприятий
Анотація: Розглядаються варіанти проведення презентації успіху компанії на корпоративних вечірках. Презентаційна розповідь про успіх в охороні праці, в управлінні персоналом, в методах збільшення продаж продукції, послуг, про інноваційність виробництва, про рентабельність підприємства.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлова Т. Г., Крижко А. О.
Назва : Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 112-115: ілюстр. (Шифр Ф241809/2012/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Конкурентоспроможність-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи оцінювання конкурентоспроможності--маркетингова діяльність--товарний асортимент
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савицька, Наталія
Назва : Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2016. - № 6. - С. 8-14: рис., табл. (Шифр М636468/2016/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 14
Предметні рубрики: Маркетинг-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія маркетолог--маркетингова діяльність--компетентності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фисинин В. И.
Назва : Маркетинг в яичном птицеводстве
Місце публікування : Ефективне птахівництво. - 2016. - № 2. - С. 45-48: ил. (Шифр Е258059/2016/2)
Предметні рубрики: Птахівництво-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): яєчне птахівництво--маркетингова діяльність--птахівниче підприємство--ринок птахопродуктів--маркетингові дослідження
Анотація: В яичном птицеводстве маркетинг формирует и определяет следующие альтернативные цели для эффективного функционирования производства: максимизация потребления, максимизация выбора потребителей, максимизация качества и уровня жизни населения. Расмотрены вопросы формирования каналов сбыта, планирования маркетинга, стимулирования продаж, рекламы в яичном птицеводстве, а также исследование рынка птицепродуктов.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гришова, Інна, Зайцев, Юрій
Назва : Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 99-107: рис., табл. (Шифр П147728/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 105-107
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Торгівля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розподіл--збутова діяльність--суб`єкти продуктового ринку--товарорух--маркетингова діяльність
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Газуда, Михайло, Стеців, Мирослава
Назва : Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2020. - № 4. - С. 26-33: рис. (Шифр П147728/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 32-33
УДК : 659.126:339.37]330.47
Предметні рубрики: Маркетинг-- Брендинг-- Цифрові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінський процес--маркетингова діяльність--трансформаційні зміни
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Родіонов С. О., Чепела В. В., Морозова Є. С.
Назва : Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства
Місце публікування : Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління/ ЧНТУ. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50 (Шифр Ч361695/2018/1 (9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні технології-- Підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--інтернет-маркетинг--маркетинговий комплекс--маркетингові стратегії--туристичні компанії--програмне забезпечення--crv-системи--автоматизація маркетингу
Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр
Назва : Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72: табл., рис. (Шифр М636468/2017/5/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 72
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Інноваційна діяльність
Бізнес-- Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--трактовка маркетингу--корпоративна модель організації бізнесу--мережева модель організації бізнесу--маркетингова стратегія підприємства--стимули об'єднання--інноваційна діяльність--екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килиленко В. В.
Назва : Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки
Місце публікування : Економіка АПК. - 2018. - № 9. - С. 69-76: рис. (Шифр Е969742/2018/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Підприємства АПК
Маркетингова діяльність підприємства
Анотація: Мета статті - визначити базові підходи та чинники щодо формування структури управління маркетингом підприємства, проаналізувати основні типи структур управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні з урахуванням досвіду лідерів світового ринку. Результати дослідження мають практичне значення для процесу ефективної організації управління маркетинговою діяльністю у сучасних підприємствах-постачальниках МТЗ з метою покращення загальних результатів діяльності АПК України. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору організаційних структур управління маркетинговою діяльністю на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасов І. Ю.
Назва : Маркетингова макросегментація вкладників банків
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 222
Предметні рубрики: Банківська система-- Депозити
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): депозитний ринок--вкладник--банк--сегментація--маркетингова діяльність
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тунік А. Г.
Назва : Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич"
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво: . - 2013. - № 2. - С. 186-189: рис. табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 189
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--конкуренція--зовнішнє середовище--маркетингова діяльність
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трохимець О. І.
Назва : Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах господарювання (на прикладі брендів компанії "Юнімілк-Данон")
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 6. - С. 281-286: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/6). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 285
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--трейд-маркетинг--молочна продукція
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корінєв В. Л., Сємілєтова Г. А.
Назва : Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг-- Планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--маркетингова діяльність--процес планування--цілі та критерії діяльності підприємства--маркетинговий план--попит--потреби споживача
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрицька О. С.
Назва : Економічний аналіз: перспективи розвитку
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 67-71. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2015/3). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 71
Предметні рубрики: Економічний аналіз
Стратегічний аналіз
Розвиток підприємства-- Стратегічні напрями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--господарська діяльність--маркетингова діяльність--виробнича програма
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцяк В. В.
Назва : Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства
Місце публікування : Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 91-99: табл. (Шифр Н187698/2015/21/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 98-99
Предметні рубрики: Малі підприємства --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правове середовище--маркетингова діяльність--проблемні аспекти--заходи щодо розвитку
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герасимяк Н. В.
Назва : Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43: рис., табл. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2012/5/6). - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--маркетингові заходи--ефективність маркетингу
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)