Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Наукова діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Ратькова А. Новий погляд на структуру науково-методичної роботи/А. Ратькова // Директор школи (Шкільний світ), 2009. т.№ 9/10.-С.5-9
2.

Лєднєва Н. Організація наукової діяльності учнів/Н. Лєднєва // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 10.-С.26-29.
3.

Журавлева Е. Ю. Научно-исследовательская инфраструктура Интернет /Е. Ю. Журавлева // Вопросы философии. -Москва:Вопросы философии, 2010,N N 8.-С.155-165.
4.

Локтєв В. Біоетика і псевдонаука /В. Локтєв, І. Трахтенберг // Вісник Нацiональної академiї наук України. -Київ:Академперіодика, 2010,N N 10.-С.47-52.
5.

Астафьева О.Н. Личность ученого в системе научных коммуникаций /О. Н. Астафьева // Личность. Культура. Общество, 2010,N N 4.-С.111-121.
6.

Світлій пам'яті Жадана Івана Івановича (до 100-річчя від дня народження) // Економіка АПК, 2011. т.№ 3.-С.170-171
7.

Ковальов Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету/Анатолій Ковальов // Вища школа, 2011. т.№ 4.-С.15-22
8.

Шумаков В.А. Проблема реализации личностного ресурса исследователя в научной детельности/В.А.Шумаков // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 3.-С.239-244
9.

Кучерова Г. Шляхи організації НВП/Галина Кучерова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 29/30.-С.1-3 (серпень)
10.

Розсипна Н. Від творчого вчителя - до компетентного учня/Надія Розсипна // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 22/23 (серпень).-С.38-45
11.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогические диссертационные исследования в системе организации современных научных знаний/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии, 2011. т.№ 2.-С.156-174
12.

Евсеева А. А. 200 лет Феодосийскому музею древностей /А. А. Евсеева // Музеї України, 2011. т.№ 3(41).-С.16-17
13.

Галиця Інноваційні механізми активізації педагогічного і наукового процесів/Ігор Галиця, Олекса Михайлов, Олександр Галиця // Вища школа, 2011. т.№ 7/8.-С.31-37
14.

Рудь Н. Т. Роль університету в становленні і розвитку регіональних інноваційних систем/Н. Т. Рудь, З. В. Герасимчук // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.33-39
15.

Гузик М. Чим для мене є Національна Академія педагогічних наук України. Які можливості вона відкриває/Микола Гузик ; уклад.: Ольга Виговська, Олексій Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 1.-С.106-109
16.

Суліма Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки/Євген Суліма // Вища школа, 2012. т.№ 3.-С.7-15
17.

Володін С. А. Питання переходу аграрної науки на інноваційну модель функціонування і розвитку/С. А. Володін // Економіка АПК, 2012. т.№ 5.-С.123-131
18.

Вдовиченко Ю. Творчий розвиток наукової спадщини академіка М.Ф.Іванова/Ю. Вдовиченко // Тваринництво України, 2012. т.№ 8.-С.2-6
19.

Панченко В. Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для Служби безпеки України/В. Панченко // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N № 9.-С.14-20
20.

Українські сторінки життя й творчості Володимира Вернадського/Анатолій Загородній [та ін.] // Історія України (Шкільний світ), 2013. т.№ 5.-С.4-21
 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)