Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (116)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (33)Електронна бібліотека (1)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (23)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Образ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 764
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Коротич, Катерина.
    Вербальна презентація персонажа в драматичному творі : (на матеріалі п'єси М. Кропивницького "Глитай, або ж Павук") [Текст] / К. Коротич // Київська старовина. - 2010. - № 6. - С. 40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство України--Драматургія--Кропивницький М. "Глитай, або ж Павук"--Образ Йосипа Бичка
Анотація: У статті виявлено види та засоби вербальної презентації персонажа в драматичному творі (на прикладі образу Йосипа Бичка з драми М. Кропивницького "Глитай, або ж Павук").


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сєряков, Сергій.
    Образ єзуїтського шкільництва Речі Посполитої в польській історіографії 1850-1870-х рр. [Текст] / С. Сєряков // Київська старовина. - 2011. - № 1. - С. 46-64. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Рубрики: Історія освіти--Єзуїтські школи--Польща, XVI - XVII ст.
   Історіографія--Польща, ХІХ ст.

Анотація: У статті розглядаються передумови, основні тенденції і складові еволюції образу єзуїтської шкільної системи Речі Посполитої в польській історіографії 1850 -1870-х рр. Доведено, що увага її представників була сконцентрована в першу чергу на з'ясування того, наскільки прогресивну/регресивну роль відіграли учбові заклади Товариства Ісуса в історичному розвитку Речі Посполитої. Разом з тим аналізуються зміни в уявленнях польських авторів 1850-1870-х років про релігійне, національне і соціальне обличчя єзуїтських шкіл.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

4.


    Коломієць, Володимир.
    Міні-хрестоматія "Поети про переклад і перекладачів" [Текст] / Володимир Коломієць // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 18-19. - Зміст: Мистецтво перекладу / Рильський ; Рильський. Алегорія / Йоган Гете. Про переклад віршів / Збігнєв Герберт. Кто мог бы стать Рэмбо? / Новелла Матвеева. Куліш / Євген Маланюк. Дон Кіхот / Дмитро Паламарчук. Золотий ключик / Володимир Коломієць.
Рубрики: Поезія України, 21 ст.
   Теми і образи в поезії--Образ перекладача

   Перекладознавство--Художні переклади

   Письменники про письменників

Анотація: Пропонуються поетичні твори відомих поетів про мистецтво перекладу та перекладачів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Орієнтовно поурочне планування для 7 класу. Уроки 59-62 [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 22-35. - Зміст: Урок № 59. Тема: Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант) / О. О. Гузь. Урок № 59. Тема: Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О.Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (ІІ варіант) / О. О. Гузь. Урок № 60. Тема: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення. / Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко. Урок № 61. Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини / О. О. Гузь. Урок № 62. Тема: Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова" / О. О. Гузь.
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники американські, 19 ст.

   Письменники англійські, 19-20 ст.

   Письменники японські, 20 ст.

   Письменники французькі, 20-21 ст.

   Письменники американські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Фах, повість -- Азімов А. -- Уеллс Г. Д. -- Акутагава Р.
Анотація: У статті подані розробки уроків зарубіжної літератури, 7 клас.


Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\; Гавальда, Анна (відома французька журналістка, письменниця ; 1970) \про неї\; Азімов, Айзек (американський письменник, професор біохімії Бостонського університету, один з найвідоміших майстрів наукової фантастики ; 1920-1992) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Цвід, Антонія.
    Возлюбленик муз і грацій : роман-перформанс в картинах і етюдах [Текст] / А. Цвід // Київ. - 2017. - № 3-4. - С. 39-88. - Зміст: Розділ перший. Амалія - Офелія немов. : картина третя ; І все ж не простацький у нього вигляд ! ; Малювати з тебе хочу. мадонну ! ; У Червоній малярні Брюллова ; А чого ся пані у вас без руки ? ; В таку добу під горою. ; Вона мовчки розстібає блузу й оголює плече ; Яка тут філантропія ? Гроші - і більше нічого ! ; Я сам виб‘ю з нього мізки ! ; Так і кажи, що прийшла на витрішки ; Воля, воля красна ! ; Тарас зробився модником-галанцем : картина шоста ; Бал-маскарад у Брюллова ; Жінка в ліжку ; Розділ другий. Без тебе світ мені немилий : картина перша ; Качанівка полонила мене назавжди. ; А може, Надійко, втечемо зараз від усіх ? ; Як Шевченко в царському ридвані у Конотопі побував ; Ось образ святителя Тарасія ; Слідами Конотопської битви ; Люблю всім серцем, але заміж не піду. ; Красою сонце заступить ! : картина друга ; Яка вродлива - хоч сонце заступить ! ; Ганна Вродлива : картина третя ; Оце так баль, крий Мати Божа ! ; Царський парад на Контрактовій площі
Рубрики: Проза--Романи--Україна, 21 століття
Анотація: Уривок із роману-трилогії "Возлюбленик муз і грацій" конотопської письменниці Антонії Цвід про життя, творчість та кохання Тараса Шевченка, який неодноразово перебував на теренах Сумщини, зокрема, в Охтирці.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Клименко, Жанна.
    Формування уявлення учнів про образ перекладача на матеріалі української та російської поезії [Текст] / Жанна Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 16-18
Рубрики: Теми і образи в поезії--Образ перекладача
   Література--Методика викладання

   Перекладознавство--Художні переклади

Анотація: У статті представлено методичні рекомендації до висвітлення питання про образ перекладача в українській та російській поезії. Запропоновано прийоми та види робіт, які сприяють формуванню уявлення старшокласників про художній переклад.

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Грисюк, О. М.
    Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи [Текст] / О. М. Грисюк // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Музичне мистецтво--Програми ЗОШ
   Вчителі музики--Сучасний урок

Кл.слова (ненормовані):
урок музичного мистецтва -- урок-образ -- музична діяльність
Анотація: У статті зроблено спробу вказати на деякі проблеми та запропонувати шляхи розв'язання найбільш поширених помилок сучасних вчителів музичного мистецтва при підготовці до проведення уроку.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Печенюк, Таміла.
    "Образ і ТЕКСТиль" [Текст] / Т. Печенюк // Артанія. - 2011. - № 2. - С. 98-107 : мал.
Рубрики: Виставки мистецькі
Анотація: У львівській галереї "Коралі" експонувалася виставка "Образ і ТЕКСТиль" - дипломні роботи цьогорічних магістрів - випускників кафедри художнього текстилю Львівської національної академії мистецтв


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

10.


    Поліщук, Ярослав.
    Література про війну: художній образ і документ [Текст] / Ярослав Поліщук // Березіль. - 2019. - № 1. - С. 178-188. - Зміст: "Іловайськ" / Євген Положій. "Амор[т]е" / Олександра Іванюк. "Життя Р.S." / Валерія Бурлакова.
Рубрики: Літературна критика--Українська--Література про війну
   Теми і образи в українській літературі--Війна в Україні--Російська агресія

Кл.слова (ненормовані):
війна на Донбасі


Дод.точки доступу:
Положій, Євген \про нього\; Іванюк, Олександра (українська письменниця) \про неї\; Бурлакова, Валерія (українська письменниця) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Біловус, Л.
    Образ Києво-Могилянської академії в україномовній періодиці США, або Роздуми про збереження ідентичності [Текст] / Л. Біловус // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Україномовна періодика діаспори--Національна ідентичність
Анотація: Статтю присвячено питанню висвітлення образу Києво-Могилянської академії в україномовній періодиці діаспори США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

12.


    Білякович, Людмила.
    Авторська інтерпретація історичної особистості в пенталогії Б. Лепкого "Мазепа" [Текст] / Л. Білякович // Київська старовина. - 2011. - № 1. - С. 137-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство України--Історична проза--Образ І. Мазепи
Анотація: У статті висвітлено морально-етичних вимірів та новаторських рис інтерпретацій образу Івана Мазепи в пенталогії Б.Лепкого "Мазепа".


Дод.точки доступу:
Лепкий, Б. "Мазепа" \про твір\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

13.


    Триколенко, Софія.
    Образи в "образі" [Текст] / С. Триколенко // Український театр. - 2012. - № 4. - С. 16-17 : іл.
ББК 85.33
Рубрики: Театри України--Театр-школа "Образ"--Україна--Київ, місто (Україна)
Анотація: У статті подано рецензію на виставу "В об'єктиві - жінка" у постановці Ольги Міхневич у київському Театрі-школі "Образ".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

14.


    Стельмах, Сергій.
    Історія як засіб пропаганди: британська та німецька історіографії періоду першої світової війни [Текст] / Стельмах, Сабіна Котова // Український історичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 135-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історіографія--Перша світова війна--Образ ворога
Кл.слова (ненормовані):
Перша світова війна -- Образ ворога
Анотація: У статті порівнюються історіографії Великобританії й Німеччини періоду Першої світової війни у створенні ними образу ворога для визначення спільних рис та особливостей у різних соціальних контекстах.


Дод.точки доступу:
Котова, Сабіна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гощинець, І.
    Чорнобиль як словесний образ в українській поезії кінця ХХ століття [Текст] / І. Гощинець // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 13. - С. 4-6.
Рубрики: Поезія українська--Чорнобильська катастрофа, 20 ст.
Анотація: Після 26 квітня 1986 р. в українській літературі оформився окремий різновид мовотворчості - чорнобильська поезія.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Анікіна, Любов.
    Образ Синдбада-мореплавця. Втілення віри в перемогу людини над обставинами [Текст] / Любов Анікіна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 32-33 : мал.
ББК 82+83
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Теми і образи в фольклорі--Казки



Знайти схожі

17.


    Забужко, Оксана.
    Задзеркалля: пані Мержинська [Текст] / О. Забужко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 5. - С. 30.
Рубрики: Українська література--Художній текст
   Художній образ

Анотація: Художній твір Оксани Забужко, героїнею якого є Леся Петрівна Косач - пані Мержинська.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Комаровська, Оксана.
    Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей [Текст] / О. Комаровська // Мистецтво та освіта. - 2013. - № 4. - С. 28, 37-41
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарованість -- образ -- саморефлексія -- полімодальність -- емпатія -- художня обдарованість -- творчі завдання -- методика викладання музики
Анотація: Автор пропонує алгоритм застосування творчих завдань на заняттях музикою для розвитку художньої обдарованості учнів. Художня обдарованість розглядається у взаємозв'язку "ядра", що охоплює мотивацію до художнього пізнання, емоційно-духовну та психомоторну сфери особистості, і спеціальних здібностей до різних мистецтв


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

19.


    Кулєшова, Любов.
    Китайська народна казка "Пензлик Маляна [Текст] : Поетизація мистецтва й уславлення образу митця у творі. Значення фантастичних документів / Любов Кулєшова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 26-28 : мал.
ББК 74+83
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Теми і образи в світовій літературі--Образ митця



Знайти схожі

20.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 63-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 42-54. - Зміст: Уроки № 63-64. Тема уроку № 63: Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Тема уроку № 64: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. ; Урок № 65. Тема: Корнелія Функе (нар.1958). "Чорнильне серце". Тема"оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів. ; Урок № 66-67. Тема уроку № 66: Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Тема уроку № 67: Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму. ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання). ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас". ; Урок № 70. Тема: Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 20 ст.

   Письменники німецькі, 20-21 ст.



Дод.точки доступу:
Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\; Функе, Корнелія (німецька письменниця ; 1958) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)