Пошуковий запит: (<.>K=Особистісний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Москалець В.П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності /В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.1-8
|
>2.
| Алієва Е. На порозі дорослого самостійного життя/Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 18/19.-С.21-27.
|
>3.
| Дубовик С. Мовчати-уміння, слухати-мистецтво!/Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 1.-С.6-9
|
>4.
| Шумаков В.А. Проблема реализации личностного ресурса исследователя в научной детельности/В.А.Шумаков // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 3.-С.239-244
|
>5.
| Лисенко О.М. Проект "Модель формування соціального розвитку учнів"/О. М. Лисенко // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 7.-С.2-11
|
>6.
| Иванченко Г. Экзистенциальный опыт ученичества/Галина Иванченко. Виктор Новиков // Библиотечное дело, 2011. т.№ 10.-С.30-31
|
>7.
| Колпакова М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми/М. Ю. Колпакова // Вопросы психологии, 2011. т.№ 4.-С.119-128
|
>8.
| Дементева И. Ф. Факторы риска современного детства/И. Ф. Дементева // Социс, 2011. т.№ 10.-С.108-114
|
>9.
| Казарина В. В. Инновационная деятельность учителя как фактор преодоления личностно-профессиональных деформаций/В. В. Казарина // Воспитание школьников, 2011. т.№ 9.-С.3-9
|
>10.
| Піроженко Т. Особистісний потенціал дошкільника: умови розвитку в сучасному суспільстві/Тамара Піроженко // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 1.-С.8-15
|
>11.
| Синичин В. Експеримент у системі методичної роботи " Школи розвитку"/Вікторія Синичин // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 5.-С.9-17
|
>12.
| Онаць О. Управління розвитком педагогічної культури вчителя/Олена Онаць // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.4-10
|
>13.
| Голуб Л. Шкільний методичний кабінет/Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.6-9
|
>14.
| Добрянський Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу/Ігор Добрянський, Інга Кузнєцова // Вища школа, 2012. т.№ 3.-С.51-58
|
>15.
| Шевченко Н. Розвиток уявлень про категорію "смисл" у психологічній теорії діяльності/Н. Шевченко // Психологія і суспільство, 2012. т.№ 1.-С.82-88
|
>16.
| Скулиш Є. Психологічні аспекти компетентності випускників академії/Є. Скулиш, О. Охременко // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N № 9.-С.108-117
|
>17.
| Волошин Оксана Деструктивні емоційні стани підлітків. Соціально-психологічні аспекти генези/Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.4-6
|
>18.
| Олійник І. Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи/Іван Олійник // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 5.-С.70-77
|
>19.
| Вебер С. А. О механизме реализации личностных ресурсов старшеклассников через проектную деятельность/С. А. Вебер // Воспитание школьников, 2013. т.№ 1.-С.16-23
|
>20.
| Рибачек Тетяна Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми/Тетяна Рибачек // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 10.-С.8-11
|
|
|