Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Особистісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.

Москалець В.П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності /В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.1-8
2.

Алієва Е. На порозі дорослого самостійного життя/Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 18/19.-С.21-27.
3.

Дубовик С. Мовчати-уміння, слухати-мистецтво!/Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 1.-С.6-9
4.

Шумаков В.А. Проблема реализации личностного ресурса исследователя в научной детельности/В.А.Шумаков // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 3.-С.239-244
5.

Лисенко О.М. Проект "Модель формування соціального розвитку учнів"/О. М. Лисенко // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 7.-С.2-11
6.

Иванченко Г. Экзистенциальный опыт ученичества/Галина Иванченко. Виктор Новиков // Библиотечное дело, 2011. т.№ 10.-С.30-31
7.

Колпакова М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми/М. Ю. Колпакова // Вопросы психологии, 2011. т.№ 4.-С.119-128
8.

Дементева И. Ф. Факторы риска современного детства/И. Ф. Дементева // Социс, 2011. т.№ 10.-С.108-114
9.

Казарина В. В. Инновационная деятельность учителя как фактор преодоления личностно-профессиональных деформаций/В. В. Казарина // Воспитание школьников, 2011. т.№ 9.-С.3-9
10.

Піроженко Т. Особистісний потенціал дошкільника: умови розвитку в сучасному суспільстві/Тамара Піроженко // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 1.-С.8-15
11.

Синичин В. Експеримент у системі методичної роботи " Школи розвитку"/Вікторія Синичин // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 5.-С.9-17
12.

Онаць О. Управління розвитком педагогічної культури вчителя/Олена Онаць // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.4-10
13.

Голуб Л. Шкільний методичний кабінет/Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.6-9
14.

Добрянський Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу/Ігор Добрянський, Інга Кузнєцова // Вища школа, 2012. т.№ 3.-С.51-58
15.

Шевченко Н. Розвиток уявлень про категорію "смисл" у психологічній теорії діяльності/Н. Шевченко // Психологія і суспільство, 2012. т.№ 1.-С.82-88
16.

Скулиш Є. Психологічні аспекти компетентності випускників академії/Є. Скулиш, О. Охременко // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N № 9.-С.108-117
17.

Волошин Оксана Деструктивні емоційні стани підлітків. Соціально-психологічні аспекти генези/Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.4-6
18.

Олійник І. Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи/Іван Олійник // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 5.-С.70-77
19.

Вебер С. А. О механизме реализации личностных ресурсов старшеклассников через проектную деятельность/С. А. Вебер // Воспитание школьников, 2013. т.№ 1.-С.16-23
20.

Рибачек Тетяна Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми/Тетяна Рибачек // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 10.-С.8-11
 1-20    21-40   41-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)