Пошуковий запит: (<.>K=Педагогіка. Педагогічні науки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Калініченко Ірина Зразок наказу щодо організації інклюзивного навчання в ЗНЗ/Ірина Калініченко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 16.-С.18-22
|
>2.
| Шляхи розвитку школи // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 16/17.-С.48-58
|
>3.
| Колупаєва Алла Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи/Алла Колупаєва // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 16.-С.23
|
>4.
| Чешенко О. Інноваційна спрямованість процесу виховання/О. Чешенко // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 6.-С.20-23
|
>5.
| Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації коспетентісного підходу в сучасній інклюзивній освіті/А. Крикун // Рідна школа, 2013. т.№ 11.-С.77-80
|
>6.
| Красняков Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні/Євген Красняков, Владислав Бурда // Віче, 2013. т.№ 6.-С.17-19
|
>7.
| Шукевич Ю. Економіка школи: прозоро, чесно, легально/Ю. Шукевич // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 7.-С.7-9
|
>8.
| Красюкова-Ениз Ольга Інклюзивна освіта в Україні - уже не проект, а реалії часу/Ольга Красюкова-Ениз // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 16.-С.4-8
|
>9.
| Калініченко Ірина Організація навчання та виховання дітей з особлими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах/Ірина Калініченко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 16.-С.12-17
|
>10.
| Ткачук Оксана Діти з особливими освітніми потребами: діагностика і шляхи розвитку/Оксана Ткачук // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 16.-С.8-12
|
>11.
| Іллюшина О. Організація педагогічного експерименту регіонального рівня/О. Іллюшина, Г. Шапаренко // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 9.-С.3
|
>12.
| Педсовет в формате тренинга. Создаем образцы командного взаимодействия // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 9.-С.7-8
|
>13.
| Ро Алла Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ/Алла Ро // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.37-38
|
>14.
| Кальченко Інна Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору/Інна Кальченко, Тетяна Бикова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.39-44
|
>15.
| Скриниченко Олена Корекційна робота з аутичними дітьми/Олена Скриниченко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.50-51
|
>16.
| Артемова Юлія Школа з інклюзивним навчанням/Юлія Артемова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.7-22
|
>17.
| Рябіч Інна Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням/Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.27-29
|
>18.
| Топалова Інна Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами/Інна Топалова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.34-36
|
>19.
| Резнік Право дітей з обмеженими можливостями здоров’я на освіту/Ганна Резнік // Юридична Україна, 2012. т.№ 12.-С.75-80
|
>20.
| Дубейко Людмила Школярі з особливими освітніми потребами/Людмила Дубейко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 9.-С.46-47
|
|
|