Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Blazquez-Resino J. J. Assessing consumers’ attitudes towards web advertising in the service context/J. J. Blazquez-Resino // Актуальні проблеми економіки, 2013. т.№ 8.-С.212-223
|
>2.
| Blazquez-Resino J. J. Economic efficiency of advertising: some evidences from Internet publicity/J. J. Blazquez-Resino, J. Chamizo-Gonzalez // Актуальні проблеми економіки, 2013. т.№ 9: .-С.246-254
|
>3.
| Grubic G. Vertical portal e-business model (applied for construction industry in South-East Europe)/G. Grubic, M. Ratkovic, L. Paunovic // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 5.-С.224-235
|
>4.
| Kamariah Ismail Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan/Kamariah Ismail, Jawad Hussain, Fayaz Ali Shah // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 6.-С.234-246
|
>5.
| Kiba-Janiak M. The possibility of using mobile phones in supply chain management: a case study of the last link in a supply chain/M. Kiba-Janiak, K. Cheba, A. Baraniecka // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№ 4.-С.426-435
|
>6.
| Machova R. Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis/R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№ 11.-С.32-42
|
>7.
| Madiawati P. N. Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest/P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 3.-С.109-116
|
>8.
| Mir Role of humor-based advertising in a cresis economy/Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 3.-С.406-414
|
>9.
| Pashchina Maria Forms For Disseminating Information/Maria Pashchina // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 12.-С.6-10
|
>10.
| PR-профі шукали гармонію // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 4.-С.4-5.
|
>11.
| Semuels A. The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон")/Alana Semuels // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 2.-С.51-54
|
>12.
| SEO в Польше // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2021. т.№ 3.-С.44-45
|
>13.
| Shah S. Z. A. Advertising effects on firm economic performance/S. Z. A. Shah, H. H. Mirza, Q. Abbas // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 3.-С.519-525
|
>14.
| XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів // Маркетинг в Українi, 2021. т.№ 3.-С.17-23
|
>15.
| Євтушенко О.В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту/О. В. Євтушенко // Економіка та держава, 2015. т.№ 9.-С.55-59
|
>16.
| Іванова А. М. Інформаційна складова інфраструктури ринку споживчих товарів в Україні/А. М. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 10.-С.168-172
|
>17.
| Івохін Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету/Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 10.-С.96-102
|
>18.
| Ільчук В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда/В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 2.-С.64-69
|
>19.
| Акімова Т. В. Особливості регулювання недобросовісної конкуренції в економіці держави/Акімова Т. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 2.-С.5-9
|
>20.
| Акайомова Політична реклама як процес комунікації/Анжеліка Акайомова // Віче, 2011. т.№ 6.-С.2-3
|
|
|