Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Маркетинг и реклама. - Журнал выходит с 1996г.
|
>2.
| Pashchina Maria Forms For Disseminating Information/Maria Pashchina // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 12.-С.6-10
|
>3.
| Карпенко А.В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах/А. В. Карпенко, М. В. Хацер // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2009. т.№ 1.-С.70-74
|
>4.
| Николайшвили Г.Г. Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики/Г. Г. Николайшвили // Общественные науки и современность, 2009. т.№ 1.-С.101-109
|
>5.
| Космина А. Соціальна реклама/А. Космина // Український юрист, 2009. т.№ 1/2.-С.48-51
|
>6.
| Карпенко Ю.М. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами/Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2009,N N 7.-С.184-191
|
>7.
| Доронін В. Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України/В. Доронін // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 4.-С.29-31
|
>8.
| Матюшкин В. Разработка креатива для рекламной кампании своими силами/В. Матюшкин // Антикризисный менеджмент, 2009,N N 5.-С.34-36
|
>9.
| Вакалюк А. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р. і прогноз на 2010 р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції/А. Вакалюк // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 6.-С.30-34
|
>10.
| Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/О. Таранська // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 3.-С.37-38
|
>11.
| Тєлєтов О.С. Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі/О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 4.-С.17-21
|
>12.
| Підлісна О. В. Етапи організаційно-економічного механізму проведення рекламної компанії/О. В. Підлісна // Формування ринкових відносин в Україні, 2010,N N 2.-С.138-141
|
>13.
| Чумак Е.П. Как можно легче и скорей опустошать карман людей!/Е. П. Чумак // Русская словесность в школах Украины. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.16-19
|
>14.
| Орлова В. Соціальні мережі - комунікативний канал ХХІ століття/В. Орлова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 2.-С.13-18
|
>15.
| Ткачук О. Сім'я PR + IR - кольорова суть успіху/О. Ткачук, О. Бевз // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 2.-С.19-24
|
>16.
| Добродій Т. Щодо податку з реклами/Т. Добродій // Праця i зарплата. -Київ:Праця, 2010,N N 30.-С.23.
|
>17.
| Рукавишников А.В. Маркетинговые коммуникации и рекламный рынок в России/А. В. Рукавишников // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 4.-С.185-190.
|
>18.
| Батаєва К. Гендерна візуальність сучасної реклами/К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ:Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2010,N N 3.-С.136-153
|
>19.
| Шепель А. Реклама Солнца /А. Шепель // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2008,N N 162.-С.6.
|
>20.
| Филиппова Т. Книга как объект пиара/Т. Филиппова // Библиотечное дело. -СПб.:Агенство Информ-Планета, 2010,N N 13.-С.1
|
|
|