Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (130)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Маркетинг и реклама. - Журнал выходит с 1996г.
2.

Pashchina Maria Forms For Disseminating Information/Maria Pashchina // Англійська мова та культура (Шкільний світ), 2009. т.№ 12.-С.6-10
3.

Карпенко А.В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах/А. В. Карпенко, М. В. Хацер // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2009. т.№ 1.-С.70-74
4.

Николайшвили Г.Г. Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики/Г. Г. Николайшвили // Общественные науки и современность, 2009. т.№ 1.-С.101-109
5.

Космина А. Соціальна реклама/А. Космина // Український юрист, 2009. т.№ 1/2.-С.48-51
6.

Карпенко Ю.М. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами/Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2009,N N 7.-С.184-191
7.

Доронін В. Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України/В. Доронін // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 4.-С.29-31
8.

Матюшкин В. Разработка креатива для рекламной кампании своими силами/В. Матюшкин // Антикризисный менеджмент, 2009,N N 5.-С.34-36
9.

Вакалюк А. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р. і прогноз на 2010 р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції/А. Вакалюк // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 6.-С.30-34
10.

Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/О. Таранська // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 3.-С.37-38
11.

Тєлєтов О.С. Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі/О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2009,N N 4.-С.17-21
12.

Підлісна О. В. Етапи організаційно-економічного механізму проведення рекламної компанії/О. В. Підлісна // Формування ринкових відносин в Україні, 2010,N N 2.-С.138-141
13.

Чумак Е.П. Как можно легче и скорей опустошать карман людей!/Е. П. Чумак // Русская словесность в школах Украины. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.16-19
14.

Орлова В. Соціальні мережі - комунікативний канал ХХІ століття/В. Орлова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 2.-С.13-18
15.

Ткачук О. Сім'я PR + IR - кольорова суть успіху/О. Ткачук, О. Бевз // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 2.-С.19-24
16.

Добродій Т. Щодо податку з реклами/Т. Добродій // Праця i зарплата. -Київ:Праця, 2010,N N 30.-С.23.
17.

Рукавишников А.В. Маркетинговые коммуникации и рекламный рынок в России/А. В. Рукавишников // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 4.-С.185-190.
18.

Батаєва К. Гендерна візуальність сучасної реклами/К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ:Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2010,N N 3.-С.136-153
19.

Шепель А. Реклама Солнца /А. Шепель // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2008,N N 162.-С.6.
20.

Филиппова Т. Книга как объект пиара/Т. Филиппова // Библиотечное дело. -СПб.:Агенство Информ-Планета, 2010,N N 13.-С.1
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)