Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: М559884 (Журнал) Маркетинг и реклама [Текст] : український професійний журнал. - Харків : Студцентр, 1996 - Зареєстровані надходження: 2006
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Соколова, О. Бібліотечна реклама: різноманість і дієвість [Текст] / О.Соколова> // Бібліотечна планета. - 2002. - № 3. - С. 13-14
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--Використання реклами
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 76 Б 90
Булах, Т. Історія реклами у видавничій справі [Текст] / Т. Булах> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2007. - N 8. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76 + 65 Рубрики: Видавнича справа Реклама Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 65 Ш 48
Шепель, А. Реклама Солнца [Текст] / А. Шепель> // День. - 2008. - N 162. - С. 6.
ББК 65 + 31
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лавренюк, В. Сучасна реклама: мовний аспект [Текст] / В. Лавренюк> // Дивослово. - 2008. - № 6 . - С. 34-35
Рубрики: Реклама--Мовний аспект Анотація: Про грамотне складання тектів сучасної реклами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 78.58 К 17
Калинникова, Н. А. Инновационный культурный центр [Текст] / Нина Александровна Калинникова> // Мир библиографии. - 2008. - № 5. - С. 18-20
ББК 78.58 Рубрики: Бібліотеки--Видавнича діяльність--Бібліографічні видання--Реклама--Красноярський край Анотація: Региональный опыт рекламно-технологических подходов к созданию библиографии малых форм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпенко, А. В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. В. Карпенко, М. В. Хацер> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - № 1. - С. 70-74
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Дод.точки доступу: Хацер, М.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпенко, Ю. М. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами [Текст] / Ю. М. Карпенко> // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 7. - С. 184-191
. - ISSN 1993-6788 Кл.слова (ненормовані): реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Космина, А. Соціальна реклама [Текст] / А. Космина> // Український юрист. - 2009. - № 1/2. - С. 48-51
ББК 65 Рубрики: Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Николайшвили, Г. Г. Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики [Текст] / Г. Г. Николайшвили> // Общественные науки и современность. - 2009. - № 1. - С. 101-109
ББК 65 + 60.5 Рубрики: Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Pashchina, Maria Forms For Disseminating Information [Text] : Ways Of Advertising, Graffiti, "Alive" Advertising, Social Polling / Maria Pashchina> // Англійська мова та культура (Шкільний світ). - 2009. - № 12. - P6-10
ББК 81
Кл.слова (ненормовані): Реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вакалюк, А. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р. і прогноз на 2010 р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції [Текст] / А. Вакалюк> // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 6. - С. 30-34
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): реклама -- ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таранська, О. Стратегічне планування у рекламних агенствах [Текст] / О. Таранська> // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 3. - С. 37-38
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тєлєтов, О. С. Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі [Текст] / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова> // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 17-21
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): реклама
Дод.точки доступу: Івашова, Н.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матюшкин, В. Разработка креатива для рекламной кампании своими силами [Текст] / В. Матюшкин> // Антикризисный менеджмент. - 2009. - N 5. - С. 34-36
Кл.слова (ненормовані): реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Доронін, В. Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України [Текст] / В. Доронін> // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 29-31
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): реклама -- безалкогольні напої
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Микитенко, Л. Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу [Текст] / Л. Микитенко> // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. - 2010. - N 11. - С. 62-66
Кл.слова (ненормовані): реклама -- ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 65 Ш 63
Шиприкевич, О. О. Етнічні аспекти сучасної Української телереклами [Текст] / О. О. Шиприкевич> // Європейські перспективи. - 2010. - N 3. - С. 148 - 153.
ББК 65
Кл.слова (ненормовані): економіка -- реклама -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данилов, В. Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України [Текст] / В. Данилов> // Політичний менеджмент. - 2010. - N 4. - С. 123-128
ББК 66 Рубрики: Реклама Збройні сили України Міжнародна безпека
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шиприкевич, О. Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [Текст] / О. Шиприкевич> // Народна творчість та етнографія. - 2010. - № 1. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна культура--Українці Реклама--Телебачення Телебачення--Реклама Кл.слова (ненормовані): Етнічні стереотипи -- Комплекс меншовартості Анотація: Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
|
|