Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (130)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: М559884 (Журнал)
Маркетинг и реклама [Текст] : український професійний журнал. - Харків : Студцентр, 1996 -
Зареєстровані надходження:
     2006 
Знайти схожі

2.


    Соколова, О.
    Бібліотечна реклама: різноманість і дієвість [Текст] / О.Соколова // Бібліотечна планета. - 2002. - № 3. - С. 13-14
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--Використання реклами


Знайти схожі

3.
76
Б 90


    Булах, Т.
    Історія реклами у видавничій справі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2007. - N 8. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76 + 65
Рубрики: Видавнича справа
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

4.
65
Ш 48


    Шепель, А.
    Реклама Солнца [Текст] / А. Шепель // День. - 2008. - N 162. - С. 6.
ББК 65 + 31

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лавренюк, В.
    Сучасна реклама: мовний аспект [Текст] / В. Лавренюк // Дивослово. - 2008. - № 6 . - С. 34-35
Рубрики: Реклама--Мовний аспект
Анотація: Про грамотне складання тектів сучасної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.
78.58
К 17


    Калинникова, Н. А.
    Инновационный культурный центр [Текст] / Нина Александровна Калинникова // Мир библиографии. - 2008. - № 5. - С. 18-20
ББК 78.58
Рубрики: Бібліотеки--Видавнича діяльність--Бібліографічні видання--Реклама--Красноярський край
Анотація: Региональный опыт рекламно-технологических подходов к созданию библиографии малых форм.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

7.


    Карпенко, А. В.
    Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах [Текст] / А. В. Карпенко, М. В. Хацер // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - № 1. - С. 70-74
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6


Дод.точки доступу:
Хацер, М.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Карпенко, Ю. М.
    Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами [Текст] / Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 7. - С. 184-191 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Космина, А.
    Соціальна реклама [Текст] / А. Космина // Український юрист. - 2009. - № 1/2. - С. 48-51
ББК 65
Рубрики: Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Николайшвили, Г. Г.
    Социальная реклама: некоторые вопросы теории и практики [Текст] / Г. Г. Николайшвили // Общественные науки и современность. - 2009. - № 1. - С. 101-109
ББК 65 + 60.5
Рубрики: Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Pashchina, Maria
    Forms For Disseminating Information [Text] : Ways Of Advertising, Graffiti, "Alive" Advertising, Social Polling / Maria Pashchina // Англійська мова та культура (Шкільний світ). - 2009. - № 12. - P6-10
ББК 81

Кл.слова (ненормовані):
Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Вакалюк, А.
    Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р. і прогноз на 2010 р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції [Текст] / А. Вакалюк // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 6. - С. 30-34 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Таранська, О.
    Стратегічне планування у рекламних агенствах [Текст] / О. Таранська // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 3. - С. 37-38 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Тєлєтов, О. С.
    Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі [Текст] / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 17-21 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
реклама


Дод.точки доступу:
Івашова, Н.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Матюшкин, В.
    Разработка креатива для рекламной кампании своими силами [Текст] / В. Матюшкин // Антикризисный менеджмент. - 2009. - N 5. - С. 34-36
Кл.слова (ненормовані):
реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Доронін, В.
    Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України [Текст] / В. Доронін // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 29-31 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- безалкогольні напої

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Микитенко, Л.
    Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу [Текст] / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. - 2010. - N 11. - С. 62-66
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.
65
Ш 63


    Шиприкевич, О. О.
    Етнічні аспекти сучасної Української телереклами [Текст] / О. О. Шиприкевич // Європейські перспективи. - 2010. - N 3. - С. 148 - 153.
ББК 65

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- реклама -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Данилов, В.
    Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України [Текст] / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - N 4. - С. 123-128
ББК 66
Рубрики: Реклама
   Збройні сили України

   Міжнародна безпека


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Шиприкевич, О.
    Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі [Текст] / О. Шиприкевич // Народна творчість та етнографія. - 2010. - № 1. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна культура--Українці
   Реклама--Телебачення

   Телебачення--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
Етнічні стереотипи -- Комплекс меншовартості
Анотація: Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)