Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Grubic, G. Vertical portal e-business model (applied for construction industry in South-East Europe) [Text] / G. Grubic, M. Ratkovic, L. Paunovic> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 224-235 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 26 назв
ББК 65.31 Рубрики: Економіка будівельної промисловості--Вертикальна портальна модель електронного бізнесу--країни Південно-Східної Європи Кл.слова (ненормовані): інтернет-реклама Анотація: У статті досліджено вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркuнгу.
Дод.точки доступу: Ratkovic, M.; Paunovic, L. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Shah, S. Z. A. Advertising effects on firm economic performance [Text] / S. Z. A. Shah, H. H. Mirza, Q. Abbas> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 519-525 : форм., табл. - Бібліогр.: 34 назв
ББК 65 Рубрики: Економіка підприємства країн, що розвиваються--Маркетинг--Реклама -- Вплив реклами на економічні показники фірми--Пакистан Анотація: У статті показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.
Дод.точки доступу: Mirza, H. H.; Abbas, Q. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коханова, Ірина. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами [Текст] / І. Коханова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78 Рубрики: Бібліотечна справа--Обслуговування користувачів--Бібліотечний маркетинг--Соціальна реклама Анотація: Розглядається культурно-просвітницька діяльність бібліотек як засіб популяризації ідей, характерних для соціальної реклами, розкривається її сутність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богачевська, О. І. Світові тенденції розвитку рекламної індустрії та їхній вплив на вітчизняний ринок рекламних послуг [Текст] / О. І. Богачевська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 175-178. - Бібліогр.: с. 178
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): тенденції -- розвиток -- рекламна індустрія -- світова глобалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Виходець, Олександр. Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / Олександр Виходець> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76 Рубрики: Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама Реклама--Видавнича продукція Кл.слова (ненормовані): інформація -- книга -- періодика -- покупець -- продавець -- читач Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Kamariah Ismail Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan [Текст] / Kamariah Ismail, Jawad Hussain, Fayaz Ali Shah> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.306.7 Рубрики: Економіка харчової промисловості--Виробництво безалкогольних напоїв--Маркетинг--Формування споживацької поведінки--Пакистан Кл.слова (ненормовані): Pepsi -- Coca Cola -- реклама Анотація: У статті вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.
Дод.точки доступу: Jawad Hussain; Fayaz Ali Shah Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Blazquez-Resino, J. J. Assessing consumers’ attitudes towards web advertising in the service context [Text] / J. J. Blazquez-Resino> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 8. - Р. 212-223 : табл. - Бібліогр.: 63 назви
ББК 65 Рубрики: Маркетинг--Реклама--Онлайн-реклама--Ставлення споживачів до реклами через Інтернет Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Смирнов, Є. В. Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл.
ББК 65 Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Соколова, О. Бібліотечна реклама: різноманість і дієвість [Текст] / О.Соколова> // Бібліотечна планета. - 2002. - № 3. - С. 13-14
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--Використання реклами
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елемента комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 94-96 : табл. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): управління рекламною діяльністю -- реклама - інструмент ринку -- переваги і недоліки -- завдання реклами -- економічна роль реклами
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Blazquez-Resino, J. J. Economic efficiency of advertising: some evidences from Internet publicity [Text] / J. J. Blazquez-Resino, J. Chamizo-Gonzalez> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9: . - Р. 246-254 : табл. - Бібліогр.: 43 назви
ББК 65 Рубрики: Економіка реклами--Інтернет-реклама--Економічна ефективність реклами Анотація: У статті Інтернет розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. Інтернет надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до інтернет-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до інтернет-реклами, а також вплив обізнаності інтернет-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.
Дод.точки доступу: Chamizo-Gonzalez, J. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ржеуський, А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78 Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Корпоративна преса Анотація: Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці вищого навчального закладу як невід’ємної складової освітньо-виховного процесу.
Дод.точки доступу: Кунанець, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лазоренко , Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко > // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кейс компанії Єврокар [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил.
ББК 65.471 Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм Реклама автомобілів--Сексизм Реклама компанії "Єврокар" Кл.слова (ненормовані): Бренди Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грей, Олівер (генеральний директор). Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання [Текст] / О. Грей> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 13-15 : ил.
ББК 65.471 Рубрики: Реклама--Дискримінація Європейський альянс щодо саморегулювання реклами Саморегулююча організація--Реклама Кл.слова (ненормовані): саморегулюючі організації -- споживачі -- скарги -- EASA Анотація: Описана діяльність саморегулюючих організацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами [Текст] / Л. В. Капинус> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295 : рис. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65.290-211.1 Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама Інформаційні технології в економіці--Створення електронної реклами Анотація: У статті на основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: «електронна реклама зі штучним інтелектом». Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма саморегулювання щодо дитячої реклами [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 57-63
Рубрики: Реклама--Дитяча Національна реклама Презентація товару Анотація: У статті представлено програму саморегулювання CARU, яка встановлює високі стандарти в індустрії реклами для дітей з метою гарантувати, що ця реклама не є оманлива, нечесна, або ж така, що не відповідає визначеній цільовій аудиторії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Купрейченко, А. Б. Психология доверия и недоверия личности рекламе [Текст] / А. Б. Купрейченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 10. - С. 1-8 : табл. - Продовж. : № 11. - С.5-15
Рубрики: Реклама--Психологія довіри і недовіри Анотація: Стаття містить психологічне дослідження довіри і недовіри особистості реклами, мотиваційні характеристики споживачів щодо їх відношення до реклами та структуру довіри і недовіри рекламі та рекламним персонажам.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванова, А. М. Інформаційна складова інфраструктури ринку споживчих товарів в Україні [Текст] / А. М. Іванова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 10. - С. 168-172. - Бібліогр.: с. 172
Рубрики: Споживчі товари--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): інформаційне забезпечення -- реклама -- захист прав споживача
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Mir, Imran Anwar. Role of humor-based advertising in a cresis economy [Text] / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P406-414 : рис., табл. - Бібліогр.: 37 назв
ББК 65.050.2 Рубрики: Економіка реклами--Телевізійна реклама--Гумор в рекламі Анотація: У статті обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Результати дослідження показали, що в умовах економічної кризи гумористична реклама з елементом новизни позитивно впливає на ставлення споживачів до телевізійної реклами у цілому. Гумористична реклама з акцентом економічним не має такого позитивного впливу, однак вона позитивно впливає на наміри придбати продукт, що рекламується. Для підтвердження висновків даного дослідження ми рекомендуємо повторити його в інших країнах, що розвиваються.
Дод.точки доступу: Khan, Muhammad Bashir Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|