Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (130)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Grubic, G.
    Vertical portal e-business model (applied for construction industry in South-East Europe) [Text] / G. Grubic, M. Ratkovic, L. Paunovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 224-235 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 26 назв
ББК 65.31
Рубрики: Економіка будівельної промисловості--Вертикальна портальна модель електронного бізнесу--країни Південно-Східної Європи
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама
Анотація: У статті досліджено вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркuнгу.


Дод.точки доступу:
Ratkovic, M.; Paunovic, L.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Shah, S. Z. A.
    Advertising effects on firm economic performance [Text] / S. Z. A. Shah, H. H. Mirza, Q. Abbas // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 519-525 : форм., табл. - Бібліогр.: 34 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка підприємства країн, що розвиваються--Маркетинг--Реклама -- Вплив реклами на економічні показники фірми--Пакистан
Анотація: У статті показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.


Дод.точки доступу:
Mirza, H. H.; Abbas, Q.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Коханова, Ірина.
    Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами [Текст] / І. Коханова // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа--Обслуговування користувачів--Бібліотечний маркетинг--Соціальна реклама
Анотація: Розглядається культурно-просвітницька діяльність бібліотек як засіб популяризації ідей, характерних для соціальної реклами, розкривається її сутність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

4.


    Богачевська, О. І.
    Світові тенденції розвитку рекламної індустрії та їхній вплив на вітчизняний ринок рекламних послуг [Текст] / О. І. Богачевська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 175-178. - Бібліогр.: с. 178
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
тенденції -- розвиток -- рекламна індустрія -- світова глобалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Виходець, Олександр.
    Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / Олександр Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76
Рубрики: Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама
   Реклама--Видавнича продукція

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- книга -- періодика -- покупець -- продавець -- читач
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

6.


    Kamariah Ismail
    Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan [Текст] / Kamariah Ismail, Jawad Hussain, Fayaz Ali Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.306.7
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Виробництво безалкогольних напоїв--Маркетинг--Формування споживацької поведінки--Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
Pepsi -- Coca Cola -- реклама
Анотація: У статті вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.


Дод.точки доступу:
Jawad Hussain; Fayaz Ali Shah

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Blazquez-Resino, J. J.
    Assessing consumers’ attitudes towards web advertising in the service context [Text] / J. J. Blazquez-Resino // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 8. - Р. 212-223 : табл. - Бібліогр.: 63 назви
ББК 65
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Онлайн-реклама--Ставлення споживачів до реклами через Інтернет
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Смирнов, Є. В.
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл.
ББК 65
Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама
Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Соколова, О.
    Бібліотечна реклама: різноманість і дієвість [Текст] / О.Соколова // Бібліотечна планета. - 2002. - № 3. - С. 13-14
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--Використання реклами


Знайти схожі

10.


    Пацалюк, К. О.
    Особливості реклами як складового елемента комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 94-96 : табл. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
управління рекламною діяльністю -- реклама - інструмент ринку -- переваги і недоліки -- завдання реклами -- економічна роль реклами


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Blazquez-Resino, J. J.
    Economic efficiency of advertising: some evidences from Internet publicity [Text] / J. J. Blazquez-Resino, J. Chamizo-Gonzalez // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9: . - Р. 246-254 : табл. - Бібліогр.: 43 назви
ББК 65
Рубрики: Економіка реклами--Інтернет-реклама--Економічна ефективність реклами
Анотація: У статті Інтернет розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. Інтернет надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до інтернет-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до інтернет-реклами, а також вплив обізнаності інтернет-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.


Дод.точки доступу:
Chamizo-Gonzalez, J.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Ржеуський, А.
    Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Корпоративна преса
Анотація: Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці вищого навчального закладу як невід’ємної складової освітньо-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Кунанець, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

13.


    Лазоренко , Ю.
    Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама
Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

14.


   
    Кейс компанії Єврокар [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм
   Реклама автомобілів--Сексизм

   Реклама компанії "Єврокар"

Кл.слова (ненормовані):
Бренди
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Грей, Олівер (генеральний директор).
    Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання [Текст] / О. Грей // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 13-15 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Реклама--Дискримінація
   Європейський альянс щодо саморегулювання реклами

   Саморегулююча організація--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
саморегулюючі організації -- споживачі -- скарги -- EASA
Анотація: Описана діяльність саморегулюючих організацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Капинус, Л. В.
    Сучасні тенденції розвитку електронної реклами [Текст] / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295 : рис. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама
   Інформаційні технології в економіці--Створення електронної реклами

Анотація: У статті на основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: «електронна реклама зі штучним інтелектом». Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


   
    Програма саморегулювання щодо дитячої реклами [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 57-63
Рубрики: Реклама--Дитяча
   Національна реклама

   Презентація товару

Анотація: У статті представлено програму саморегулювання CARU, яка встановлює високі стандарти в індустрії реклами для дітей з метою гарантувати, що ця реклама не є оманлива, нечесна, або ж така, що не відповідає визначеній цільовій аудиторії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Купрейченко, А. Б.
    Психология доверия и недоверия личности рекламе [Текст] / А. Б. Купрейченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 10. - С. 1-8 : табл. - Продовж. : № 11. - С.5-15
Рубрики: Реклама--Психологія довіри і недовіри
Анотація: Стаття містить психологічне дослідження довіри і недовіри особистості реклами, мотиваційні характеристики споживачів щодо їх відношення до реклами та структуру довіри і недовіри рекламі та рекламним персонажам.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Іванова, А. М.
    Інформаційна складова інфраструктури ринку споживчих товарів в Україні [Текст] / А. М. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 10. - С. 168-172. - Бібліогр.: с. 172
Рубрики: Споживчі товари--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення -- реклама -- захист прав споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Mir, Imran Anwar.
    Role of humor-based advertising in a cresis economy [Text] / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P406-414 : рис., табл. - Бібліогр.: 37 назв
ББК 65.050.2
Рубрики: Економіка реклами--Телевізійна реклама--Гумор в рекламі
Анотація: У статті обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Результати дослідження показали, що в умовах економічної кризи гумористична реклама з елементом новизни позитивно впливає на ставлення споживачів до телевізійної реклами у цілому. Гумористична реклама з акцентом економічним не має такого позитивного впливу, однак вона позитивно впливає на наміри придбати продукт, що рекламується. Для підтвердження висновків даного дослідження ми рекомендуємо повторити його в інших країнах, що розвиваються.


Дод.точки доступу:
Khan, Muhammad Bashir

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)