Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (130)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Лилик, Ірина.
    2019: звіт про діяльність індустріального ґендерного комітету з реклами [Текст] / Ірина Лилик, Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 52-58 : рис.
Рубрики: Реклама--Ґендерна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика -- рекламний контент -- дискримінація
Анотація: 2019 рік виявився дійсно насиченим для Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: було проведено декілька десятків тренінгів та семінарів в різних регіонах України, розглянуто декілька сотен скарг на дискримінаційну за ознакою статі рекламу, поновлено роботу у напрямку внесення змін до Закону України "Про рекламу", розпочато ефективну взаємодію із представниками адміністративних судів України.


Дод.точки доступу:
Бучинська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ковальова, А.
    25 років "Дива" [Текст] / Аліна Ковальова // Гарт. - 2019. - 28 лист. (№ 48). - С. 8
Рубрики: Підприємства--Чернігів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
поліграфія -- зовнішня реклама
Анотація: Нарис про ТОВ "ВКФ "ДИВО" – дизайнерський центр і потужне виробництво із найсучаснішим обладнанням у Чернігові. Займається поліграфією, сувеніркою і зовнішньою рекламою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

3.


    Shah, S. Z. A.
    Advertising effects on firm economic performance [Text] / S. Z. A. Shah, H. H. Mirza, Q. Abbas // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 519-525 : форм., табл. - Бібліогр.: 34 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка підприємства країн, що розвиваються--Маркетинг--Реклама -- Вплив реклами на економічні показники фірми--Пакистан
Анотація: У статті показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.


Дод.точки доступу:
Mirza, H. H.; Abbas, Q.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр.: с. 45 (4 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Малобюджетний маркетинг

   Нестандартна реклама

Кл.слова (ненормовані):
Аmbient-media
Анотація: У статті дається визначення стандартного терміну у рекламній галузі Ambient-media - як нового інструменту малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Blazquez-Resino, J. J.
    Assessing consumers’ attitudes towards web advertising in the service context [Text] / J. J. Blazquez-Resino // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 8. - Р. 212-223 : табл. - Бібліогр.: 63 назви
ББК 65
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Онлайн-реклама--Ставлення споживачів до реклами через Інтернет
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Madiawati, P. N.
    Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text] / P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - P109-116 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг -- Реклама--Зацікавленість споживачів--Відомі люди в рекламі -- Халяльна сертифікація
Анотація: У статті за допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор «зірки», за результатами аналізу, виявився набагато більш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов’язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.


Дод.точки доступу:
Pradana, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Kamariah Ismail
    Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan [Текст] / Kamariah Ismail, Jawad Hussain, Fayaz Ali Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.306.7
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Виробництво безалкогольних напоїв--Маркетинг--Формування споживацької поведінки--Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
Pepsi -- Coca Cola -- реклама
Анотація: У статті вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.


Дод.точки доступу:
Jawad Hussain; Fayaz Ali Shah

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Расходов, Павло.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24.
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Мобільний Інтернет

   Реклама--Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент
Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Blazquez-Resino, J. J.
    Economic efficiency of advertising: some evidences from Internet publicity [Text] / J. J. Blazquez-Resino, J. Chamizo-Gonzalez // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9: . - Р. 246-254 : табл. - Бібліогр.: 43 назви
ББК 65
Рубрики: Економіка реклами--Інтернет-реклама--Економічна ефективність реклами
Анотація: У статті Інтернет розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. Інтернет надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до інтернет-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до інтернет-реклами, а також вплив обізнаності інтернет-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.


Дод.точки доступу:
Chamizo-Gonzalez, J.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Pashchina, Maria
    Forms For Disseminating Information [Text] : Ways Of Advertising, Graffiti, "Alive" Advertising, Social Polling / Maria Pashchina // Англійська мова та культура (Шкільний світ). - 2009. - № 12. - P6-10
ББК 81

Кл.слова (ненормовані):
Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


   
    PR-профі шукали гармонію [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 4-5.
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Мас-медіа

Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX відбувся 3-й Український PR-Spase Congress.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Mir, Imran Anwar.
    Role of humor-based advertising in a cresis economy [Text] / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P406-414 : рис., табл. - Бібліогр.: 37 назв
ББК 65.050.2
Рубрики: Економіка реклами--Телевізійна реклама--Гумор в рекламі
Анотація: У статті обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Результати дослідження показали, що в умовах економічної кризи гумористична реклама з елементом новизни позитивно впливає на ставлення споживачів до телевізійної реклами у цілому. Гумористична реклама з акцентом економічним не має такого позитивного впливу, однак вона позитивно впливає на наміри придбати продукт, що рекламується. Для підтвердження висновків даного дослідження ми рекомендуємо повторити його в інших країнах, що розвиваються.


Дод.точки доступу:
Khan, Muhammad Bashir

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


   
    SEO в Польше [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 44-45
Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології--Бізнес--Польща
Кл.слова (ненормовані):
копірайтер -- реклама -- проєкти
Анотація: Для ведения успешного бизнеса в Польше необходимо сделать так, чтобы о нём узнало много людей. Современные продажи через поисковую систему Google более чем в 5 раз превышают общий объём продаж через социальные сети. В 21-ом наличие оптимизированного сайта – пропуск в современный рынок с высокой конкуренцией.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Machova, R.
    Shockvertising in selected European countries: Hofstede's dimensions analysis [Text] / R. Machova, Huszarik E. Seres, Z. Toth // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - P32-42 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
Рубрики: Маркетинг--Реклама -- Види реклами--Шокуюча реклама--Аналіз за моделлю Хофстеде
Анотація: У статті проаналізовано вплив шокуючої реклами в різних культурах, надано приклади реакцій та почуттів, які може викликати така реклама. Представлено порівняння опитувань, що було проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних та культурних параметрів шокуючої реклами.


Дод.точки доступу:
Seres, Huszarik E.; Toth, Z.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Semuels, Alana.
    The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон") [Текст] / Alana Semuels // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 51-54
Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні послуги -- бренд -- екранне оголошення -- інтернет-продаж
Анотація: Авторка статті сповіщає, що компанія з Інтернет-продажу має так багато інформації про споживачів, що вона стає експертом у нав'язуванні покупцям речей, про які вони навіть не здогадувались, що потребує їх. Отже, немає сумнівів, що рекламний бізнес компанії процвітає.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Kiba-Janiak, M.
    The possibility of using mobile phones in supply chain management: a case study of the last link in a supply chain [Текст] / M. Kiba-Janiak, K. Cheba, A. Baraniecka // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - Р. 426-435 : рис., табл. - Бібліогр.: 34 назви
ББК 65.9(4Пол)
Рубрики: Економіка торгівлі--Логістика в торгівельних мережах--Управління ланцюгом постачання--Польща
   Маркетинг--Дослідження споживацьких переваг--Мобільна реклама

   Мобільні технології в торгівлі--Використання мобільних телефонів

Анотація: У статті описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.


Дод.точки доступу:
Cheba, K.; Baraniecka, A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Швець, Ганна.
    "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі [Текст] / Ганна Швець // Вісник пенсійного фонду України. - 2018. - № 12. - С. 32-33
Рубрики: Реклама
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
брендбук -- логотип


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Grubic, G.
    Vertical portal e-business model (applied for construction industry in South-East Europe) [Text] / G. Grubic, M. Ratkovic, L. Paunovic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 224-235 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 26 назв
ББК 65.31
Рубрики: Економіка будівельної промисловості--Вертикальна портальна модель електронного бізнесу--країни Південно-Східної Європи
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама
Анотація: У статті досліджено вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркuнгу.


Дод.точки доступу:
Ratkovic, M.; Paunovic, L.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


   
    XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл.
Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність
Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Антомонова, Лада.
    YouTube в поміч, або як відеоблогерство та власний канал на YouTube може допомогти в бізнесі [Текст] / Л. Антомонова // Зерно. - 2018. - № 6. - С. 122-124 : іл.
Рубрики: Сільське господарство--Бізнес--Комп'ютерні технологіі
Кл.слова (ненормовані):
агросфера -- відеоблог -- агробізнес -- агробізнес за допомогою YouTube -- популяризація бізнесу -- реклама
Анотація: Керівники великих підприємств, міжнародних корпорацій і університетів усе частіше стають блогерами та викладають відеороздуми чи відеокоментарі на офіційних сайтах компаній. Такий хід ріднить людей по різні боки екрана, є ненав'язливою рекламою та кроком у популяризації бізнесу. Однак для цього потрібен певний рівень внутрішньої свободи, що характеризує керівника нового часу як людину щиру, відкриту та здатну ділитися знаннями та досвідом з іншими. Цей тренд уже реалізується й у нашому агробізнесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)