Пошуковий запит: (<.>K=РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гайдар І. Технологія профільної підготовки/І. Гайдар, І. Луговицька, Н. Кузьменко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 10.-С.18-20.
|
>2.
| Міков А. Моніторинг якості шкільної освіти/А. Міков // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 5.-С.11-19.
|
>3.
| Ковальчук Л. Готуйся, творча родино!/Л. Ковальчук // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 25.-С.14-26.
|
>4.
| Бихова О. Використання різноманітних форм уроку як один із засобів активізації учнів/О. Бихова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 11 (листопад).-С.29-32
|
>5.
| Захарюта Н. Играем и общаемся, воображаем и радуемся/Н. Захарюта // Дошкольное воспитание, 2011. т.№ 12.-С.94-100
|
>6.
| Тюріна Л. Управлінська діяльність керівника школи/Л. Тюріна // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 2 (січень).-С.Вкладка. - С.1-4
|
>7.
| Синичич В. "Школа розвитку" : пошук, експеримент, творчість/Вікторія Синичич // Початкова школа, 2012. т.№ 2.-С.48-50
|
>8.
| Лахман Н. Психологія для початківців. Факультативні заняття для учнів 1-2 класів/Наталія Лахман // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.42-49
|
>9.
| Іванченко Л. Використання комп'ютерних технологій на уроках фізики/Людмила Іванченко // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.48-49
|
>10.
| Митник О. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі/Олександр Митник // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.4-8
|
>11.
| Булах Ірина Іграшка в школі /Ірина Булах, Ольга Хорошилова // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 33/34.-С.19-22
|
>12.
| Булах Ірина Іграшки в школі. А навіщо?/Ірина Булах, Ольга Хорошилова // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 24.-С.9-13
|
>13.
| Василюк С. Розумове та творче мислення на уроках словесності/С. Василюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 12.-С.47-48
|
>14.
| Емпірична характеристика креативності у шкільному віці/Є. Заїка [та ін.] // Психологія і суспільство, 2013. т.№ 4.-С.136-143
|
>15.
| Братошевська С. Залучення учнів до дослідницької діяльності у процесі вивчення фізики та астрономії/С. Братошевська // Фізика (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 2.-С.21-28
|
>16.
| Кучерук Оксана Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови/Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі, 2017,N № 1.-С.8-13
|
>17.
| Бех М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі/Максим Бех // Початкова школа, 2017. т.№ 6.-С.36-40
|
>18.
| Скорина О. В. Складові успіху роботи вчителя /О. В. Скорина // Фізичне виховання в школах України, 2017. т.№ 11.-С.25-29
|
>19.
| Скрипник Урок у школі цифрової епохи. Погляд на педагога та урок крізь призму сучасності/Марина Скрипник // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 11/12 (листоп.-груд.).-С.98-104
|
>20.
| Сметюх Використання інноваційних технологій навчання як засіб формування творчої особистості на уроках зарубіжної літератури/Ольга Сметюх // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 11 (листоп.).-С.9-12
|
|
|