Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Сегментація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 14
>
1.
Варецька, О.
Сегментація
персоналу: стратегічний вибір [Текст] / О. Варецька> // Україна: аспекти праці. - 2010. -
N 8
. - С. 36-43
Кл.слова (ненормовані):
персонал
--
ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бутенко, Н. В.
Сегментація
ринку товарів промислового призначення [Текст] / Н. В. Бутенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. -
N 2
. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Промислові товари--Ринки
Кл.слова (ненормовані):
ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Окунєва, Ольга
.
Сегментація
працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики:
Внутрішній маркетинг
Сегментація
працівників
Працівник--Ставлення до роботи
Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація:
У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Прочан, А. О.
Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. -
№ 1
. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичний оператор
--
туристичний агент
--
ринкова
сегментація
--
виробники туристичих послуг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Бодянський, Є. В.
Виявлення змін у потоці відеоданих на основі аналізу багатовимірних часових рядів [Текст] / Є. В. Бодянський, С. В. Машталір> // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. -
№ 11
. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
32.973
Рубрики:
Комп'ютерна наука і технологія--Прикладна техніка--Обробка і перетворення образів
Кл.слова (ненормовані):
Сигнал багатовимірний
--
Сегментація
--
Процедура рекурентна
--
Апроксимація стохастична
Анотація:
Запропоновано модель багатовимірних часових рядів, яка настроються, на базі модифікації алгоритму експоненційно зваженої стохастичної апроксимації для задачі пошуку змін у відеоданих.
Дод.точки доступу:
Машталір, С. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Петров, В. М.
Противоречия парадоксального восприятия: поэзия - сегментация и семантика текстов [Текст] / В. М. Петров> // Мир психологии. - 2013. -
№ 1
. - С. 105-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія--Людина і світ--Сприйняття
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія
--
сегментація
--
оперативна пам'ять
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Сулковський, Лукаш
.
Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств [Текст] / Л. Сулковський> // Маркетинг в Українi. - 2012. -
№ 5
. - С. 25-38. - Библиогр.: с. 38 (8 назв.)
Рубрики:
Сімейний бізнес--Польща
Сімейне підприємство--
Сегментація
Бізнес--Сімейна спадкоємність
Анотація:
У статті аналізуються особливості та значення сімейного малого та середнього підприємництва в польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методи, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв'ю.
Знайти схожі
>
8.
Тарасов, І. Ю.
Маркетингова макро
сегментація
вкладників банків [Текст] / І. Ю. Тарасов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. -
№ 2
. - С. 219-223 : табл. - Бібліогр.: с. 222 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Банківська система--Депозити
Кл.слова (ненормовані):
депозитний ринок
--
вкладник
--
банк
--
сегментація
--
маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Шубин, А. А.
Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления [Текст] / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева> // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. -
№ 11/12
. - С. 82-86 : рис., табл. - Библиогр.: с. 86 . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Харчові продукти
Кл.слова (ненормовані):
моделювання
--
інтегральна оцінка
--
ринкова
сегментація
--
маркетинг
--
продукти швидкого приготування
--
динаміка споживання
Дод.точки доступу:
Митяева, Т. Л.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Зозульов, Олександр
.
АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова> // Маркетинг в Українi. - 2013. -
№ 4
. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Рубрики:
Промисловий маркетинг
STP-маркетинг
Динамічна
сегментація
Анотація:
В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Шабельник, Тетяна
.
Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник> // Економіст. - 2014. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.9(4Укр)421.5
Рубрики:
Фармацевтичний ринок--Управління
Кл.слова (ненормовані):
сегментація
--
споживчі структури
--
кінцевий споживач
--
законодавство
--
кон'юнктура
Анотація:
У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Yi-Fang, Yang
Competition, market segmentation and financial performance: evidence from taiwanese auditing industry [Text] / Yang Yi-Fang, Yang Lee-Wen, Chen Yahn-Shir> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. -
№ 9
. - Р. 456-465 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики:
Аудит--Ринок аудиторських послуг--Конкуренція--
Сегментація
-- Фінансові показники--Тайвань (Китайська Республіка)
Анотація:
У статті досліджено вплив ринкової концентрації та фінансової успішності фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості.
Дод.точки доступу:
Lee-Wen, Yang; Yahn-Shir, Chen
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Тимченко, Олена
.
Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні [Текст] / О. М. Тимченко> // Фінанси України. - 2019. -
№ 12
. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Податковий борг--
Сегментація
--Зарубіжний досвід
Анотація:
Стаття узагальнює світовий досвід сегментації податкових боржників та розробляє рекомендації з його провадження в нашій країні. Автором узагальнено підходи до їх сегментації в країнах світу, досліджено показники, що слугують для оцінки ризиків непогашення податкового боргу, визначено стратегії, які застосовуються до боржників. Обгрунтовано засади сегментації останніх в Україні, доцільність створення автоматизованих кол-центрів для роботи з ними.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Практична соціологія для
професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін.> //
Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 4
. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна.
Рубрики:
Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
екзит-пол
--
електронний рейтинг
--
медіаспоживання
--
соціальні мережі
Анотація:
Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.
Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)