Пошуковий запит: (<.>K=Сертифікація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Лісун Я. В. Стандартизація та сертифікація сфери послуг: проблеми та можливості реалізації в Україні та світі/Я. В. Лісун // Економіка. Фінанси. Право, 2011. т.№ 11-12.-С.7-13
|
>2.
| Берзина "Зелёная" реклама, бренд и маркировка продукта/Светлана Берзина // Діловий вісник, 2012. т.№ 4.-С.16-17
|
>3.
| Берзина Новый экологический стандарт/Светлана Берзина // Діловий вісник, 2012. т.№ 3.-С.16-17
|
>4.
| Демський Збудував? Спробуй задекларуй/Олександр Демський // Віче, 2012. т.№ 7.-С.38-39
|
>5.
| Михайлов Ю. ГМО: Fata volentem ducunt, nolentem trahunt (Тих, хто бажає, доля веде; тих, хто опирається, — тягне)/Ю. Михайлов // Пропозиція, 2012. т.№ 11.-С.12 - 14, 16
|
>6.
| Романенко В. В. Класифікація нетарифних заходів регулювання зовншньої торгівлі/В. В. Романенко // Митна справа, 2012. т.№ 3.-С.49-56
|
>7.
| Плахтій М. ISO і маркетинг. Дослідження та якість/М. Плахтій, О. Максименко // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.13-14
|
>8.
| Ус І. Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні/І. Ус // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.10-12
|
>9.
| Гіндес О.Г. Екологічно орієнтована продукція як інструмент забезпечення сталого розвитку/О. Г. Гіндес // Економіка та держава, 2011. т.№ 6.-С.114-116
|
>10.
| Брунь С. Крок до здорової їжі/С. Брунь // Діловий вісник, 2012. т.№ 1.-С.13.
|
>11.
| Федулова Л.І. Державні закупівлі як засіб стимулювання інноваційної діяльності/Л. І. Федулова, Г. А. Харченко // Стратегічні пріоритети, 2011. т.№ 3.-С.69-75
|
>12.
| Рибалко-Рак Л. А. Аудит і сертифікація в системі управління якістю: прикладні напрями реалізації/Л. А. Рибалко-Рак // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 7/8.-С.74-77 (№7)
|
>13.
| Бабенко І. Туристична індустрія втрачає мільярди гривень/І. Бабенко // Діловий вісник, 2012. т.№ 11.-С.18-19.
|
>14.
| Цема Т. Як отримати сертифікат ЄС вітчизняним виробникам сільськогосподарської техніки/Т. Цема, О. Гапоненко // Техніка і технології АПК, 2016,N № 4.-С.43-46
|
>15.
| Madiawati P. N. Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest/P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 3.-С.109-116
|
>16.
| Мінькова О. Г. Маркування та сертифікація органічної продукції/О. Г. Мінькова, В. М. Сакало, О. О. Горб // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 2.-С.126-135
|
>17.
| Грановська В. Г. Функціонування екоготелів в Україні як чинник активізації підприємницької діяльності/В. Г. Грановська, В. О. Бойко // Економіка АПК, 2020. т.№ 3.-С.57-65
|
>18.
| Крутякова В. І. До питання національної сертифікації органічних виробництв сільськогосподарської продукції/В. І. Крутякова, В. С. Таргоня // Вісник аграрної науки, 2019. т.№ 10.-С.83-88
|
>19.
| Глотова І. Як побудувати органічний бізнес, щоб не мати з ним проблем/І. Глотова // Українське слово, 2016. т.28 груд.-3 січ. (№ 52).-С.5
|
>20.
| Криштоф Н. Реформи державного управління в системі технічного регулювання - запорука забезпечення виходу української продукції на зовнішні ринки/Н. Криштоф // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України, 2013. т.№ 1.-С.113-123
|
|
|