Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=Теорія соціальної структури<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко О. М.
Назва : Маркетингові дослідження споживацьких вподобань на ринку продукції бджільництва
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 10. - С. 49-56: рис.
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Харчові продукти-- Мед
Маркетинг в торгівлі-- Сільськогосподарська продукція
Бджільництво в Україні-- Правове забезпечення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія соціальної структури--натуральна продукція--органічне виробництво--цукк
Анотація: Досліджено ринок продукції бджільництва і виявлено основні фактори впливу на формування попиту на дану продукцію.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)