Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Торгове мореплавство<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67.5
Автор(и)
: Аверочкина Т.В. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри морського та митного права НУ "ОЮА")
Назва
: Роль Комиссии международного права в первой конференции ООН по морскому праву (режим территориального моря)
Місце публікування
: Митна справа. - 2011. - № 4. - С. 73-84 (Шифр М453850/2011/4)
ББК
: 67.5
Предметні рубрики:
Міжнародне публічне право, 1947-1956 рр.
ООН-- Комісія міжнародного права
Морське право-- Режим територіального моря-- Розробка
Географіч. рубрики:
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
торгове мореплавство
Анотація:
Аналізується робота Комісії міжнародного права ООН в напрямку розробки основних інститутів морського права за період з 1947 по 1956 рр., розглядаються програми сесій Комісії та результати їх роботи.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Щипцов О. О.
Назва
: Механізм динамічної імплементації міжнародного морського права
Місце публікування
: Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2011. - № 6. - С. 77-80 (Шифр З863299/2011/6)
Примітки
: Бібліогр.: с. 80
Предметні рубрики:
Морське право
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): безпека мореплавства--
торгове мореплавство
--мореплавство
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шемонаєв, Володимир
Назва
: Правове значення загальної аварії при страхуванні вантажу
Місце публікування
: Підприємництво, господарство і право. - К., 2019. - № 8. - С. 30-34 (Шифр П996846/2019/8)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Морські перевезення-- Аварії-- Страхування вантажів
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): збитки --витрати--
торгове мореплавство
--судно--фрахт
Анотація:
У процесі перевезення вантажів з вантажним судном можуть відбутися надзвичайні події. Наприклад: посадка на мілину для рятування судна; пожежа на судні через неправильне перевезення небезпечних вантажів; падіння ярусу контейнерів через неправильне кріплення і неправильне декларування ваг вантажів; важкі погодні умови на морі, що погіршують остійність судна. У подібних ситуаціях капітан судна зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів для забезпечення безпеки судна на морі, вантажу і, що найбільш важливо, екіпажу. Для порятунку може знадобитися: скинути за борт деякі небезпечні вантажі (це може бути вантаж, який заважає остійності судна під час поганої погоди, або важкий вантаж, скидання якого дозволить судну спливти і зійти з мілини); здійснити девіацію і зайти в найближчий порт укриття; скористатися послугами професійних рятувальників; провести терміновий ремонт судна, в ході якого деякі вантажі можуть бути пошкоджені. Якщо склалася надзвичайна ситуація і судно і/або вантажі понесли навмисні розумні збитки під час порятунку від загальної для них небезпеки, судновласник може оголосити «загальну аварію» (англ. “general average”). Наприклад, якщо судно сіло на мілину і довелося реверсирувати головний двигун, працювати двигуном на максимальних обертах, щоб зійти з мілини, збитком буде вартість додатково витраченого палива і шкоди, заподіяної двигуну через роботу на межі можливостей. Всі сторони, які беруть участь в подібному рейсі, повинні пропорційно розділити понесені збитки. Особливу зацікавленість у правовому регулюванні цього інституту проявляють страховики. Можна сказати, що загальна аварія має свою власну вартість для страховиків, які відшкодовують збитки, що виникають у всіх сторін загального морського підприємства, як зацікавлених у вантажі, так і в судні, а також сторін, які ризикують фрахтом. Що стосується загальної аварії, то необхідна надзвичайна оперативність страхових компаній, розуміння морського права, а також чималі фінансові резерви.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)