Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Учнівське самоврядування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Я - лідер учнівського самоврядування // Позакласний час, 2017,N N 10.-С.13-14
2.

Шидловська С. А. Формування морально-етичної життєвокомпетентної особистості/С. А. Шидловська // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2013. т.№ 7(липень).-С.19-26
3.

Топол В. Які зміни про повну загальну середню освіту пропонує законодавство/В. Топол // Німецька мова в школі, 2019. т.№ 7.-С.2-8
4.

Ткачук А. О. Організація учнівського самоврядування у школі/А. О. Ткачук // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2013,N № 1.-С.2-19
5.

Степчина Н. П. Роль учнівського самоврядування у створенні єдиної системи корпоративної культури школи цінностей/Н. П. Степчина // Виховна робота в школі, 2013. т.№ 12.-С.2-9
6.

Сидоренко Ю. Учнівське самоврядування: крок до успіху/Ю. Сидоренко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 11.-С.30-31
7.

Себова Річний план роботи НВК на 20_/_Н. Р./Людмила Себова // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 8.-С.28-99
8.

Прошак О.І. Чи потрібні молоді дебати? Досвід участі у проекті "Молодь дебатує"/О. І. Прошак // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 4.-С.19-20
9.

Підмогильна Учнівське самоврядування як проекційна модель громадянського соціуму/Вікторія Підмогильна, Ольга Каратай // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 17/18.-С.86-90
10.

Остапенко Гімназія двічі очолила рейтинг навчальних закладів Корюківщини/Лариса Остапенко ; розмовляла Ірина Гайова // Маяк, 2020. т.1 жовт. (№ 40).-С.1, 9
11.

Онищенко Тетяна Упровадження моделі державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами/Тетяна Онищенко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 5.-С.106-112
12.

Онищенко Т. Модель державно-громадського управління/Т. Онищенко, І. Бесєдіна, Т. Яковенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2015,N № 4.-С.5-8
13.

Одарчук О. М. Організація правовиховної роботи в школі/О. М. Одарчук // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2013. т.№ 9.-С.15-28
14.

Мойсеєнко А. А. Роль учнівського самоврядування в організації патріотичного виховання загальноосвітніх навчальних закладів/А. А. Мойсеєнко // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2016,N № 10.-С.49-53
15.

Мойсеєнко А. А. Роль учнівського самоврядування в організації патріотичного виховання загальноосвітніх навчальних закладів/А. А. Мойсеєнко // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2016,N № 10(Жовт.).-С.49-53
16.

Мирошниченко Ю. Особливості організації позакласної роботи з астрономії/Ю. Мирошниченко, В. Баштовий // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2017. т.№ 4.-С.30-36
17.

Кучеренко О. І. Громадянське виховання учнів в умовах інноваційної школи/О. І. Кучеренко // Виховна робота в школі, 2012. т.№ 1.-С.41-43
18.

Кулик В. З. Модель ефективної системи учнівського управління школою/В. З. Кулик, А. О. Кадров // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2013. т.№ 8.-С.6-13
19.

Крат Захистити дитячу душу/Любов Крат // Початкова школа, 2020. т.№ 1.-С.55-57.
20.

Коробка О. Школа як суб'єкт формування експериментального й інноваційного простору/О. Коробка // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 23/24.-С.29-56
 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)