Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=абстрагування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Борисенко В.
Назва
: Дослідницькі завдання в системі мовної освіти
Місце публікування
: Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52 (Шифр У679846/2013/5)
Примітки
: Бібліогр.: 2 назви.
ББК
: 74.268.19=411.4
Предметні рубрики:
Українська мова-- Методи навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--групи навчально-дослідницьких завдань--
абстрагування
--аналіз--спостереження
Анотація:
У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.
Примірники
:ВА(1)
Вільні
: ВА(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74
Автор(и)
: Дем‘яненко, Петро
Назва
: Про
абстрагування
в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел
Місце публікування
: Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 24-30: мал. (Шифр Ф225436/2013/5)
Примітки
: Бібліогр.: 4 назви
ББК
: 74
Предметні рубрики:
Методика.Досвід.Пошук
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
абстрагування
Анотація:
Дана стаття про
абстрагування
в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Романенко, Юлія
Назва
: Опановуємо методику створення дослідницьких завдань
Місце публікування
: Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 24-26 (Шифр Д579456/2015/6)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Методика викладання-- Дослідницькі завдання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): дослідження-
абстрагування
Анотація:
У даному номері журналу "Дивослово" започатковано рубрику "Методичний практикум", де будуть вміщені статті науковців із сучасних підходів та методів, практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку з української мови.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Назва
: Оцінюємо розумову готовність дитини до школи
Місце публікування
: Розкажіть онуку. - 2017. - N 5 (травень). - С. 57-64: ілюстр. (Шифр Р703308/2017/5)
Предметні рубрики:
Підготовка до школи-- Контроль знань
Зміст
: Орієнтаційний тест шкільної зрілості ; Малюнок людини ; Копіюання фрази з письмових букв ; Змальовування крапок ; Опитувальник ; Запам'ятай 10 слів (діагностика слухової пам'яті) ; Четвертий зайвий (ввизначення здатності до
абстрагування
, визначення спільних рис) ; Класифікація (дослідження логічного мислення, вміння узагальнювати) ; Послідовність подій (дослідження рівня розвитку логічного мислення, мовлення та здатності до узагальнень) ; Аналогії (визначення рівня розвитку логічних операцій) ; Повтори малюнок (оцінювання наочно-образного мислення) ; Порівняння за формою (виявлення рівня організації дій, уміння керуватися системою умов задачі, переборюючи вплив сторонніх чинників) ; Повторення цифрових рядів (визначення розвитку короткочасної механічної пам'яті)
Анотація:
Запропоновані матеріали допоможуть батькам самостійно оцінити інтелектуальний рівень готовності дитини до школи за допомогою спостереження і відповідей на спеціальні питання, а також шляхом проведення ряду тестів, які використовуються дитячими психологами при вступі до школи. Тести розраховані для дітей віком 6-7 років.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)