Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=аграрне підприємство<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Величко, О. В.
Теоретичні підходи до структуризації економічного потенціалу сільськогосподарських підприємств [Текст] / О. В. Величко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. -
№ 5
. - С. 141-144 : табл. - Бібліогр.: с. 144
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства--Економічний потенціал
Кл.слова (ненормовані):
структура
--
ресурси
--
ефективність
--
використання
--
аграрне підприємство
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тарасюк, А. В.
Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк> // Економіка АПК. - 2019. -
№ 7
. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом
--
конкурентоспроможність
--
аграрне підприємство
--
маркетинговий механізм
--
товари на ринку
Анотація:
Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Михайлов, А. М.
Фінансові інструменти формування інвестиційних ресурсів в аграрному секторі національної економіки в умовах глобалізаційних викликів [Текст] / А. М. Михайлов> // Економіка АПК. - 2019. -
№ 3
. - С. 52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрний сектор--Інвестиції--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інвестування
--
аграрний сектор
--
фінансові інструменти
--
зовнішнє та внутрішнє фінансування
--
кредитування
--
аграрне підприємство
Анотація:
Мета статті - узагальнити існуючі погляди вчених і практиків на проблему застосування різних фінансових інструментів в теорії та практиці формування інвестиційних ресурсів в аграрному секторі національної економіки в умовах глобалізаційних викликів. Доводиться необхідність використання інноваційних фінансових інструментів для формування інвестиційних ресурсів в аграрному секторі економіки шляхом поєднання внутрішніх (аграрні розписки, лізингові послуги, форварди, банківське фінансування) та зовнішніх (бонди, акредитиви, гарантії, факторинг) фінансових інструментів для виробників аграрного сектору. Запровадження партнерських програм як у рамках страхування, так і в напрямах кредитування та надання лізингових послуг дозволить значно покращити умови для виробників аграрного сектору, в тому числі дрібних та середніх, а також розширить їх можливості щодо оновлення основних засобів та поповнення обігових коштів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Пехов, В. А.
Спеціалізація аграрних підприємств в зернопродуктовому підкомплексі [Текст] / В. А. Пехов> // Економіка АПК. - 2017. -
№ 3
. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрний ринок--Сільське господарство--Ринок зерна--Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрне підприємство
--
витрати
--
ефективність
Анотація:
Метою статті є висвітлення економічних відносин щодо розвитку аграрних підприємств у системі виробництва, обігу, розподілу й споживання зерна. Серед основних завдань - характеристика ефективності виробництва зерна і вивчення рівня пріоритетності зернового господарства для аграрних підприємств. Практична значущість - наведено економічні характеристики ефективності виробництва зерна в умовах сучасного конкурентного національного ринку й процесів, які формують економічний інтерес виробляти зерно.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)