Пошуковий запит: (<.>K=акмеологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Данилова Г.С. Акмеологія: сутність, становлення, практичне втілення /Г. С. Данилова // Педагогiка i психологiя, 2009. т.№ 1.-С.90-97
|
>2.
| Деркач А.А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования)/А. А. Деркач, Э. В. Сайко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.222-234
|
>3.
| Селезнева Е.В. Способность к целеполаганию как фактор стратегичности жизни /Е. В. Селезнева, А. С. Мельничук // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Мир психологии, 2009,N N 4.-С.215-223.
|
>4.
| Головай І. Акмеологія - наука XXI століття/І. Головай // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 30.-С.3 - 7.
|
>5.
| Паращенко Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти /Л. Паращенко // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.22-28.
|
>6.
| Вернудіна І. Психологічні чинники успіху: спроба компаративного аналізу /І. Вернудіна // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.86-91.
|
>7.
| Запорожец И.Ю. Самоутверждение в дошкольном возрасте как начальная форма самореализации растущего человека/И. Ю. Запорожец // Мир психологии, 2010. т.№ 3.-С.231-240
|
>8.
| Радул В. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості/В. Радул // Рідна школа, 2011. т.№ 3.-С.15-19
|
>9.
| Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу /О. Малахова // Рідна школа, 2011. т.№ 4-5.-С.52-56
|
>10.
| Алфімов В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл/В. Алфімов // Рідна школа, 2011. т.№ 4-5.-С.57-58
|
>11.
| Сіліна Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі/Н. Сіліна // Рідна школа, 2011. т.№ 4-5.-С.65-67
|
>12.
| Чирчик Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів/Сергій Чирчик // Вища освіта, 2011. т.№ 5/6.-С.33-38
|
>13.
| Данилова Г. Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів/Г. Данилова // Освіта і управління, 2011. т.№ 1.-С.31-42
|
>14.
| Малик Н. Супровід самореалізації особистості вчителя/Н. Малик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 12.-С.29-31
|
>15.
| Оранчук Л. Акмеологічні підходи в системі методичної роботи/Л. Оранчук // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 48 (грудень).-С.15-17
|
>16.
| Данилова Г Акмеологічні мотиви вдосконалення людини на основних історичних етапах генезису філософії/Г Данилова // Освіта і управління, 2011. т.№ 2-3.-С.59-71
|
>17.
| Маркин В.Н. Акмеологический принцип развития и самоорганизации человека как парадигма развития социума/В.Н.Маркин // Мир психологии, 2011. т.№ 4.-С.251-259
|
>18.
| Авдимирець Л. Акмеологічна модель навчання як засіб формування успішної особистості/Лілія Авдимирець // Історія України (Шкільний світ), 2012. т.№ 9/10.-С.13-15
|
>19.
| Семенов И.Н. Человекознание, техникознание и рефлетехнологии как средства развития мышления и творчества в инновационном образовании/И.Н.Семенов // Мир психологии, 2012. т.№ 2.-С.247-260
|
>20.
| Богосвятська А. І. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 12.-С.8-13
|
|
|