Пошуковий запит: (<.>K=аналіз художнього твору<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Малыгына Л. Це байдуже, хто ти,чи Діва,чи сирена /Л. Малыгына // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2010,N N 9.-С.17-20.
|
>2.
| Малыгина Л. Удивительная алегория жизни как путешествия влитературе XX в/Л. Малыгина // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2010,N N 9.-С.7-16
|
>3.
| Малигіна Л. Це байдуже, хто ти,чи Діва, чи Сирена /Л. Малигіна // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2010,N N 9.-С.17-20
|
>4.
| Штирляєва Т. В. Друга світова війна у дзеркалі літератури : урок-семінар/Т. В. Штирляєва // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 3.-С.15-17.
|
>5.
| Фенцик О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання/Оксана Фенцик // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.9-14
|
>6.
| Хроменко І. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація. Заняття № 10 /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.№ 7/8.-С.59-64
|
>7.
| Хроменко І. Система уроків з вивчення повісті Миколи Гоголя "Шинель" : [3 уроки]/Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 1.-С.13-16.
|
>8.
| Омельченко Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми/Лариса Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 7-8.-С.38-45
|
>9.
| Байрамли С. Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи/Сабіна Байрамли // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 4.-С.35-39
|
>10.
| Яценко Таміла Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури)/Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2018,N № 1.-С.10-14
|
>11.
| Криворотенко Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури/Ольга Криворотенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2018,N № 5.-С.6-11
|
>12.
| Голик Дитинство, обпалене війною. Юрій Яновський "Дівчинка у вінку". Складний світ дитинства : [урок]/Олена Голик // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 7/8.-С.75-76
|
>13.
| Ткаченко Звитяга та мужність/Леся Ткаченко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 4.-С.72-78
|
>14.
| Клочек Ліна Костенко. Коректна ода ворогам. Текст та його інтерпретація/Григорій Клочек // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 3.-С.35.
|
>15.
| Міщенко Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі/Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі, 2019,N № 1.-С.14-16
|
>16.
| Бондаренко Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2019,N № 1.-С.8-13
|
>17.
| Жила Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти /Світлана Жила // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 5.-С.9-15.
|
>18.
| Ісаєва Емоційний інтелект + коефіцієнт любові = людина майбутнього/Олена Ісаєва // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.2-12
|
>19.
| Сидоренко І. М. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури/І. М. Сидоренко // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 5/6.-С.4-8
|
>20.
| Ланецька Робота з художньою деталлю як ефективний чинник формування читацької компетентності учнів/Таміла Ланецька // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 1/2.-С.13-19
|
|
|