Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=аналітико-інтерпретаційне дослідження твору<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 83.3(7СПО)
Автор(и)
: Гузь О.
Назва
: Куда ведёт дорога? К пониманию психологического конфликта рассказа Роальда Даля "Дорога в небеса" : [урок]
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 12. - С. 34-40 (Шифр В739399/2012/12)
ББК
: 83.3(7СПО)
Предметні рубрики:
Англійська література-- Дал Роальд (1916-1990 рр.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): даль р.--дорога в небеса, оповідання--
аналітико-інтерпретаційне дослідження твору
--психологічний конфлікт--характеристика персонажів--авторський задум
Анотація:
Подано конспект уроку за творчістю відомого англійського письменника Роальда Даля. Мета заняття - на прикладі оповідання "Шлях до небес" розкрити сутність психологічного конфлікту в художній моделі твору. Урок має сприяти розвитку аналітико-інтерпретаційних навичок учнів, їх умінь визначати змістове наповнення хронотопа, інших художніх засобів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)