Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (7)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=асортимент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


   
    22 непорушних законів маркетингу [Текст] // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 12-15. - Початок. - 2012. - № 4 . - ISSN 0135-230X
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові закони -- асортимент

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Варламова, М. Л.
    Інвестиційно-інноваційна діяльність на підприємствах переробної галузі як фактор конкурентоспроможності регіону [Текст] / М. Л. Варламова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 5. - С. 62-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65
Рубрики: Регіональна економіка--Харчові виробництва
   Вінницька область
Кл.слова (ненормовані):
продукція -- модель кластера -- асортимент

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голованова, Майя.
    Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва, Валерія Хижа // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Ринок замороженої продукції--Інтеграція--Європейський ринок
   Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)

Кл.слова (ненормовані):
заморожені овочі -- споживчий ринок -- асортимент продукції -- веганські страви
Анотація: Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя; Хижа, Валерія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Клементьєва, О. Ю.
    АВС аналіз в управлінні прибутком підприємств ресторанного бізнесу [Текст] / О. Ю. Клементьєва // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 183-186 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 187
ББК 65.43
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Ресторани--Прибутки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
прибуток -- прибуток на одиницю продукції -- асортимент ресторану -- управління продажами на підприємствах ресторанного господарства

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Колумбет, О. П.
    Аналіз оборотних матеріальних активів у хлібопекарній галузі: напрями дослідження науковців [Текст] / О. П. Колумбет // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 5. - С. 183-186 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186
Рубрики: Хлібопекарське виробництво--україна
Кл.слова (ненормовані):
хлібопекарські підприємства -- асортимент -- ринок хліба і хлібобулочних виробів -- виробничі запаси -- управлінський аналіз


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Семенова, Оксана.
    Асортимент виробів кустарів-шкіряників середньої Наддніпрянщини в кінці XIX - першій половині XX століття / Оксана Семенова // Українознавство. - 2013. - № 2. - С. 94-99
Рубрики: Шкіряний промисел--Асортимент виробів--Значення
Анотація: Простежено вплив індустріалізації на розвиток кустарного шкіряного та овчинно-шубного промислу, причини його поступового занепаду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Капустін, К. М.
    Асортимент залізних виробів середини ХІІІ-ХІV ст. з "малого" Городського городища [Текст] / К. М. Капустін // Археологія : науковий журнал з проблем археології та давньої історії. - 2013. - № 3. - С. 100-108 : рис. - Бібліогр.: с. 107 . - ISSN 0235-3490
ББК 63.4
Рубрики: Археологія--Виробництво--Стародавнє
Кл.слова (ненормовані):
залізні вироби -- Середнє Подніпров’я -- розкопки
Анотація: Проаналізовано залізні вироби, виявлені на "Малому" Городському городищі на Житомирщині розкопками 1940-1958 рр.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

8.


    Носенко, Т.
    Асортимент рослинних олій : можна розширити, використавши для їх виробництва нетрадиційну сировину / Т. Носенко // Харчова і переробна промисловість. - 2008. - № 8-9. - С. 26-28
Рубрики: Олії--Рослинні--Властивості
Анотація: Йдеться про дослідження властивостей рослинної олі з насіння гарбузів та виноградних кісточок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Марціняк, Наталія
    Видавничий репертуар і книготорговельний асортимент України: особливості функціонування в умовах централізованої системи управління (друга половина 40-х - кінець 80-х років минулого століття) [Текст] / Наталія Марціняк // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 7. - С. 31-35
Рубрики: Книговидавнича справа України--Книгорозповсюдження--Історія
Анотація: Окреслюються фактори впливу на формування видавничого репертуару та книготорговельного асортименту України означеного періоду.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

10.


    Бєлова, Т. Г.
    Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності [Текст] / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 112-115 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
методи оцінювання конкурентоспроможності -- маркетингова діяльність -- товарний асортимент


Дод.точки доступу:
Крижко, А. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Воєводін, В.
    ВОЛІАМ ФЛЕКСІ - надійний захисник садів та виноградників [Текст] / В. Воєводін // Пропозиція. - 2015. - № 5. - С. 104-105
ББК 44
Рубрики: Захист рослин--Засоби--Асортимент--Врожайність
Анотація: Засоби проти шкідників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Дубровський, Павло.
    Господиня "Океану" [Текст] / Павло Дубровський // Новини Городнянщини. - 2019. - 25 лип. (№ 30). - С. 1
Рубрики: Рибні продукти--Торгівельні підприємства--Приватне підприємництво--Чернігівська область (Україна)
   Городня, місто--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
морепродукти -- асортимент риби
Анотація: В. Городні у новому павільйоні на міському ринку відкрився приватний магазин з великим асортиментом риби та морепродуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

13.


    Коронкевич, Марта.
    Два или три слова, которые сразят клиента [Текст] / Марта Коронкевич // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 20-25 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- асортимент послуг -- фітнес-тренер
Анотація: У пикаперов есть волшебные фишки, которые позволяют быстро идентифицировать тип личности девушки, и дальше на основе этого использовать правильную семантику, позы, жесты, которые быстро формируют доверие. Парень вызывает у нее в подсознании некий образ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бучинська, Олена.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 47-64 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ринковий асортимент -- комунікація бренду -- збут реклами -- ґендерна рівність -- образ жінки в рекламі -- образ чоловіка в рекламі
Анотація: Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв'язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя. Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Крилов, Д. В.
    Економічна доцільність формування цілей інвестиційного проекту промислових підприємств [Текст] / Д. В. Крилов // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 102-105 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промислові підприємства--Інвестиційні проекти
Кл.слова (ненормовані):
інвестування -- результат -- ефект -- асортимент -- номенклатура -- обсяги виробництва -- нова продукція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Швед, М.
    Зростає асортимент, поліпшується якість, розширюється експорт продукції [Текст] / Михайло Швед // Життя Полісся. - 2016. - 13 серп. (№ 34). - С. 1-2
Рубрики: Підприємства --асортимент продукції--Ріпки, смт Чернігівської обл.
   Виробництво фарб--експорт--чернігівська область (україна)

Анотація: ТОВ "Планета - ікс" - перше і єдине в Україні підприємство з виробництва поліграфічних фарб. Смт Ріпки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

17.


    Буряк, Світлана.
    Книговидавнича діяльність в Україні за підсумками 2018 року [Текст] / С. Буряк // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 3. - С. 9-17 : табл.
Рубрики: Книговидавництво--Асортимент продукції--Україна, Сучасність
Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за 2018 рік за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознаками. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур провідними вітчизняними видавництвами різної форми власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Корнієнко, Т. М.
    Комплекс заходів для вдосконалення системи стратегічного управління якістю продукції на хлібопекарських підприємствах харчової промисловості [Текст] / Т. М. Корнієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 2. - С. 170-174 : рис. - Бібліогр.: с. 173-174
Рубрики: Хлібопекарське виробництво
Кл.слова (ненормовані):
хлібопекарські підприємства -- якість -- процеси -- принципи -- асортимент -- працівники -- лідерство -- планування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Рясних, Євгенія.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Асортимент продукції
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий аналіз -- номенклатура -- збут продукції -- прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Череп, О. Г.
    Маркетингова концепція інноваційного розвитку підприємств машинобудування [Текст] / О. Г. Череп, А. М. Корнєв // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. - № 4/5. - С. 55-59 : рис. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетингова діяльність--Інноваційний розвиток--Машинобудування--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- асортимент -- джерела фінансування


Дод.точки доступу:
Корнєв, А. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)