Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=асортимент продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Крайнюченко, О. Ф.
Методичні підходи щодо оцінювання параметрів товарної номенклатури та асортименту продукції [Текст] / О. Ф. Крайнюченко, І. М. Фещенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 72-74 (№8). - Бібліогр.: с. 74
Рубрики:
--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
асортимент продукції
--
номенклатура продукції
--
підприємство
--
конкурентоспроможність
Дод.точки доступу:
Фещенко, І. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Корінець, Р. Я.
Про діяльність асоціації оптових ринків сільськогосподарської продукції [Текст] / Р. Я. Корінець> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 9
. - С. 75-82. - Бібліогр. в прим.
ББК
65.9(4Укр)42
Рубрики:
Аграрний сектор--Державне регулювання--Україна
Економіка торгівлі--Гуртова торгівля
Продовольчі товари України--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
Аграрна політика
--
Продукти харчування
--
Асортимент продукції
Анотація:
Проведено аналіз законодавства України, мети, напрямів діяльності та цінностей Світового союзу оптових продовольчих ринків, розроблено пропозиції щодо удосконалення механізмів створення й діяльності асоціацій оптових ринків сільськогосподарської продукції як саморегулівної організації оптового ринку сільськогосподарської продукції України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Дзюба, С. Г.
Систематика видів продукції підприємств [Текст] / С. Г. Дзюба> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. -
№ 4
. - С. 176-187 : табл. - Бібліогр.: с. 185-187
Рубрики:
Підприємства--Продукція
Кл.слова (ненормовані):
критерії систематики видів продукції
--
номенклатура продукції
--
асортимент продукції
--
життєвий цикл продукції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Голованова, Майя
.
Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва, Валерія Хижа> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 4
. - С. 21-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики:
Ринок замороженої продукції--Інтеграція--Європейський ринок
Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
заморожені овочі
--
споживчий ринок
--
асортимент продукції
--
веганські страви
Анотація:
Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя; Хижа, Валерія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Терренс Коул
Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Терренс Коул> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 2
. - С. 7-9
Рубрики:
Маркетинг--Антикризове управління
Коронавірус (COVID-19)--Інфекційні хвороби--Пандемії
Кл.слова (ненормовані):
оптові закупівлі
--
асортимент продукції
--
ціноутворення
--
конкуренція
Анотація:
З розвитком кризи, пов'язаної з Covid-19, FMCG компанії зіштовхнулися з різноманітними викликами, головний з яких - забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюгом постачання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)