Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=асортимент продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корінець Р. Я.
Назва : Про діяльність асоціації оптових ринків сільськогосподарської продукції
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 75-82 (Шифр Е969742/2011/9)
Примітки : Бібліогр. в прим.
ББК : 65.9(4Укр)42
Предметні рубрики: Аграрний сектор-- Державне регулювання --Україна
Економіка торгівлі-- Гуртова торгівля
Продовольчі товари України-- Ринок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аграрна політика--продукти харчування--асортимент продукції
Анотація: Проведено аналіз законодавства України, мети, напрямів діяльності та цінностей Світового союзу оптових продовольчих ринків, розроблено пропозиції щодо удосконалення механізмів створення й діяльності асоціацій оптових ринків сільськогосподарської продукції як саморегулівної організації оптового ринку сільськогосподарської продукції України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крайнюченко О. Ф., Фещенко І. М.
Назва : Методичні підходи щодо оцінювання параметрів товарної номенклатури та асортименту продукції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 72-74 (№8) (Шифр Ф241809/2011/7/8)
Примітки : Бібліогр.: с. 74
Географіч. рубрики: -- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асортимент продукції--номенклатура продукції--підприємство--конкурентоспроможність
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзюба С. Г.
Назва : Систематика видів продукції підприємств
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 4. - С. 176-187: табл. (Шифр З863299/2013/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-187
Предметні рубрики: Підприємства-- Продукція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії систематики видів продукції--номенклатура продукції--асортимент продукції--життєвий цикл продукції
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голованова, Майя, Каменєва, Зоя, Хижа, Валерія
Назва : Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33: рис., табл. (Шифр М636468/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 33
Предметні рубрики: Ринок замороженої продукції-- Інтеграція-- Європейський ринок
Міжнародна торгівля --Україна --Європейський Союз (ЄС)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заморожені овочі--споживчий ринок--асортимент продукції--веганські страви
Анотація: Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терренс Коул
Назва : Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 7-9 (Шифр М636468/2020/2)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Антикризове управління
Коронавірус (COVID-19)-- Інфекційні хвороби-- Пандемії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптові закупівлі--асортимент продукції--ціноутворення--конкуренція
Анотація: З розвитком кризи, пов'язаної з Covid-19, FMCG компанії зіштовхнулися з різноманітними викликами, головний з яких - забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюгом постачання.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)