Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Дубинський І. Медіа-вимірювання Інтернету в Україні/І. Дубинський // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 1.-С.25-26.
2.

Онищенко Н. Аудиторія Юхима Карського/Надія Онищенко // Деснянська правда (вільна), 2011. т.10 лист. (№ 100) .-С.7
3.

Подмазко А. формування партнерської взаємодії школи та сім'ї/А. Подмазко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 32 (листопад).-С.14-16
4.

Чеканов Чинники репрезентації історичної інформації в науковій медієвістиці/Всеволод Чеканов // Університет, 2011. т.№ 4.-С.51-58
5.

Біличенко О. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі/О. Біличенко // Вісник Книжкової палати, 2012. т.№ 12.-С.44-47
6.

Жарова И. Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок?/И. Жарова // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 2.-С.5
7.

Белоколенко М. В. Творческие конкурсы как метод мотивации чтения/М. В. Белоколенко // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 7.-С.30-35
8.

Костенко Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія/Наталія Костенко, Людмила Скокова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2012. т.№ 4.-С.159-193
9.

Федорів Т.В. Співвідношення понять "стейкхолдери", "аудиторія" та "громадськість" та їх зв'язок з репутацією органів державної влади/Т. В. Федорів // Економіка та держава, 2013. т.№ 3.-С.121-123
10.

Хасянова Н. Мода на публичные лекции, или Спрос на интеллектуальные удовольствия/Н. Хасянова // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013,N N 13.-С.36-37
11.

Максимов Р. Секрети просування нових продуктів/Р. Максимов // Приватний підприємець, 2015. т.№ 15.-С.40-41
12.

Ільчук В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда/В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 2.-С.64-69
13.

Казімерчак Ш. Похвала гультяю/Ш. Казімерчак // Український театр, 2015. т.№ 4-6.-С.50-51
14.

Кондратюк Д. М. Розробка бренд-платформи/Д. М. Кондратюк // Вісник, 2016. т.№ 1.-С.37-40
15.

Ходакова Т. Секрети успішного виступу (З досвіду ораторського мистецтва педагога)/Тетяна Ходакова // Початкова школа, 2017. т.№ 8.-С.49-51.
16.

Дудко В. Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір/В.Дудко // Київська старовина, 2001. т.№ 6 .-С.73-85
17.

Шпаргалки оратора: 6 аспектів, на які варто звернути увагу перед публічним виступом/матеріал підгот. Наталія Харченко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.6-22
18.

Грекало Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі/Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.30-32
19.

Ковалькова Фейсбук як метод популяризації книги/Тетяна Ковалькова, Оксана Гавенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2020. т.№ 1.-С.8-9.
20.

Татарінова Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання/Лариса Татарінова // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 1.-С.4-10
 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)