Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки Кл.слова (ненормовані): державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування
Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Біличенко, Ольга. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі [Текст] / О. Біличенко> // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 12. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83 Рубрики: Літературознавство--Соціологія читання --Соціальні комунікації Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання взаємодії літератури для еліти та масової літератури.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Белоколенко, Мария Владимировна. Творческие конкурсы как метод мотивации чтения [Текст] / М. В. Белоколенко> // Библиотечное дело. - 2013. - № 7. - С. 30-35 : фот.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.371 Рубрики: Бібліотечна справа--Читання--Конкурси Кл.слова (ненормовані): конкурси художнього читання -- ювілейні дати -- аудиторія -- технологічні особливості конкурсів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грекало, Тетяна. Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32
Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас Ораторське мистецтво Риторика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовець -- аудиторія -- комунікативний намір -- усні публічні виступи
Дод.точки доступу: Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дубинський, Іван. Медіа-вимірювання Інтернету в Україні [Текст] / І. Дубинський> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 25-26.
Рубрики: Медіа-вимірювання Інтернет-ресурси--Статистика відвідування Інтернет-аудиторія--Методика вимірювання Кл.слова (ненормовані): Site centric -- Panel centric Анотація: У статті розглянуто такі способи аналізу відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів, як site centric та panel centric.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дудко, В. Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір [Текст] / В.Дудко> // Київська старовина. - 2001. - № 6 . - С. 73-85
Рубрики: Періодична преса України--Історія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жарова, Ирина. Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок? [Текст] / И. Жарова> // Библиотечное дело. - 2013. - № 2. - С. 5
. - ISSN 1727-4893ББК 78.373.63+85.315.3 Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Молодь Музичні інструменти Кл.слова (ненормовані): молодіжна аудиторія -- терменвокс -- майстер-клас
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Казімерчак, Шимон. Похвала гультяю [Текст] / Ш. Казімерчак> // Український театр. - 2015. - № 4-6. - С. 50-51 : кольор. іл.
Рубрики: Театри Польщі--Репертуар--Дитяча та юнацька аудиторія Анотація: У статті аналізується стан репертуару для дитячої та юнацької аудиторії у театрах Польщі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковалькова, Тетяна. Фейсбук як метод популяризації книги [Текст] / Тетяна Ковалькова, Оксана Гавенко> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2020. - № 1. - С. 8-9.
Рубрики: Бібліотечна справа--Інтернет-технології в бібліотеках Обласні бібліотеки--Інтернет технології--Україна Тернопіль, місто Кл.слова (ненормовані): книжкова платформа -- тернопільська оунб -- онлайн-аудиторія Анотація: У статті представлено досвід створення для популяризації книги книжкової платформи "Прочитай. Книгозбірня" у соціальній мережі "Фейсбук" в Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці.
Дод.точки доступу: Гавенко , Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кондратюк, Д. М. Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк> // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів Кл.слова (ненормовані): споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костенко, Наталія. Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія / Наталія Костенко, Людмила Скокова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 159-193
ББК 60.5+74 Рубрики: Тестування--Крос-культурна компетентність--Дослідження Анотація: Наведено повний звіт про дослідження валідизації шкали культурного інтелекту в Україні.
Дод.точки доступу: Скокова, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ломоносов, М. Шкільна аудиторія у стінах вишу [Текст] / Михайло Ломоносов> // Деснянка. - 2021. - 11 лют. (№ 6). - С. 3
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Чернігівська область (Україна) Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): Ніжинський університет Анотація: Студенти Ніжинського університету розпочали заняття у новій аудиторії, що створена за стандартами Нової української школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максимов, Роман. Секрети просування нових продуктів [Текст] / Р. Максимов> // Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво Кл.слова (ненормовані): цільова аудиторія -- конкурентні переваги -- комунікація -- картки клієнта -- соціальні мережі -- програма лояльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Онищенко, Н. Аудиторія Юхима Карського [Текст] : у Ніжинському держуніверситеті імені Миколи Гоголя відкрили іменну аудиторію Юхима Федоровича Карського / Надія Онищенко> // Деснянська правда (вільна). - 2011. - 10 лист. (№ 100) . - С. 7
ББК 74 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Ніжин Кл.слова (ненормовані): аудиторія
Дод.точки доступу: Карський, Юхим Федорович (видатний білоруський та російський мовознавець, філолог- славіст, палеограф, етнограф ; 1861-1931) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Подмазко, А. формування партнерської взаємодії школи та сім'ї [Текст] / А. Подмазко> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16
Рубрики: Робота з батьками--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): опис проекту -- виховання дітей в сім'ї -- цільова аудиторія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Решетуха, Тетяна. Інфографіка як засіб візуалізації у регіональній друкованій пресі (за матеріалами тернопільських видань) [Текст] / Тетяна Решетуха, Оксана Кушнір> // Український інформаційний простір. - 2022. - № 2. - С. 250-266 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інфографіка Книговидання--Україна Засоби масової комунікації--Періодичні видання українські Тернопільщина Кл.слова (ненормовані): теорія і практика книговидання -- типи інфографіки -- регіональні друковані ЗМІ -- аудиторія -- медіаконтент -- засоби візуалізації в медіа
Дод.точки доступу: Кушнір, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Татарінова, Лариса. Деякі тенденції розвитку книгодрукування у провідних країнах світу [Текст] / Лариса Татарінова> // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 12. - С. 9-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Книгодрукування--Країни світу Кл.слова (ненормовані): електронна книга -- видавництво -- читацька аудиторія -- медіаконцерни -- імпринти -- книжковий ринок -- медіаменеджмент Анотація: У статті досліджено динаміку світового книговидання та визначено країни-лідери, оскільки книговидавнича справа - один із найважливіших складників креативної економіки, а показники випуску друкованої продукції слугують індикаторами культурного розвитку країни. Проаналізовано чинники, що зумовлюють конкурентоспроможність найбільших видавництв на світовому ринку; виявлено напрями розвитку вітчизняного книговидання; розглянуто питання щодо спільних проблем у різних країнах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Татарінова, Лариса. Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання [Текст] / Лариса Татарінова> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 1. - С. 4-10 : Табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Книгодрукування--Країни світу Кл.слова (ненормовані): книга -- читацька аудиторія -- книготорговельні ланцюжки -- фіксована ціна -- медіаменеджмент Анотація: У статті досліджено особливості систем книгорозповсюдження у провідних країнах світу. З'ясовано роль книжкових клубів і книготорговельних ланцюжків на шляху книги до читача. Наголошено на вагомій ролі державної підтримки книговидавничої галузі. Проаналізовано напрями державної підтримки книговидання та книгорозповсюдження, як-от: розроблення програм розвитку читання; відкриття нових книгарень; організація книжкових ярмарків, виставок, фестивалів та інших заходів популяризації книг; започаткування літературних премій і конкурсів; поповнення фондів бібліотек; захист авторського права, тощо. Розглянуто можливості впровадження в Україні досвіду провідних країн світу з підтримки книговидавничої та книгорозповсюджувальної галузей, що передбачає надання пільгових кредитів, вплив на ціноутворення книги, запровадження фіксованої ціни під час реалізації друкованої продукції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Федорів, Т. В. Співвідношення понять "стейкхолдери", "аудиторія" та "громадськість" та їх зв'язок з репутацією органів державної влади [] / Т. В. Федорів> // Економіка та держава. - 2013. - № 3. - С. 121-123. - Бібліогр. с.123 (19 назв)
ББК 67 Рубрики: Органи державної влади--Імідж Органи виконавчої влади--Комунікаційний менеджмент Громадянське суспільство Кл.слова (ненормовані): СТЕЙКХОЛДЕРИ Анотація: У статті здійснено аналіз понять,визначено їх основні характеристики; проаналізовано зв'язок цих понять з репутацією, показано рівні зовнішніх і внутрішніх стейкхолдерів у сфері державного управління.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хасянова, Наталья. Мода на публичные лекции, или Спрос на интеллектуальные удовольствия [Текст] / Н. Хасянова> // Библиотечное дело. - 2013. - N 13. - С. 36-37
. - ISSN 1727-4893ББК 78.349.6 Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Масове обслуговування--Лекції Кл.слова (ненормовані): публічні лекції -- проект -- виступи -- аудиторія
Дод.точки доступу: Бібліотека ім. М. В. Гоголя м. Кемерово \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|