Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


    Біличенко, Ольга.
    Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі [Текст] / О. Біличенко // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 12. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83
Рубрики: Літературознавство--Соціологія читання --Соціальні комунікації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання взаємодії літератури для еліти та масової літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

2.


    Татарінова, Лариса.
    Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання [Текст] / Лариса Татарінова // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 1. - С. 4-10 : Табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Книгодрукування--Країни світу
Кл.слова (ненормовані):
книга -- читацька аудиторія -- книготорговельні ланцюжки -- фіксована ціна -- медіаменеджмент
Анотація: У статті досліджено особливості систем книгорозповсюдження у провідних країнах світу. З'ясовано роль книжкових клубів і книготорговельних ланцюжків на шляху книги до читача. Наголошено на вагомій ролі державної підтримки книговидавничої галузі. Проаналізовано напрями державної підтримки книговидання та книгорозповсюдження, як-от: розроблення програм розвитку читання; відкриття нових книгарень; організація книжкових ярмарків, виставок, фестивалів та інших заходів популяризації книг; започаткування літературних премій і конкурсів; поповнення фондів бібліотек; захист авторського права, тощо. Розглянуто можливості впровадження в Україні досвіду провідних країн світу з підтримки книговидавничої та книгорозповсюджувальної галузей, що передбачає надання пільгових кредитів, вплив на ціноутворення книги, запровадження фіксованої ціни під час реалізації друкованої продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Дудко, В.
    Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір [Текст] / В.Дудко // Київська старовина. - 2001. - № 6 . - С. 73-85
Рубрики: Періодична преса України--Історія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Татарінова, Лариса.
    Деякі тенденції розвитку книгодрукування у провідних країнах світу [Текст] / Лариса Татарінова // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 12. - С. 9-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Книгодрукування--Країни світу
Кл.слова (ненормовані):
електронна книга -- видавництво -- читацька аудиторія -- медіаконцерни -- імпринти -- книжковий ринок -- медіаменеджмент
Анотація: У статті досліджено динаміку світового книговидання та визначено країни-лідери, оскільки книговидавнича справа - один із найважливіших складників креативної економіки, а показники випуску друкованої продукції слугують індикаторами культурного розвитку країни. Проаналізовано чинники, що зумовлюють конкурентоспроможність найбільших видавництв на світовому ринку; виявлено напрями розвитку вітчизняного книговидання; розглянуто питання щодо спільних проблем у різних країнах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Казімерчак, Шимон.
    Похвала гультяю [Текст] / Ш. Казімерчак // Український театр. - 2015. - № 4-6. - С. 50-51 : кольор. іл.
Рубрики: Театри Польщі--Репертуар--Дитяча та юнацька аудиторія
Анотація: У статті аналізується стан репертуару для дитячої та юнацької аудиторії у театрах Польщі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

6.


    Кондратюк, Д. М.
    Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Подмазко, А.
    формування партнерської взаємодії школи та сім'ї [Текст] / А. Подмазко // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16
Рубрики: Робота з батьками--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
опис проекту -- виховання дітей в сім'ї -- цільова аудиторія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ходакова, Т.
    Секрети успішного виступу (З досвіду ораторського мистецтва педагога) [Текст] / Тетяна Ходакова // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 49-51.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
ораторське мистецтво -- виступ -- аудиторія -- логіка тексту -- візуальні засоби -- приміткт та записи
Анотація: Як відомо, чи не кожен учитель стикається з необхідністю публічних виступів на різноманітних педагогічних конкурсах, нарадах, семінарах, батьківських зборах тощо. Як зробити свій виступ успішним? Як підібрати влучні слова? Як оволодіти ораторським мистецтвом? Відповідь на поставлені питання дає ця стаття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Шпаргалки оратора: 6 аспектів, на які варто звернути увагу перед публічним виступом [Текст] / матеріал підгот. Наталія Харченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 6-22 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ораторське мистецтво
   Риторика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
аудиторія -- стиль виступу -- лаконічність -- стислість -- дрес-код -- культура мовлення


Дод.точки доступу:
Харченко, Наталія \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ломоносов, М.
    Шкільна аудиторія у стінах вишу [Текст] / Михайло Ломоносов // Деснянка. - 2021. - 11 лют. (№ 6). - С. 3
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Чернігівська область (Україна)
   Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
Ніжинський університет
Анотація: Студенти Ніжинського університету розпочали заняття у новій аудиторії, що створена за стандартами Нової української школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

11.


    Решетуха, Тетяна.
    Інфографіка як засіб візуалізації у регіональній друкованій пресі (за матеріалами тернопільських видань) [Текст] / Тетяна Решетуха, Оксана Кушнір // Український інформаційний простір. - 2022. - № 2. - С. 250-266 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інфографіка
   Книговидання--Україна

   Засоби масової комунікації--Періодичні видання українські

   Тернопільщина
Кл.слова (ненормовані):
теорія і практика книговидання -- типи інфографіки -- регіональні друковані ЗМІ -- аудиторія -- медіаконтент -- засоби візуалізації в медіа


Дод.точки доступу:
Кушнір, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Грекало, Тетяна.
    Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32
Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас
   Ораторське мистецтво

   Риторика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
мовець -- аудиторія -- комунікативний намір -- усні публічні виступи


Дод.точки доступу:
Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ковалькова, Тетяна.
    Фейсбук як метод популяризації книги [Текст] / Тетяна Ковалькова, Оксана Гавенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2020. - № 1. - С. 8-9.
Рубрики: Бібліотечна справа--Інтернет-технології в бібліотеках
   Обласні бібліотеки--Інтернет технології--Україна

   Тернопіль, місто
Кл.слова (ненормовані):
книжкова платформа -- тернопільська оунб -- онлайн-аудиторія
Анотація: У статті представлено досвід створення для популяризації книги книжкової платформи "Прочитай. Книгозбірня" у соціальній мережі "Фейсбук" в Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці.


Дод.точки доступу:
Гавенко , Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

14.


    Жарова, Ирина.
    Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок? [Текст] / И. Жарова // Библиотечное дело. - 2013. - № 2. - С. 5 . - ISSN 1727-4893
ББК 78.373.63+85.315.3
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Молодь
   Музичні інструменти

Кл.слова (ненормовані):
молодіжна аудиторія -- терменвокс -- майстер-клас



Знайти схожі

15.


    Белоколенко, Мария Владимировна.
    Творческие конкурсы как метод мотивации чтения [Текст] / М. В. Белоколенко // Библиотечное дело. - 2013. - № 7. - С. 30-35 : фот. . - ISSN 1727-4893
ББК 78.371
Рубрики: Бібліотечна справа--Читання--Конкурси
Кл.слова (ненормовані):
конкурси художнього читання -- ювілейні дати -- аудиторія -- технологічні особливості конкурсів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Чеканов, Всеволод.
    Чинники репрезентації історичної інформації в науковій медієвістиці [Текст] / Всеволод Чеканов // Університет. - 2011. - № 4. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.1
Рубрики: Історіографія--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
узагальнююча праця -- просторово-часові відносини -- стереотипи -- вітчизняна аудиторія
Анотація: У статті розглядається питання про залежність репрезентації історичного простору і часу в наукових медієвістичних працях від приналежності їх авторів до різних націй, історичних шкіл та світоглядних традицій.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Дубинський, Іван.
    Медіа-вимірювання Інтернету в Україні [Текст] / І. Дубинський // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 25-26.
Рубрики: Медіа-вимірювання
   Інтернет-ресурси--Статистика відвідування

   Інтернет-аудиторія--Методика вимірювання

Кл.слова (ненормовані):
Site centric -- Panel centric
Анотація: У статті розглянуто такі способи аналізу відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів, як site centric та panel centric.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Онищенко, Н.
    Аудиторія Юхима Карського [Текст] : у Ніжинському держуніверситеті імені Миколи Гоголя відкрили іменну аудиторію Юхима Федоровича Карського / Надія Онищенко // Деснянська правда (вільна). - 2011. - 10 лист. (№ 100) . - С. 7
ББК 74
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Ніжин
Кл.слова (ненормовані):
аудиторія


Дод.точки доступу:
Карський, Юхим Федорович (видатний білоруський та російський мовознавець, філолог- славіст, палеограф, етнограф ; 1861-1931) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

19.


    Максимов, Роман.
    Секрети просування нових продуктів [Текст] / Р. Максимов // Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані):
цільова аудиторія -- конкурентні переваги -- комунікація -- картки клієнта -- соціальні мережі -- програма лояльності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Ільчук, В. П.
    Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)