Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубинський, Іван
Назва : Медіа-вимірювання Інтернету в Україні
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 25-26. (Шифр М636468/2011/1)
Предметні рубрики: Медіа-вимірювання
Інтернет-ресурси-- Статистика відвідування
Інтернет-аудиторія-- Методика вимірювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): site centric--panel centric
Анотація: У статті розглянуто такі способи аналізу відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів, як site centric та panel centric.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74
Автор(и) : Онищенко Н.
Назва : Аудиторія Юхима Карського : у Ніжинському держуніверситеті імені Миколи Гоголя відкрили іменну аудиторію Юхима Федоровича Карського
Місце публікування : Деснянська правда (вільна). - 2011. - 10 лист. (№ 100) . - С. 7 (Шифр Д525925/2011/100)
ББК : 74
Предметні рубрики: Вищі навчальні заклади --Ніжин
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудиторія
Примірники :ВКр(1)
Вільні : ВКр(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Подмазко А.
Назва : формування партнерської взаємодії школи та сім'ї
Місце публікування : Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16 (Шифр К951307/2011/32)
Предметні рубрики: Робота з батьками-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опис проекту--виховання дітей в сім'ї--цільова аудиторія
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.1
Автор(и) : Чеканов, Всеволод
Назва : Чинники репрезентації історичної інформації в науковій медієвістиці
Місце публікування : Університет. - 2011. - № 4. - С. 51-58 (Шифр У250084/2011/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 63.1
Предметні рубрики: Історіографія-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узагальнююча праця--просторово-часові відносини--стереотипи--вітчизняна аудиторія
Анотація: У статті розглядається питання про залежність репрезентації історичного простору і часу в наукових медієвістичних працях від приналежності їх авторів до різних націй, історичних шкіл та світоглядних традицій.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83
Автор(и) : Біличенко, Ольга
Назва : Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 12. - С. 44-47 (Шифр В515632/2012/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 83
Предметні рубрики: Літературознавство-- Соціологія читання -- Соціальні комунікації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання взаємодії літератури для еліти та масової літератури.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жарова, Ирина
Назва : Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок?
Місце публікування : Библиотечное дело. - СПб.: Агентство Информ-Планета, 2013. - № 2. - С. 5. - ISSN 1727-4893 (Шифр Б444163/2013/2). - ISSN 1727-4893
ББК : 78.373.63+85.315.3
Предметні рубрики: Бібліотечне обслуговування-- Молодь
Музичні інструменти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодіжна аудиторія--терменвокс--майстер-клас
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78.371
Автор(и) : Белоколенко, Мария Владимировна
Назва : Творческие конкурсы как метод мотивации чтения
Місце публікування : Библиотечное дело. - СПб.: Агентство Информ-Планета, 2013. - № 7. - С. 30-35: фот. - ISSN 1727-4893 (Шифр Б444163/2013/7). - ISSN 1727-4893
ББК : 78.371
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Читання-- Конкурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурси художнього читання--ювілейні дати--аудиторія--технологічні особливості конкурсів
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 60.5+74
Автор(и) : Костенко, Наталія, Скокова, Людмила
Назва : Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ Ін-т соціології НАН України. - К., 2012. - № 4. - С. 159-193 (Шифр С774614/2012/4)
ББК : 60.5+74
Предметні рубрики: Тестування-- Крос-культурна компетентність-- Дослідження
Анотація: Наведено повний звіт про дослідження валідизації шкали культурного інтелекту в Україні.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67
Автор(и) : Федорів Т.В.
Назва : Співвідношення понять "стейкхолдери", "аудиторія" та "громадськість" та їх зв'язок з репутацією органів державної влади
Місце публікування : Економіка та держава. - 2013. - № 3. - С. 121-123 (Шифр Е027782/2013/3)
Примітки : Бібліогр. с.123 (19 назв)
ББК : 67
Предметні рубрики: Органи державної влади-- Імідж
Органи виконавчої влади-- Комунікаційний менеджмент
Громадянське суспільство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стейкхолдери
Анотація: У статті здійснено аналіз понять,визначено їх основні характеристики; проаналізовано зв'язок цих понять з репутацією, показано рівні зовнішніх і внутрішніх стейкхолдерів у сфері державного управління.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78.349.6
Автор(и) : Хасянова, Наталья
Назва : Мода на публичные лекции, или Спрос на интеллектуальные удовольствия
Місце публікування : Библиотечное дело. - СПб.: Агентство Информ-Планета, 2013. - N 13. - С. 36-37. - ISSN 1727-4893 (Шифр Б444163/2013/13). - ISSN 1727-4893
ББК : 78.349.6
Предметні рубрики: Бібліотечне обслуговування-- Масове обслуговування-- Лекції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публічні лекції--проект--виступи--аудиторія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Роман
Назва : Секрети просування нових продуктів
Місце публікування : Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41 (Шифр П628280/2015/15)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цільова аудиторія--конкурентні переваги--комунікація--картки клієнта--соціальні мережі--програма лояльності
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільчук В. П., Пазюк В. Л.
Назва : Роль реклами у формуванні винного бренда
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69: рис. (Шифр П147728/2015/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 69
Предметні рубрики: Вина-- Реклама-- Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державне регулювання реклами--інструмент--види--функції--цільова аудиторія--ефективність реклами--стратегія рекламування
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казімерчак, Шимон
Назва : Похвала гультяю
Місце публікування : Український театр. - 2015. - № 4-6. - С. 50-51: кольор. іл. (Шифр У455378/2015/4/6)
Предметні рубрики: Театри Польщі-- Репертуар-- Дитяча та юнацька аудиторія
Анотація: У статті аналізується стан репертуару для дитячої та юнацької аудиторії у театрах Польщі.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк Д. М.
Назва : Розробка бренд-платформи
Місце публікування : Вісник/ Київський інститут бізнесу та технологій. - 2016. - № 1. - С. 37-40: рис. (Шифр В410560/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 40
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бренд товарів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживачі--європейські ринки--цільова аудиторія--реклама
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ходакова Т.
Назва : Секрети успішного виступу (З досвіду ораторського мистецтва педагога)
Місце публікування : Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 49-51. (Шифр П675327/2017/8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вчитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ораторське мистецтво--виступ--аудиторія--логіка тексту--візуальні засоби--приміткт та записи
Анотація: Як відомо, чи не кожен учитель стикається з необхідністю публічних виступів на різноманітних педагогічних конкурсах, нарадах, семінарах, батьківських зборах тощо. Як зробити свій виступ успішним? Як підібрати влучні слова? Як оволодіти ораторським мистецтвом? Відповідь на поставлені питання дає ця стаття.
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дудко В.
Назва : Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір
Місце публікування : Київська старовина. - 2001. - № 6 . - С. 73-85 (Шифр К442828/2001/6)
Предметні рубрики: Періодична преса України-- Історія
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Шпаргалки оратора: 6 аспектів, на які варто звернути увагу перед публічним виступом
Місце публікування : Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 6-22: рис. (Шифр К114165/2019/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Ораторське мистецтво
Риторика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудиторія--стиль виступу--лаконічність--стислість--дрес-код--культура мовлення
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Грекало, Тетяна, Доценко, Алла, Жила, Ірина, Зеленько, Валентина, Коритан, Наталія, Муренко, Світлана, Чернега, Тетяна, Шуть, Олена, Яременко, Ірина
Назва : Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі
Місце публікування : Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32 (Шифр К114165/2019/10)
Предметні рубрики: Розвиток мовлення-- Методика викладання-- 10-й клас
Ораторське мистецтво
Риторика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовець--аудиторія--комунікативний намір--усні публічні виступи
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковалькова, Тетяна, Гавенко , Оксана
Назва : Фейсбук як метод популяризації книги
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2020. - № 1. - С. 8-9. (Шифр Б222078/2020/1)
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Інтернет-технології в бібліотеках
Обласні бібліотеки-- Інтернет технології --Україна
Географіч. рубрики: Тернопіль, місто
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжкова платформа--тернопільська оунб--онлайн-аудиторія
Анотація: У статті представлено досвід створення для популяризації книги книжкової платформи "Прочитай. Книгозбірня" у соціальній мережі "Фейсбук" в Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татарінова, Лариса
Назва : Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 1. - С. 4-10: Табл. (Шифр В515632/2020/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Книгодрукування --Країни світу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книга--читацька аудиторія--книготорговельні ланцюжки--фіксована ціна--медіаменеджмент
Анотація: У статті досліджено особливості систем книгорозповсюдження у провідних країнах світу. З'ясовано роль книжкових клубів і книготорговельних ланцюжків на шляху книги до читача. Наголошено на вагомій ролі державної підтримки книговидавничої галузі. Проаналізовано напрями державної підтримки книговидання та книгорозповсюдження, як-от: розроблення програм розвитку читання; відкриття нових книгарень; організація книжкових ярмарків, виставок, фестивалів та інших заходів популяризації книг; започаткування літературних премій і конкурсів; поповнення фондів бібліотек; захист авторського права, тощо. Розглянуто можливості впровадження в Україні досвіду провідних країн світу з підтримки книговидавничої та книгорозповсюджувальної галузей, що передбачає надання пільгових кредитів, вплив на ціноутворення книги, запровадження фіксованої ціни під час реалізації друкованої продукції.
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)