Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=афішування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.204.2
Автор(и) : Богосвятська А. І.
Назва : Уроки-майстерності: технологія і практика
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 3. - С. 20-25 (Шифр З870484/2012/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.204.2
Предметні рубрики: Педагогічна майстерність-- Технологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна майстерня--рефлексія--самоаналіз--афішування
Анотація: Педагогічна майстерня - це така форма навчання дорослих і дітей, яка створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. В статті подана технологія уроку-майстерні зі світової літератури.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Уроки-майстерні: технологія і практика
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21 (Шифр В739399/2012/11)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання-- Нестандартні уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна майстерня--принципи та правила проведення--організація діяльності--технологія--етапи--індуктор--самоконструкція--соціалізація--афішування--рефлексія--типологія майстерень
Анотація: Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куликова І.С., Отаманська О.І.
Назва : Застосування мережевого сервісу "Хмара слів" на уроці : нові формати освіти
Місце публікування : Педагогічна майстерня. - 2017. - № 11. - С. 9-12: іл. (Шифр П650031/2017/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта-- Інтернет-технології-- Інформаційні ресурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афішування--соціоконструкція--реконструкція--деконструкція--соціалізація--асоціації--індукція
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Лошицька, Олена
Назва : ВОРКШОП у системі роботи педагога в сучасному освітньому просторі
Місце публікування : Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 12. - С. 49-65: рис. (Шифр К097319/2018/12)
Примітки : Бібліогр.: с. 65
Предметні рубрики: Фізика-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Воркшоп
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--алгоритм--афішування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)