Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бенчмаркінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Ціпан О.Я. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні/О. Я. Ціпан // Економiка, фiнанси, право. -Київ:Аналітик, 2009,N N 5.-С.9-11
2.

Мирошніченко П. Бенчмаркінг - основний інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній/П. Мирошніченко // Персонал. -Київ:Персонал Плюс, 2009,N N 3.-С.36-45
3.

Ковальчук С. Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства/С. Ковальчук // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 3.-С.20-31
4.

Ціпан О.Я. Модель організаціі бенчмаркінгового процесу в авіації/О. Я. Ціпан // Економiка, фiнанси, право. -Київ:Аналітик, 2010,N N 6.-С.12-15
5.

Лікарчук Н. Світовий досвід використання концепції політичного бенчмаркінгу/Н. Лікарчук // Політичний менеджмент. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2010,N N 3.-С.19-25.
6.

Растворцева С. Бенчмаркинг инноваций в системе управления региональной эффективностью/С. Растворцева // Проблемы теории и практики управления. -Москва:Известия, 2010,N N 10.-С.111-116
7.

Эмиров Н. Продвижение инноваций в управлении социальным комплексом России/Назим Эмиров // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 8.-С.27-32
8.

Балуєва О. В. Співпраця Європейського Союзу і України: екологічний вимір/Балуєва О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 2.-С.57-61
9.

Ткачова Н. П. Оцінка готовності виробників електронасосів до формування нових конкурентних переваг на основі показників енергоефективності/Н. П. Ткачова // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит, 2012. т.№ 1.-С.52-63
10.

Козаченко А. Практические подходы к улучшению бизнес-процессов/А. Козаченко // Менеджмент и менеджер, 2011. т.№ 4.-С.2-8.
11.

Глухов В. Концепция стратегических решений/В. Глухов // Менеджмент и менеджер, 2011. т.№ 3.-С.33-36.
12.

Харрингтон Д. Х. Что может сделать бенчмаркинг для вашей организации/Д. Х. Харрингтон // Менеджмент и менеджер, 2011. т.№ 6.-С.48-52.
13.

Барилович Застосування DEA-аналізу в конкурентному бенчмаркінгу на прикладі молокопереробних підприємств/О. М. Барилович // Економіка АПК, 2012. т.№ 5.-С.102-105
14.

Розен В. П. Методологія бенчмаркінгу у енергоефективності для промисловості України/В. П. Розен, Б. Л. Тішкевич, П. В. Розен // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит, 2012. т.№ 6.-С.9-19
15.

Савельєв Є. Бенчмаркінгові методи управління конкуренцією у світовій економіці/Є. Савельєв, В. Куриляк, Г. Смалюк // Журнал європейської економіки, 2013. т.Т. 12 (№ 1).-С.3-27.
16.

Шебаніна О. В. Бенчмаркінг як інструмент управління процесом адаптації підприємств до умов світового продовольчого ринку/О. В. Шебаніна, Н. І. Галунець // Економіка АПК, 2014. т.№ 6.-С.38-44
17.

Толстих А. С. Бенчмаркінг в управлінні формуванням стратегій розвитку сільськогосподарських підприємств регіону/А. С. Толстих // Економіка АПК, 2015. т.№ 5.-С.92-96
18.

Біленький О.Ю. Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу/О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 7/8.-С.56-58
19.

Терехова Я. Облік для власника: бенчмаркінг як інструмент управління компанією/Я. Терехова // Приватний підприємець, 2015. т.№ 19.-С.41-42
20.

Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки/І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 2.-С.41-49
 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)