Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Gabor M. R. Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process/M. R. Gabor // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 8.-С.357-371
|
>2.
| Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention/A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 5.-С.468-476
|
>3.
| Kazybayeva A. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management/A. Kazybayeva, T. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 6.-С.227-233
|
>4.
| Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification/R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 5.-С.95-102
|
>5.
| Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference/R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 9.-С.60-68
|
>6.
| Mok Kim Man M. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model/Kim Man M. Mok // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 4.-С.120-125
|
>7.
| Prabowo H. A. Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia/H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 3.-С.140-149
|
>8.
| Semuels A. The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон")/Alana Semuels // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 2.-С.51-54
|
>9.
| Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution/V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 6.-С.213-221
|
>10.
| Subhani M. I. Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan/M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 7.-С.411-424
|
>11.
| Tkachuk T. Luxury-service in the world hotel service market/TatianaTkachuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2020. т.№ 2.-С.85-96
|
>12.
| Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust/B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 8.-С.237-245
|
>13.
| Єфременкова Н. Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності/Надія Єфременкова // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2020. т.№ 3.-С.142-148
|
>14.
| Абдуліна І. "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України/Ірина Абдуліна // Інтелектуальна власність, 2011. т.№ 9.-С.4-11
|
>15.
| Абрамовских В. Павленковская - не просто бренд, а другой уровень работы/Валентина Абрамовских // Библиополе, 2011. т.№ 3.-С.2-4
|
>16.
| Амельченко Ю. С. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/Ю. С. Амельченко // Бібліотечна планета, 2018,N N 1(січень-березень).-С.17
|
>17.
| Андрощук Г. "Магарач" - знову бренд Криму!?/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність, 2012. т.№ 8.-С.45-49
|
>18.
| Андрощук Г. Рейтинг найдорожчих брендів Європи/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність, 2012. т.№ 8.-С.40-44
|
>19.
| Антонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду/О. Антонюк // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 5.-С.52-54
|
>20.
| Аралова Н.І. Щодо одного методу оцінки технологій на основі вдосконаленого витратного підходу/Н.І. Аралова, О.Є. Кияшко // Наука та інновації, 2017. т.№ 3.-С.73-85
|
>21.
| Берзина "Зелёная" реклама, бренд и маркировка продукта/Светлана Берзина // Діловий вісник, 2012. т.№ 4.-С.16-17
|
>22.
| Блажко В. А. Особенности и тенденции полического процесса в Республике Молдова в условиях кризиса/В. А. Блажко, В. И. Мокану // Социс, 2012. т.№ 12.-С.37-42
|
>23.
| Бобринская Концептуализм как бренд/Екатерина Бобринская ; интервью В. Захаров // Искусство, 2011. т.№ 2/3.-С.38-43
|
>24.
| Божок А. Тенденції цифрового маркетингу : інструменти залучення споживачів/Анастасія Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2021. т.№ 1.-С.27-32
|
>25.
| Бойко В. Историко-культурное наследие как бренд, или восстановление короткого пути от мецената к художнику/В. Бойко // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2010,N N 23.-С.6.
|
>26.
| Бондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг/В. М. Бондаренко // Науковий вісник Полісся, 2015. т.№ 3.-С.19-27
|
>27.
| Борейчук О. Від влучного слова - до точного змісту/О. Борейчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2012,N № 4.-С.43
|
>28.
| Бреза І. Важливо, щоб бренд "українське вино" знали скрізь/І. Бреза, В. Нитка // Голос України, 2016. т.20 груд. (№ 242).-С.10
|
>29.
| Бренд – фоліарні добрива для максимальних врожаїв // Агроном, 2021. т.№ 2.-С.22-23
|
>30.
| Важенина И. Бренд территории: определения, сущность, формирование/Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 9.-С.34-42
|
|
|