Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-129 
1.

Gabor M. R. Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process/M. R. Gabor // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 8.-С.357-371
2.

Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention/A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 5.-С.468-476
3.

Kazybayeva A. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management/A. Kazybayeva, T. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 6.-С.227-233
4.

Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification/R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 5.-С.95-102
5.

Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference/R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 9.-С.60-68
6.

Mok Kim Man M. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model/Kim Man M. Mok // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 4.-С.120-125
7.

Prabowo H. A. Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia/H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 3.-С.140-149
8.

Semuels A. The Amazon Selling Machine (Машина продажу "Амазон")/Alana Semuels // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 2.-С.51-54
9.

Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution/V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 6.-С.213-221
10.

Subhani M. I. Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan/M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 7.-С.411-424
11.

Tkachuk T. Luxury-service in the world hotel service market/TatianaTkachuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2020. т.№ 2.-С.85-96
12.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust/B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 8.-С.237-245
13.

Єфременкова Н. Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності/Надія Єфременкова // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2020. т.№ 3.-С.142-148
14.

Абдуліна І. "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України/Ірина Абдуліна // Інтелектуальна власність, 2011. т.№ 9.-С.4-11
15.

Абрамовских В. Павленковская - не просто бренд, а другой уровень работы/Валентина Абрамовских // Библиополе, 2011. т.№ 3.-С.2-4
16.

Амельченко Ю. С. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/Ю. С. Амельченко // Бібліотечна планета, 2018,N N 1(січень-березень).-С.17
17.

Андрощук Г. "Магарач" - знову бренд Криму!?/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність, 2012. т.№ 8.-С.45-49
18.

Андрощук Г. Рейтинг найдорожчих брендів Європи/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність, 2012. т.№ 8.-С.40-44
19.

Антонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду/О. Антонюк // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2010,N N 5.-С.52-54
20.

Аралова Н.І. Щодо одного методу оцінки технологій на основі вдосконаленого витратного підходу/Н.І. Аралова, О.Є. Кияшко // Наука та інновації, 2017. т.№ 3.-С.73-85
21.

Берзина "Зелёная" реклама, бренд и маркировка продукта/Светлана Берзина // Діловий вісник, 2012. т.№ 4.-С.16-17
22.

Блажко В. А. Особенности и тенденции полического процесса в Республике Молдова в условиях кризиса/В. А. Блажко, В. И. Мокану // Социс, 2012. т.№ 12.-С.37-42
23.

Бобринская Концептуализм как бренд/Екатерина Бобринская ; интервью В. Захаров // Искусство, 2011. т.№ 2/3.-С.38-43
24.

Божок А. Тенденції цифрового маркетингу : інструменти залучення споживачів/Анастасія Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2021. т.№ 1.-С.27-32
25.

Бойко В. Историко-культурное наследие как бренд, или восстановление короткого пути от мецената к художнику/В. Бойко // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2010,N N 23.-С.6.
26.

Бондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг/В. М. Бондаренко // Науковий вісник Полісся, 2015. т.№ 3.-С.19-27
27.

Борейчук О. Від влучного слова - до точного змісту/О. Борейчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2012,N № 4.-С.43
28.

Бреза І. Важливо, щоб бренд "українське вино" знали скрізь/І. Бреза, В. Нитка // Голос України, 2016. т.20 груд. (№ 242).-С.10
29.

Бренд – фоліарні добрива для максимальних врожаїв // Агроном, 2021. т.№ 2.-С.22-23
30.

Важенина И. Бренд территории: определения, сущность, формирование/Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 9.-С.34-42
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-129 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)