Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Кондратюк Д. М. Розробка бренд-платформи/Д. М. Кондратюк // Вісник, 2016. т.№ 1.-С.37-40
|
>2.
| Діль О. Бренд країни та економічна дипломатія: іспанський досвід для України/О. Діль // Зовнішні справи, 2015. т.№ 4.-С.50-51
|
>3.
| Gabor M. R. Positioning of brand concerning durable goods and other variables used in Romanian consumers acquisition process/M. R. Gabor // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 8.-С.357-371
|
>4.
| Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution/V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 6.-С.213-221
|
>5.
| Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention/A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки, 2012. т.№ 5.-С.468-476
|
>6.
| Забуранна Л.В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку/Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки, 2012,N № 2.-С.68-76
|
>7.
| Цимбалюк С. Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування/С. Цимбалюк // Україна: аспекти праці, 2016. т.№ 5/6.-С.10-16
|
>8.
| Берзина "Зелёная" реклама, бренд и маркировка продукта/Светлана Берзина // Діловий вісник, 2012. т.№ 4.-С.16-17
|
>9.
| Маричевська О. Бренд як спокуса талантом/О. Маричевська // Образотворче мистецтво, 2011. т.№ 3-4.-С.106-109
|
>10.
| Рудницька Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або Практичні поради від "чайника"/Наталія Рудницька // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.2-3
|
>11.
| Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки, 2013. т.№ 11.-С.85-89
|
>12.
| Крамаренко Р. М. Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса/Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 9.-С.136-140
|
>13.
| Крамаренко Н. М. Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід/Н. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 11.-С.208-212
|
>14.
| Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 11.-С.186-190
|
>15.
| Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів/В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 3.-С.160-165
|
>16.
| Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 11.-С.157-160
|
>17.
| Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification/R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки, 2016. т.№ 5.-С.95-102
|
>18.
| Kazybayeva A. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management/A. Kazybayeva, T. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 6.-С.227-233
|
>19.
| Mok Kim Man M. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model/Kim Man M. Mok // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 4.-С.120-125
|
>20.
| Аралова Н.І. Щодо одного методу оцінки технологій на основі вдосконаленого витратного підходу/Н.І. Аралова, О.Є. Кияшко // Наука та інновації, 2017. т.№ 3.-С.73-85
|
>21.
| Тарантук О. Нематеріальні форми мотивації персоналу. Гуманізація праці/О. Тарантук // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 6.-С.15-21
|
>22.
| Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference/R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 9.-С.60-68
|
>23.
| Захарова О. Привабливий бренд роботодавця: умови створення та інструменти оцінки/О. Захарова // Україна: аспекти праці, 2015. т.№ 4.-С.18-23
|
>24.
| Князик Ю. Маркетингове дослідження ідентичності малого міста (на прикладі Новояворівська)/Ю. Князик, М. Пирч // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 3.-С.186-193
|
>25.
| Prabowo H. A. Building strong brand equity in higher education through marketing mix strategy: a research on private universities in Indonesia/H. A. Prabowo, F. Ghozaly, A. Susilo // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 3.-С.140-149
|
>26.
| Есмаханова А. У. Сущность и тенденции развития брендинга/А. У. Есмаханова // Вісник, 2018. т.№ 1.-С.59-63
|
>27.
| Тлеубердинов А. Т. Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов/А. Т. Тлеубердинов, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 9.-С.24-32
|
>28.
| Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust/B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 8.-С.237-245
|
>29.
| Старостіна А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни/А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 9.-С.11-14
|
>30.
| Гнатюк Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання/Сергій Гнатюк // Стратегічні пріоритети, 2011. т.№ 2.-С.49-53
|
|
|