Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-129 
1.


    Яцишина, Лариса.
    Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Технології
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна орієнтація підприємства -- споживачі -- стратегія бренда -- управління брендом -- інноваційні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73
УДК
Рубрики: Торгівля--Торгові марки--Конкуренція--Київ, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендинг -- стратегічні групи -- бренд-комунікація -- аналіз маркетингових чинників -- результати опитування
Анотація: У статті досліджено засади розвитку підприємств торгівлі в умовах конкурентного середовища. Новими суб'єктами господарювання в сфері товарного обігу стали торгово-розважальні центри, що є на сьогодні одним із популярних каналів роздрібого продажу. Торгово-розважальні центри включають підприємства побутового обслуговування , громадського харчування та розважальніі заклади і стали, за достатньо короткий термін, осередком масової культури. Аналіз особливостей й тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на ринку Києва як одному з конкурентних ринкових середовищ, показав необхідність розкриття особливостей використання стратегій брендингу торгово-розважальних центрів для підвищення їхньої конкурентоспроможності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шрамко, І.
    Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка
   Бренд

   Маркетинг--Чехія

Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шмиголь, Н. М.
    Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Бренд
Кл.слова (ненормовані):
управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда


Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Швець, Ганна.
    "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі [Текст] / Ганна Швець // Вісник пенсійного фонду України. - 2018. - № 12. - С. 32-33
Рубрики: Реклама
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
брендбук -- логотип


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Чумаченко, Андрій.
    Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування
   Соціальні мережі--Просування товару

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Чебан, О..
    Іллінецька ОТГ створює власний бренд [Текст] / Олег Чебан // Урядовий кур'єр. - 2019. - 17 січ. (№ 10). - С. 13 : фот.
Рубрики: Об'єднані територіальні громади
   Вінницька область (Україна)--Регіональна економіка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Цимбалюк, С.
    Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст] / С. Цимбалюк // Україна: аспекти праці. - 2016. - № 5/6. - С. 10-16. - Бібліогр. с. 16 (4 назви)
Рубрики: Роботодавці--Імідж
   Людські ресурси--Управління

Анотація: У статті досліджено сутність поняття "бренд роботодавця". Визначено причини поширення концепції бренду роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить результати дослідження практики формування бренду роботодавця на українських підприємствах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Харчук, Лариса.
    Культурна трансформація від міських бібліотек. ЛІТтера (м. Житомир) [Текст] / Лариса Харчук // Бібліотечна планета. - 2023. - № 1. - С. 17-20 : ілюстр.
Рубрики: Бібліотеки України--Інновації
   Міські бібліотеки--Україна

   Російсько-українська війна

   Житомир, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
бренд міської мережі бібліотек -- ЛІТтера, бібліотечний бренд -- нові інформаційні технології -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

10.


   
    Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація* є гарною ідеєю для цієї галузі) [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 37-41 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- персрналізація сайту -- штучний інтелект
Анотація: У статті подано аналіз використання веб сайтів підприємцями. Останні дослідження показують очевидний прибуток малого бізнесу від використання власного веб сайту - це допомогає збільшити оборот на 45-60 %. І як наслідок, сучасний веб сайт є елементом маркетингової діяльності - і це найефективніший інструмент для придбання клієнтів, оскільки 89% підприємців вказують на це.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Фітель, О. І.
    Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель // Регіональна економіка. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади
   Територіальні громади

   Маркетинг--Розвиток--Україна

   Маркетинг--Брендинг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг територіальний -- Конкурентоспроможність -- Бренд територій
Анотація: Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Тлеубердинов, А. Т.
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердинов, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Бібліогр.: 34 назви
Рубрики: Економіка туризму Республіки Казахстан--Маркетинг -- Бренд-менеджмент--Туристичний імідж країни--Асоціативні образи території
Анотація: У статті проаналізовано асоціативний образ Казахстану як туристичної дестинації на основі проведеного опитування думок зарубіжних експертів. За результатами позитивних і негативних оцінок надано рекомендації щодо стратегії брендингу країни як туристичної дестинації.


Дод.точки доступу:
Шаекина, Ж. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ткачук, Олексій.
    Контроль вашого бренду в епоху соціальних медія [Текст] / Олексій Ткачук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - № 5. - С. 14-17
Рубрики: Контроль--Бренд--Соціальні медіа
Кл.слова (ненормовані):
управління іміджом -- торговельні марки -- засоби масової інформації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Ткачук, Олексій
    Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу [Текст] / Олексій Ткачук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - № 2. - С. 10-13 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Торгові марки--Захист
Кл.слова (ненормовані):
торговельний знак -- соціальні медіа -- бренд
Анотація: Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Тарнавська, Мар’яна.
    Символи у екологічній правосвідомості / Мар’яна Тарнавська // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 9. - С. 181-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологічне право--Правосвідомість--Міждисциплінарні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
правовий символ -- культурологічний підхід -- бренд -- маркетинг
Анотація: Ця публікація є спробою міждисциплінарного погляду на правові символи з цілком прикладною метою – довести або спростувати гіпотезу про те, що вони є носієм інформації про правосвідомість того чи іншого суспільства, її відображенням і водночас способом впливу на неї. Правові символи є своєрідними згустками ідеологічної інформації і, очевидно, мають тісний зв’язок з правосвідомістю. Зважаючи на багатоаспектність проблематики, ця публікація є спробою постановки проблеми, що потребує подальших міждисциплінарних досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Тарантук, Олег.
    Нематеріальні форми мотивації персоналу. Гуманізація праці [Текст] / О. Тарантук // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 6. - С. 15-21 : іл. - Бібліогр.: с. 21. - Зміст: До форм нематеріальної мотивації належать ; Установлення режиму робочого часу ; Бренд-менеджер пропонує багато різних прийомів і форм, за допомогою яких ви зможете подякувати своїм співробітникам за роботу й надихнути їх
Рубрики: Управління персоналом--Інструменти --Форми мотивації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Таламанчук, Ксенія.
    Бренд, який багато вирішує. Експерти розповіли, чому репутація адвоката важливіша за його знання [Текст] / Ксенія Таламанчук // Закон i бiзнес. - 2019. - № 2. - С. 14
Рубрики: Адвокати--Професійні права--Маркетинг -- Бренд
Кл.слова (ненормовані):
ринок юридичних послуг -- винагорода -- моральні якості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Табенська, Оксана Ігорівна.
    Туристичний бренд Вінничини: реалії та перспективи [Текст] / О. І. Табенська // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Туризм--Туристичні ресурси--Бренди--Вінницька обл. (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- кластер -- туристичні оператори -- синергійний ефект -- підприємницька діяльність
Анотація: У статті досліджено туристичні ресурси Вінничини. Розглянуто умови проведення різноманітних фестивалів, екскурсій, проектів, а саме: Міжнародний оперний фестиваль OPERAFEST TULCHYN; креативний простір „Меридіан”. „Щедрик” у м. Тульчин, авторський пізнавальний проект „Екскурсії для душі” менеджера туристичної агенції „Віатур Вінниця” Ксенії Чуракіної; бренд платформа „Вінничина туристична”.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Стецко, С. О.
    Основні переваги та недоліки застосування рекламних технологій [Текст] / С. О. Стецко, В. О. Мороз // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 137-138. - Бібліогр.: с. 138
УДК
Рубрики: Реклама--Технології
Кл.слова (ненормовані):
промо-акції -- графіті -- директ-маркетинг -- бренд-маркетинг -- інтернет-реклама -- банер -- сайт компанії -- крос-реклама -- product placement


Дод.точки доступу:
Мороз , В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Стельмахова, Олександра.
    Лобізм без резонансу: вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / Олександра Стельмахова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 53-54 : фот.
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Книга
Кл.слова (ненормовані):
персональний бренд -- медіаплатформа -- проєкт
Анотація: У статті авторка розповідає чому варто звернути увагу на твір "Піаритись не можна зупинитись" від українського проєкту Deadline. com.ua, який об'єднує прес-служби, експертів та журналістів. Автори цієї книги пояснюють вибухові техніки піару для тих, хто прагне зробити бізнес більш прибутковим шляхом правильних комунікацій із суспільством через ЗМІ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

21.


    Старостіна, А. (завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 47-56. - Библиогр.: с. 55-56 (23 назв.)
Рубрики: Імідж країни
   Бренд країни

   Імідж України

Анотація: У статті проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн, викладено результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр.


Дод.точки доступу:
Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

22.


    Старостіна, А. О.
    Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни
Кл.слова (ненормовані):
макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування


Дод.точки доступу:
Антонюк, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

23.


   
    Спикеры ХІІ Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 11-15 : фот.
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Фестивалі
Кл.слова (ненормовані):
сервіс-дизайнери -- релевантні повідомлення -- анпекінг -- комунікації -- медіа закони
Анотація: 9 ноября 2018 года состоялся ХII Международный рекламно-маркетинговый фестиваль Remarketing, который является самым крупным бизнес-событием Восточной Украины. Ежегодно собираются слушатели, чтобы узнать новые веяния рекламного рынка, тренды в пиаре и фичи в дизайне. Спикеры рекламно-маркетингового фестиваля ответили на главный вопрос: "Как сделать свой бренд видимым?".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

24.


    Соколовский, Иван.
    Методы измерения репутации [Текст] / И. Соколовский // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 44-59 : табл. - Библиогр.: с. 58-59 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Корпорації--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
соціологія -- стратенічний менеджмент -- бренд -- грошові потоки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

25.


    Смілянець, В. (аспірант).
    Технології формування власної торговельної марки [Текст] / В. Смілянець // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (8 назв.)
Рубрики: Торгівельна марка--Власна
   Бренд-менеджмент

   Торгівельні мережі--Конкурентоспроможність

Анотація: У статті запропоновано специфічні інструменти бренд-менеджменту від формування бренд-стратегії та формування архітектури своїх брендів до проведення бренд-аудиту та пошуку нових підходів щодо розвитку та просування своїх брендів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

26.
027.625:028
С 32


    Серебреникова, Зоя.
    Далекое и близкое [Текст] : бренд-проект детской библиотеки / Зоя Серебреникова // Мир библиографии. - 2013. - № 9. - С. 26-29 : фот.
УДК
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Читання
   Тула, Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
програми читання -- дитячі бібліотеки -- бренд-проект -- вніб 1
Анотація: Про висновки та результати бренд-проекту "Зберігаючи традиції - шукати нове", що проводиться дитячими бібліотеками Тули чотири роки поспіль.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

27.


    Світлична, Юлія.
    "Для нас наука - це бренд" [Текст] / Ю. Світлична ; розмову вела Марія Прокопенко // День. - 2017. - 8 серп. (№ 137). - С. 8-9 : портр.
Рубрики: Економіка--Регіон розвитку--Харківська область (Україна)


Дод.точки доступу:
Прокопенко, Марія \розмову вела.\; Світлична, Юлія (голова Харківської ОДА з 15 жовтня 2016 року) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Салюк, А. П.
    Особливості створення бренду підприємства [Текст] / А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бренд--Підприємcтва
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- брендінг -- торгова марка -- неймінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

29.


    Сагайдак, М. П.
    Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Текст] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.43
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг -- Внутрішній маркетинг--Контрактний персонал--Персональний бренд
Анотація: У статті здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.


Дод.точки доступу:
Костинець, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

30.


    Сіренко, Олександр.
    "Коли щороку завод збільшує виробництво і реалізацію продукції на 20 відсотків, то це довіра споживача" [Текст] / О. Сіренко ; розмовляв Віктор Ковалівський ; фото Андрія Нестеренка // Голос України. - 2016. - № 97. - С. 10-11 : фот. - Зміст: Від першої особи: Яготинський маслозавод - це бренд нашого міста. / Н. Дзюба.
ББК 36.95
Рубрики: Молочна галузь--Ринок молочних продуктів
   Підприємства--Діяльність--Україна--Яготин

Кл.слова (ненормовані):
маслозавод


Дод.точки доступу:
Ковалівський, Віктор \розмовляв.\; Нестеренко, Андрій \ фото.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-129 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)