Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яцишина, Лариса. Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Технології Кл.слова (ненормовані): стратегічна орієнтація підприємства -- споживачі -- стратегія бренда -- управління брендом -- інноваційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яцишина, Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина> // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73
Рубрики: Торгівля--Торгові марки--Конкуренція--Київ, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- брендинг -- стратегічні групи -- бренд-комунікація -- аналіз маркетингових чинників -- результати опитування Анотація: У статті досліджено засади розвитку підприємств торгівлі в умовах конкурентного середовища. Новими суб'єктами господарювання в сфері товарного обігу стали торгово-розважальні центри, що є на сьогодні одним із популярних каналів роздрібого продажу. Торгово-розважальні центри включають підприємства побутового обслуговування , громадського харчування та розважальніі заклади і стали, за достатньо короткий термін, осередком масової культури. Аналіз особливостей й тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на ринку Києва як одному з конкурентних ринкових середовищ, показав необхідність розкриття особливостей використання стратегій брендингу торгово-розважальних центрів для підвищення їхньої конкурентоспроможності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шрамко, І. Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка Бренд Маркетинг--Чехія Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шмиголь, Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Бренд Кл.слова (ненормовані): управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда
Дод.точки доступу: Антонюк, А. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Швець, Ганна. "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі [Текст] / Ганна Швець> // Вісник пенсійного фонду України. - 2018. - № 12. - С. 32-33
Рубрики: Реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): брендбук -- логотип
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чумаченко, Андрій. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування Соціальні мережі--Просування товару Інтернет-маркетинг Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чебан, О.. Іллінецька ОТГ створює власний бренд [Текст] / Олег Чебан> // Урядовий кур'єр. - 2019. - 17 січ. (№ 10). - С. 13 : фот.
Рубрики: Об'єднані територіальні громади Вінницька область (Україна)--Регіональна економіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цимбалюк, С. Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст] / С. Цимбалюк> // Україна: аспекти праці. - 2016. - № 5/6. - С. 10-16. - Бібліогр. с. 16 (4 назви)
Рубрики: Роботодавці--Імідж Людські ресурси--Управління Анотація: У статті досліджено сутність поняття "бренд роботодавця". Визначено причини поширення концепції бренду роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить результати дослідження практики формування бренду роботодавця на українських підприємствах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Харчук, Лариса. Культурна трансформація від міських бібліотек. ЛІТтера (м. Житомир) [Текст] / Лариса Харчук> // Бібліотечна планета. - 2023. - № 1. - С. 17-20 : ілюстр.
Рубрики: Бібліотеки України--Інновації Міські бібліотеки--Україна Російсько-українська війна Житомир, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): бренд міської мережі бібліотек -- ЛІТтера, бібліотечний бренд -- нові інформаційні технології -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація* є гарною ідеєю для цієї галузі) [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 37-41 : рис.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): бренд -- персрналізація сайту -- штучний інтелект Анотація: У статті подано аналіз використання веб сайтів підприємцями. Останні дослідження показують очевидний прибуток малого бізнесу від використання власного веб сайту - це допомогає збільшити оборот на 45-60 %. І як наслідок, сучасний веб сайт є елементом маркетингової діяльності - і це найефективніший інструмент для придбання клієнтів, оскільки 89% підприємців вказують на це.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фітель, О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель> // Регіональна економіка. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади Територіальні громади Маркетинг--Розвиток--Україна Маркетинг--Брендинг Кл.слова (ненормовані): Маркетинг територіальний -- Конкурентоспроможність -- Бренд територій Анотація: Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тлеубердинов, А. Т. Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердинов, Ж. М. Шаекина> // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Бібліогр.: 34 назви
Рубрики: Економіка туризму Республіки Казахстан--Маркетинг -- Бренд-менеджмент--Туристичний імідж країни--Асоціативні образи території Анотація: У статті проаналізовано асоціативний образ Казахстану як туристичної дестинації на основі проведеного опитування думок зарубіжних експертів. За результатами позитивних і негативних оцінок надано рекомендації щодо стратегії брендингу країни як туристичної дестинації.
Дод.точки доступу: Шаекина, Ж. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткачук, Олексій. Контроль вашого бренду в епоху соціальних медія [Текст] / Олексій Ткачук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - № 5. - С. 14-17
Рубрики: Контроль--Бренд--Соціальні медіа Кл.слова (ненормовані): управління іміджом -- торговельні марки -- засоби масової інформації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткачук, Олексій Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу [Текст] / Олексій Ткачук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - № 2. - С. 10-13
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: Торгові марки--Захист Кл.слова (ненормовані): торговельний знак -- соціальні медіа -- бренд Анотація: Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тарнавська, Мар’яна. Символи у екологічній правосвідомості / Мар’яна Тарнавська> // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 9. - С. 181-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологічне право--Правосвідомість--Міждисциплінарні дослідження Кл.слова (ненормовані): правовий символ -- культурологічний підхід -- бренд -- маркетинг Анотація: Ця публікація є спробою міждисциплінарного погляду на правові символи з цілком прикладною метою – довести або спростувати гіпотезу про те, що вони є носієм інформації про правосвідомість того чи іншого суспільства, її відображенням і водночас способом впливу на неї. Правові символи є своєрідними згустками ідеологічної інформації і, очевидно, мають тісний зв’язок з правосвідомістю. Зважаючи на багатоаспектність проблематики, ця публікація є спробою постановки проблеми, що потребує подальших міждисциплінарних досліджень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тарантук, Олег. Нематеріальні форми мотивації персоналу. Гуманізація праці [Текст] / О. Тарантук> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 6. - С. 15-21 : іл. - Бібліогр.: с. 21. - Зміст: До форм нематеріальної мотивації належать ; Установлення режиму робочого часу ; Бренд-менеджер пропонує багато різних прийомів і форм, за допомогою яких ви зможете подякувати своїм співробітникам за роботу й надихнути їх
Рубрики: Управління персоналом--Інструменти --Форми мотивації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таламанчук, Ксенія. Бренд, який багато вирішує. Експерти розповіли, чому репутація адвоката важливіша за його знання [Текст] / Ксенія Таламанчук> // Закон i бiзнес. - 2019. - № 2. - С. 14
Рубрики: Адвокати--Професійні права--Маркетинг -- Бренд Кл.слова (ненормовані): ринок юридичних послуг -- винагорода -- моральні якості
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Табенська, Оксана Ігорівна. Туристичний бренд Вінничини: реалії та перспективи [Текст] / О. І. Табенська> // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Туризм--Туристичні ресурси--Бренди--Вінницька обл. (Україна) Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- кластер -- туристичні оператори -- синергійний ефект -- підприємницька діяльність Анотація: У статті досліджено туристичні ресурси Вінничини. Розглянуто умови проведення різноманітних фестивалів, екскурсій, проектів, а саме: Міжнародний оперний фестиваль OPERAFEST TULCHYN; креативний простір „Меридіан”. „Щедрик” у м. Тульчин, авторський пізнавальний проект „Екскурсії для душі” менеджера туристичної агенції „Віатур Вінниця” Ксенії Чуракіної; бренд платформа „Вінничина туристична”.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Стецко, С. О. Основні переваги та недоліки застосування рекламних технологій [Текст] / С. О. Стецко, В. О. Мороз > // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 137-138. - Бібліогр.: с. 138
Рубрики: Реклама--Технології Кл.слова (ненормовані): промо-акції -- графіті -- директ-маркетинг -- бренд-маркетинг -- інтернет-реклама -- банер -- сайт компанії -- крос-реклама -- product placement
Дод.точки доступу: Мороз , В. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Стельмахова, Олександра. Лобізм без резонансу: вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / Олександра Стельмахова> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 53-54 : фот.
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Книга Кл.слова (ненормовані): персональний бренд -- медіаплатформа -- проєкт Анотація: У статті авторка розповідає чому варто звернути увагу на твір "Піаритись не можна зупинитись" від українського проєкту Deadline. com.ua, який об'єднує прес-служби, експертів та журналістів. Автори цієї книги пояснюють вибухові техніки піару для тих, хто прагне зробити бізнес більш прибутковим шляхом правильних комунікацій із суспільством через ЗМІ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Старостіна, А. (завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор). Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 47-56. - Библиогр.: с. 55-56 (23 назв.)
Рубрики: Імідж країни Бренд країни Імідж України Анотація: У статті проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн, викладено результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр.
Дод.точки доступу: Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент) Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Старостіна, А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни Кл.слова (ненормовані): макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування
Дод.точки доступу: Антонюк, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Спикеры ХІІ Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 11-15 : фот.
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Фестивалі Кл.слова (ненормовані): сервіс-дизайнери -- релевантні повідомлення -- анпекінг -- комунікації -- медіа закони Анотація: 9 ноября 2018 года состоялся ХII Международный рекламно-маркетинговый фестиваль Remarketing, который является самым крупным бизнес-событием Восточной Украины. Ежегодно собираются слушатели, чтобы узнать новые веяния рекламного рынка, тренды в пиаре и фичи в дизайне. Спикеры рекламно-маркетингового фестиваля ответили на главный вопрос: "Как сделать свой бренд видимым?".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Соколовский, Иван. Методы измерения репутации [Текст] / И. Соколовский> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 44-59 : табл. - Библиогр.: с. 58-59
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження--Корпорації--Бізнес Кл.слова (ненормовані): соціологія -- стратенічний менеджмент -- бренд -- грошові потоки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Смілянець, В. (аспірант). Технології формування власної торговельної марки [Текст] / В. Смілянець> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (8 назв.)
Рубрики: Торгівельна марка--Власна Бренд-менеджмент Торгівельні мережі--Конкурентоспроможність Анотація: У статті запропоновано специфічні інструменти бренд-менеджменту від формування бренд-стратегії та формування архітектури своїх брендів до проведення бренд-аудиту та пошуку нових підходів щодо розвитку та просування своїх брендів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 027.625:028 С 32
Серебреникова, Зоя. Далекое и близкое [Текст] : бренд-проект детской библиотеки / Зоя Серебреникова> // Мир библиографии. - 2013. - № 9. - С. 26-29 : фот.
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Читання Тула, Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): програми читання -- дитячі бібліотеки -- бренд-проект -- вніб 1 Анотація: Про висновки та результати бренд-проекту "Зберігаючи традиції - шукати нове", що проводиться дитячими бібліотеками Тули чотири роки поспіль.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Світлична, Юлія. "Для нас наука - це бренд" [Текст] / Ю. Світлична ; розмову вела Марія Прокопенко> // День. - 2017. - 8 серп. (№ 137). - С. 8-9 : портр.
Рубрики: Економіка--Регіон розвитку--Харківська область (Україна)
Дод.точки доступу: Прокопенко, Марія \розмову вела.\; Світлична, Юлія (голова Харківської ОДА з 15 жовтня 2016 року) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Салюк, А. П. Особливості створення бренду підприємства [Текст] / А. П. Салюк> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бренд--Підприємcтва Кл.слова (ненормовані): маркетингові інструменти -- брендінг -- торгова марка -- неймінг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сагайдак, М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Текст] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.43 Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг -- Внутрішній маркетинг--Контрактний персонал--Персональний бренд Анотація: У статті здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
Дод.точки доступу: Костинець, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сіренко, Олександр. "Коли щороку завод збільшує виробництво і реалізацію продукції на 20 відсотків, то це довіра споживача" [Текст] / О. Сіренко ; розмовляв Віктор Ковалівський ; фото Андрія Нестеренка> // Голос України. - 2016. - № 97. - С. 10-11 : фот. - Зміст: Від першої особи: Яготинський маслозавод - це бренд нашого міста. / Н. Дзюба.
ББК 36.95 Рубрики: Молочна галузь--Ринок молочних продуктів Підприємства--Діяльність--Україна--Яготин Кл.слова (ненормовані): маслозавод
Дод.точки доступу: Ковалівський, Віктор \розмовляв.\; Нестеренко, Андрій \ фото.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|