Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брендінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Глуха В.В. Вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів шляхом впровадження стратегій брендінгу територій/В. В. Глуха // Економіка та держава, 2014. т.№ 3.-С.128-130
2.

Андрощук Г. Битва крокоділів (Lacoste us Kaiman): захист добре відомих товарних знаків/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:АСпект-2003, 2018. т.№ 12.-С.9-17
3.

Салюк А. П. Особливості створення бренду підприємства/А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.78-81
4.

Студінська Г.Я. Брендінг як інструмент модернізації архітектури національної економіки/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні, 2019. т.№ 6.-С.7-16
5.

Важенина И. Бренд территории: определения, сущность, формирование/Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 9.-С.34-42
6.

Бєлоусова О. С. Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України/Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.199-202
7.

Синкевич Т. А. Библиотечные акции - детям мегаполиса. Принципы организации/Т. А. Синкевич // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 8.-С.8-11
8.

Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 11.-С.157-160
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)