Пошуковий запит: (<.>K=брендінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Синкевич Т. А. Библиотечные акции - детям мегаполиса. Принципы организации/Т. А. Синкевич // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 8.-С.8-11
|
>2.
| Андрощук Г. Битва крокоділів (Lacoste us Kaiman): захист добре відомих товарних знаків/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:АСпект-2003, 2018. т.№ 12.-С.9-17
|
>3.
| Важенина И. Бренд территории: определения, сущность, формирование/Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 9.-С.34-42
|
>4.
| Студінська Г.Я. Брендінг як інструмент модернізації архітектури національної економіки/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні, 2019. т.№ 6.-С.7-16
|
>5.
| Глуха В.В. Вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів шляхом впровадження стратегій брендінгу територій/В. В. Глуха // Економіка та держава, 2014. т.№ 3.-С.128-130
|
>6.
| Бєлоусова О. С. Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України/Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.199-202
|
>7.
| Салюк А. П. Особливості створення бренду підприємства/А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.78-81
|
>8.
| Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 11.-С.157-160
|
|