Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд країни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.9:339.137
Автор(и) : Кудирко, Людмила
Назва : Стратегії "м'якої сили" в умовах глобальної конкуренції
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 6. - С. 47-66: рис., табл. (Шифр З863299/2020/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 62-64
УДК : 339.9:339.137
Предметні рубрики: Міжнародна торгівля-- Конкуренція-- Глобалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--стратегія імпортозаміщення--державне управління--торговельна експансія
Анотація: У статті розглянуто потенціал стратегій "м'якої сили" на посилення позицій держав у глобальному торговельно-економічному суперництві. Запропоновано розглядати стратегії "м'якої сили" як інструмент реалізацї національних економічних інтересів країн шляхом поєднання традиційних відкритих і латентних технологій державної та корпоративної зовнішньої експансії. Оцінено фокус програм національного ребрендингу на модернізацію економік зазначених країн та їхнього зовнішнього сектору, досягнення балансу між імпортозалежністю й експорторієнтованістю в умовах викликіва постіндустріальної доби шляхом використання підходів Case method щодо новітніх стратегічних пріоритетів КНР, Японії та Туреччини.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 659.126:339.9
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Варібрусова, Анна
Назва : Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53: рис., табл. (Шифр З863299/2018/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-54
УДК : 659.126:339.9
Предметні рубрики: Бренди-- Глобальна економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--національний брендинг--міжнародний імідж країни
Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)