Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=вебсервіс<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Словник користувача [комп'ютерних
мереж] [Текст]> // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. -
№ 5/6 (трав.-черв.)
. - С. 11-13
Рубрики:
Інформатика--Термінологія
Кл.слова (ненормовані):
акаунт
--
бібліоблогосфера
--
блог
--
вебсервіс
--
вебсерфінг
--
гіпермедіа
--
нік
--
офтопік
--
провайдер
--
сайт
--
сервер
--
скріншот
--
сленг
--
смайлик
--
спам
--
тред
--
хакер
--
хостинг
--
чат
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Угніч, Руслана
.
Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя" / Руслана Угніч, Алла Білошицька> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 4
. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Стратегія розвитку--Критичне мислення--Візуалізація навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключова компетентність
--
візуалізація навчання
--
ментальна карта
--
вебсервіс
--
фреймове структурування матеріалу
Анотація:
Розглянуто прийоми критичного мислення та особливості візуалізації навчання для розвитку визначеної в заголовку компетентності, зокрема: фреймове структурування матеріалу, «Ромашка Блума», «Кола на воді», «РОФТ», використання інфографіки. Автори вказують низку вебресурсів для створення засобів унаочнення й характеризують специфіку роботи з ними. На основі конкретних тем подано приклади реалізації зазначених прийомів та зразки створеної наочності.
Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)