Пошуковий запит: (<.>K=вербальний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Вінтонів М. І. Психологічний аналіз зв'язків когнітивних стилів та вербального інтелекту/М. І. Вінтонів // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 7.-С.26-31
|
>2.
| Гушуляк С. Технологія розвитку критичного мислення на уроках правознавства/Світлана Гушуляк // Історія України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.9-10
|
>3.
| Абраменкова В.В. Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребенка/В. В. Абраменкова // Мир психологии, 2013. т.№ 2.-С.108-120
|
>4.
| Есютина А. М. Понимает ли слушающий слова, усвоенные им в чтении?/А. М. Есютина, Б. А. Лапидус // Иностранные языки в школе, 2013,N N 8.-С.25-37
|
>5.
| Голобородько К. Ю. Новий крок у медіастилістиці: вербальний контент журналу "Жінка"/К. Ю. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу, 2016. т.№ 7-8.-С.68-70.
|
>6.
| Кузик В. Універсальні коди "Щедрика" в опрацюванні М. Леонтовича. Спроба полівекторного аналізу/В. Кузик // Слово Просвіти, 2016. т.29-31 груд. (№ 52).-С.8-9
|
>7.
| Єфремова Г.Л. Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву/Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня, 2017. т.№ 8.-С.14-19
|
>8.
| Бічуя Вербальний супровід кольору/Ніна Бічуя // Дзвін, 2018. т.№ 7.-С.132-133
|
>9.
| Усик С. Що таке булінг, його види і як з ним боротись/Світлана Усик // Безпека життєдіяльності, 2021. т.№ 5.-С.20
|
|