Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вербальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Вінтонів М. І. Психологічний аналіз зв'язків когнітивних стилів та вербального інтелекту/М. І. Вінтонів // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 7.-С.26-31
2.

Гушуляк С. Технологія розвитку критичного мислення на уроках правознавства/Світлана Гушуляк // Історія України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.9-10
3.

Абраменкова В.В. Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребенка/В. В. Абраменкова // Мир психологии, 2013. т.№ 2.-С.108-120
4.

Есютина А. М. Понимает ли слушающий слова, усвоенные им в чтении?/А. М. Есютина, Б. А. Лапидус // Иностранные языки в школе, 2013,N N 8.-С.25-37
5.

Голобородько К. Ю. Новий крок у медіастилістиці: вербальний контент журналу "Жінка"/К. Ю. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу, 2016. т.№ 7-8.-С.68-70.
6.

Кузик В. Універсальні коди "Щедрика" в опрацюванні М. Леонтовича. Спроба полівекторного аналізу/В. Кузик // Слово Просвіти, 2016. т.29-31 груд. (№ 52).-С.8-9
7.

Єфремова Г.Л. Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву/Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня, 2017. т.№ 8.-С.14-19
8.

Бічуя Вербальний супровід кольору/Ніна Бічуя // Дзвін, 2018. т.№ 7.-С.132-133
9.

Усик С. Що таке булінг, його види і як з ним боротись/Світлана Усик // Безпека життєдіяльності, 2021. т.№ 5.-С.20
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)