Пошуковий запит: (<.>K=виразність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Емелин И. А. Изобразительно - выразительные особенности ранней романтической лирики А. С. Пушкина/И. А. Емелин // Русская словесность в школах Украины, 2011. т.№ 3.-С.26-29
|
>2.
| Білоус Про художність, паралітературу й літературні смаки/Петро Білоус // Слово і час, 2012. т.№ 2.-С.89-93
|
>3.
| Кохно Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання/ Тетяна Кохно // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 4.-С.33-38
|
>4.
| Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/Світлана Цінько // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 5.-С.6-11
|
>5.
| Бондаренко О. Врахування жанрової природи творів під час вивчення лірики в початкових класах/Олена Бондаренко, Валерій Сиротенко // Початкова школа, 2015. т.№ 5.-С.51-54
|
>6.
| Рушай Т.П. Дж.Лондон "Біле ікло" (гострота конфліктів, виразність вияву непересічних характерів, моральної сили за умов екстремальної ситуації у повісті). 6-й клас/Т. П. Рушай // Зарубіжна література в школі, 2016. т.№ 13/14.-С.65-68
|
>7.
| Бойко Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей/Олександр Бойко // Дивослово. -К., 2018,N № 1.-С.40-45
|
>8.
| Румянцева-Лахтіна О. О. Тематична дистанційна контрольна робота з української мови: "Виразність і доречність мовлення. Основи публічного мовлення"/О. О. Румянцева-Лахтіна // Вивчаємо українську мову та літературу, 2020. т.№ 16-18.-С.47-49
|
>9.
| Караман Дотримання лексичної норми в умовах сучасної української лінгводинаміки/Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.17-20
|
|