Пошуковий запит: (<.>K=висловлювання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ващенко Володимир Михайло Грушевський - музи-cant/Володимир Ващенко // Київська старовина , 2006. т.№ 3.-С.105 - 114
|
>2.
| Лесик Л. Навчаємо слухати, говорити, читати/Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.17-18
|
>3.
| Єлісеєва С. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку/Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 11/12.-С.92-98
|
>4.
| Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.Окличні речення (урок української мови, 5 клас)/Вікторія Маткобожик // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.48-50
|
>5.
| Токарська Обряди днювання/Ірина Токарська // Дзвін, 2011. т.№ 2.-С.12-20
|
>6.
| Авраменко О. Готуймося до ЗНО : Як писати власне висловлювання?/О. Авраменко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 1/2 .-С.78-84.
|
>7.
| Іщенко О. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку/Олександр Іщенко // Початкова школа, 2011. т.№ 9.-С.56
|
>8.
| Волос Т. Професійна лексика на уроках української мови/Тамара Волос // Українська мова та література (Шкільний світ), 2011. т.№ 41/42 (листопад).-С.22-37
|
>9.
| Вітюк Валентина Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/Валентина Вітюк // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 5.-С.21-26
|
>10.
| Пономарьова К. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2012. т.№ 9.-С.35-40
|
>11.
| Літінська Процедура ісостенічного висловлювання у піронізмі/Ольга Літінська ; пер. з рос В. Недашківський // Філософська думка, 2012. т.№ 1.-С.120-124
|
>12.
| Вивчаємо речення Вип. 5 // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.3-32
|
>13.
| Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі, 2012,N № 4.-С.10-16
|
>14.
| Поуль В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку/В. С. Поуль // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 12
|
>15.
| Лев А. Виховання зацікавлення математикою/А. Лев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 7/8.-С.27, 75-81
|
>16.
| Гузь О. Система уроків з вивчення творчості Бертольта Брехта : [3 уроки]/О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 4.-С.23-31.
|
>17.
| Мальків С. Толерантне спілкування учнів/С. Мальків // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 9.-С.41-42
|
>18.
| Бирюкова Олена Формування комунікативної компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/Олена Бирюкова // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.N 21.-С.10-17
|
>19.
| Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/Світлана Цінько // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 5.-С.6-11
|
>20.
| Маричевська О. Кураторство як чітке висловлювання/О. Маричевська // Образотворче мистецтво, 2015. т.№ 2.-С.12-13
|
|
|