Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=висловлювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.

Ващенко Володимир Михайло Грушевський - музи-cant/Володимир Ващенко // Київська старовина , 2006. т.№ 3.-С.105 - 114
2.

Лесик Л. Навчаємо слухати, говорити, читати/Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.17-18
3.

Єлісеєва С. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку/Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 11/12.-С.92-98
4.

Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.Окличні речення (урок української мови, 5 клас)/Вікторія Маткобожик // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.48-50
5.

Токарська Обряди днювання/Ірина Токарська // Дзвін, 2011. т.№ 2.-С.12-20
6.

Авраменко О. Готуймося до ЗНО : Як писати власне висловлювання?/О. Авраменко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 1/2 .-С.78-84.
7.

Іщенко О. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку/Олександр Іщенко // Початкова школа, 2011. т.№ 9.-С.56
8.

Волос Т. Професійна лексика на уроках української мови/Тамара Волос // Українська мова та література (Шкільний світ), 2011. т.№ 41/42 (листопад).-С.22-37
9.

Вітюк Валентина Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів/Валентина Вітюк // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 5.-С.21-26
10.

Пономарьова К. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2012. т.№ 9.-С.35-40
11.

Літінська Процедура ісостенічного висловлювання у піронізмі/Ольга Літінська ; пер. з рос В. Недашківський // Філософська думка, 2012. т.№ 1.-С.120-124
12.

Вивчаємо речення Вип. 5 // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.3-32
13.

Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі, 2012,N № 4.-С.10-16
14.

Поуль В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку/В. С. Поуль // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 12
15.

Лев А. Виховання зацікавлення математикою/А. Лев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 7/8.-С.27, 75-81
16.

Гузь О. Система уроків з вивчення творчості Бертольта Брехта : [3 уроки]/О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 4.-С.23-31.
17.

Мальків С. Толерантне спілкування учнів/С. Мальків // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 9.-С.41-42
18.

Бирюкова Олена Формування комунікативної компетентності учнів на уроках розвитку мовлення/Олена Бирюкова // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.N 21.-С.10-17
19.

Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/Світлана Цінько // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 5.-С.6-11
20.

Маричевська О. Кураторство як чітке висловлювання/О. Маричевська // Образотворче мистецтво, 2015. т.№ 2.-С.12-13
 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)